Saft Suse Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 De fleste sonene har blitt greit mye morsommere å levle gjennom nå. Northern Barrens var fortsatt rimelig kjip synes jeg. Stonetalon derimot, var fryktelig gøy som Horde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Herlig fred, har uhyre lyst på Lil'Ragnaros. Fyren funker jo som bål om man driver med cooking og han dreper critters randomly overalt. Oooog om man gir han en Pet Biscuit blir han på størrelse med en tauren, haha. Must resist the urge... Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når jeg får penger blir det både Moonkin Hatchling og Lil'Ragnaros. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Northern Barrens var fortsatt rimelig kjip synes jeg. Satt litt igjen med den samme følelse også. Like at de hadde puttet questgiverene nærmere stedene hvor questene er da. For eksempel når man skal opp og drepe de harpiest. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 10 euro blir litt dyrt for noe som er ubrukelig imo... 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 10 euro blir litt dyrt for noe som er ubrukelig imo... UBRUKELIG!? DET ER JO SAMLEPETS!!!!!!! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Akkurat, ubrukelig Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Pets er bra får en ting show off og derfor må jeg ha dem Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Aldri sett de som showoff ting, men ingen er like Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hadde jeg badet i penger hadde jeg kanskje kjøpt Lil'Ragnaros. Dessuten assosierer jeg ordet "Lil'" med Lil'Wayne, noe som er fyfy. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://www.pressfire.no/spesialer/intervjuer/2812/-Denne-gangen-er-vi-ekstra-nervse Kommentarfeltet, hihi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 LOL, finnes det ingen moderering der? Der har du eksempel på hva diskusjon.no hadde vært uten moddisene. Bare navneslenging og trolling og roping og skriking. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 likte kommentaren: "potensielt er 12 millioner mennesker som gleder seg mer til 7. desember enn til selveste juleaften." Kanskje litt å ta i da Tror det er å undervurdere. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://www.pressfire.no/spesialer/intervjuer/2812/-Denne-gangen-er-vi-ekstra-nervse Kommentarfeltet, hihi /facepalm Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Pressfire er faktisk en ganske god side. Synd den tilhører Dagbladet, som selvfølgelig tilbyr helt retarderte kommentarer. Selvfølgelig er det noen gode (som den øverste på wow-artikkelen), men som regel vil jeg drepe meg selv etter å ha lest der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 "WoW blir bokstavelig talt snudd opp ned"MOM? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 http://www.pressfire.no/spesialer/intervjuer/2812/-Denne-gangen-er-vi-ekstra-nervse Kommentarfeltet, hihi Så den, ja. Jeg trodde db.no hadde ille kommentarer, men det der var jo nesten av youtube kvalitet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Bare manglet noen som påpekte skrivefeil og hvor dårlig journalistikk artikkelen var, så hadde vi vært på db.no nivå. Men anyway..jeg plukka nettopp opp lvl 37 warlocken min igjen. Speccer destruction. Aner ikke rotation og spells og slikt, har ikke spilt lock på mange år.. Edit: gawd, jeg husker ikke hvor man leveler på lvl 37 engang /facepalm. Er horde..halp? Endret 30. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Immolate - Conflagrate - Ting dør. Hvis ikke Searing pain en gang eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå