Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Driter man i corruption og CoA og de gamle der? Skal jo ikke se bort ifra at jeg tar noen randoms i dungeon finder og. Da holder vel ikke bare immo-conf-searing spam. Endret 30. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ting dør for fort til at det er verdt globalen. Endret 30. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg kitet Gamon til Thunder Bluff i dag. 2 Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så sykt lame. Hvorfor tror du vi vil se på noe sånt dritt? 3 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så sykt lame. Hvorfor tror du vi vil se på noe sånt dritt? Fordi det er WoW.. og dette er WoW-delen av forumet? /facepalm 1 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Gief video! Filmet litt av det, men når jeg la til musikk ble det helt utrolig dårlig kvalitet. Laster opp nå. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Så sykt lame. Hvorfor tror du vi vil se på noe sånt dritt? Syns det var fet jeg. Alltid vært gøy med folk som kiter mobs latterlig langt. Endret 30. november 2010 av Lightningwolf 2 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rUyNlqA1e2I Her er den! Sangen er "Yet another day" av Armin van Buuren! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Sarsi9 hadde rett, jeg ville aldeles ikke se. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Så sykt lame. Hvorfor tror du vi vil se på noe sånt dritt? for samme grunn at du ser en kill video fra paragon eller Tankspot. Du vill enten vite hvordan dem gjør det, ELLER kjeder deg. Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Alle skjønner jo at han kan kites. Er folk her virkelig så scrubs at de trenger videoer for å gjøre det? 2 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Alle skjønner jo at han kan kites. Er folk her virkelig så scrubs at de trenger videoer for å gjøre det? Alle vet jo at en kan vinne arena.. Er folk så patetiske at de må se på streams og film av det? Herregud lizzm Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Akkurat! Endelig noen som er enig med meg. Endret 30. november 2010 av sarsi9 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bruker du copyrighted musikk kan videoen din bli fjernet fra youtube uten varsel. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Care om det da, de fjerner jo ikke små upopulære videoer. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 De fjerner bare lyden nå til dags, og så popper det opp en lite notis om at musikken er copyprotected. Helautomatisk og går på algoritmer som gjenkjenner musikk. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Care om det da, de fjerner jo ikke små upopulære videoer. Var det nødvendig? Jeg brukte ganske lang tid på å plotte kursen, og faktisk få han ut av Orgrimmar uten at halve orgrimmar drepte Gamon. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Alle skjønner jo at han kan kites. Er folk her virkelig så scrubs at de trenger videoer for å gjøre det? Alle skjønner at en ny boss kan drepes. Er folk her så scrubs at dem trenger videoer for å drepe bossen? Bruker du copyrighted musikk kan videoen din bli fjernet fra youtube uten varsel. Dem tar bort musikken. skriv en Copyright dispute, eller hva faen dem kaller det, så er det borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå