Badjoker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvorfor får jeg ikke reputation i normal wotlk dungeons med Orgrimmar tabard? Fordi du må drepe høyere level mobs for å få rep? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei? Du kan ikke bruke tabard og få rep i normal, bare HC Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvorfor får jeg ikke reputation i normal wotlk dungeons med Orgrimmar tabard? Fordi du må drepe høyere level mobs for å få rep? Sånne svar er bare så utrolig dumme da de bare er dratt opp fra rævva. Du får rep fra PoS, FoS og HoR normal ihvertfall. Får du ikke rep fra wotlk normal dungeons er det nok bug, siden du får rep fra RFC til og med. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du får rep fra "Level 80 instances" Så Oculus og UP f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg får rep fra level 30 instanser også Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg fikk reputation i RFC på min DK i level 80, så det forklarer ingenting. På min Warlock i level 71 fikk jeg derimot ikke noe reputation i Nexus normal. Viser seg nå at man ikke får rep i noen TBC-instancer på normal heller. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Sært, mulig det er en bug. Mener å huske at det stod noe om det på MMO-Champion, men orker ikke finne det. Får uansett masse rep i low-level dungeons på min (nåværende) level 28 warrior. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nei? Du kan ikke bruke tabard og få rep i normal, bare HC FaiL, hvorfor grinder jeg Pit of Saron normal? og mottar rep som pokker Tenker du på deathwing i badlands? i såfall må du finne sånne clouds og etterhvert ser du STOR sol Så han er bare i badlands? Nei, er quests i badlands hvor du skal banke deathwing ;p Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Grinde Stockades er mye kulere! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hvorfor får jeg ikke reputation i normal wotlk dungeons med Orgrimmar tabard? Fordi du må drepe høyere level mobs for å få rep? Sånne svar er bare så utrolig dumme da de bare er dratt opp fra rævva. Du får rep fra PoS, FoS og HoR normal ihvertfall. Får du ikke rep fra wotlk normal dungeons er det nok bug, siden du får rep fra RFC til og med. Det var ikke dratt opp fra ræva - det er en logisk slutning, basert at man ikke får Xp av mobs med lav level heller. Jeg får ikke rep fra normal instancer som har lavt level, og har heller ei gjort det så lenge jeg kan huske. Endret 29. november 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Hvorfor får jeg ikke reputation i normal wotlk dungeons med Orgrimmar tabard? Fordi du må drepe høyere level mobs for å få rep? Sånne svar er bare så utrolig dumme da de bare er dratt opp fra rævva. Du får rep fra PoS, FoS og HoR normal ihvertfall. Får du ikke rep fra wotlk normal dungeons er det nok bug, siden du får rep fra RFC til og med. Det var ikke dratt opp fra ræva - det er en logisk slutning, basert at man ikke får Xp av mobs med lav level heller. Jeg får ikke rep fra normal instancer som har lavt level, og har heller ei gjort det så lenge jeg kan huske. Det er en logisk slutning som er basert på bare bullshit. Hvis du tok deg tid til å lese posten du svarte på ville du lest at jeg brukte Orgrimmar Tabard, som gir deg rep i Ragefire Chasm som level 80. Les før du poster dumt, så sparer du deg for å flaue deg ut på denne måten. Kthx. edit: La sitat i spoiler for å spare plass. Endret 29. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Edit. hey work just like faction tabards, except they're item level 1, so they can be used at lower levels. When a player gains reputation in a dungeon/instance while wearing the tabard, the rep goes toward the faction whose tabard the player is wearing. This process is known as championing. The city tabards should currently work in old Azeroth dungeons (as well as Cataclysm 80-85 dungeons when the expansion is released). The hotfix will make it so these tabards work for Heroic and normal Northrend dungeons, however, there are no plans as of yet to apply this change to Outland dungeons. Beklager misforståelsen. Jeg spiser hatten min. Kilde: http://epicadvice.com/questions/7930/city-quartermaster-tabards-how-do-they-grant-rep Endret 29. november 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Det er fordi på de tabardene står det spesifikt "All reputation gains while in level 80 dungeons (...)". At man ikke får rep i WOTLK-dungeons er nok en bug, ja, men at man får rep i RFC er ikke det. edit: however, there are no plans as of yet to apply this change to Outland dungeons. Aw, så ingen repfarm med Ramparts i ét pull fra inngangen? Endret 29. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Aw, så ingen repfarm med Ramparts i ét pull fra inngangen? Hehe, det er vel kanskje nettopp derfor de ikke implementerer det men ja, det var synd. Og ja, jeg spiser hatten min for å ha vært kjapp på avtrekkeren. Jeg trodde de var likestilt med øvrige tabards og forsto ikke hvorfor noen kunne stille et så dumt spørsmål - så ender jeg opp med å ha sjegget fullt av postkasser selv Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Aw, så ingen repfarm med Ramparts i ét pull fra inngangen? Hehe, det er vel kanskje nettopp derfor de ikke implementerer det men ja, det var synd. Og ja, jeg spiser hatten min for å ha vært kjapp på avtrekkeren. Jeg trodde de var likestilt med øvrige tabards og forsto ikke hvorfor noen kunne stille et så dumt spørsmål - så ender jeg opp med å ha sjegget fullt av postkasser selv Du har da en postkasse per class og emne i wow? eller pr tråd på forumet ? Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) kjedelig..... noen som spiller på stormreaver? real id [email protected] Endret 29. november 2010 av supercz Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 kjedelig..... noen som spiller på stormreaver? add mei lvl 80 pala nixerus horde...... Flyttet warrioren min derfra for et par uker siden... Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 kjedelig..... noen som spiller på stormreaver? add mei lvl 80 pala nixerus horde...... Flyttet warrioren min derfra for et par uker siden... ................... Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 noen som har en bra guild på stormreaver pvp eller pve i dont give a fuck bare jeg får joine ........... Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Synes det er blitt gøy å levle i Ashenvale etter patchen kom Har alltid styrt unna den sonen når jeg har levlet opp tidligere. Nå er det jo full krig der mellom horde og alliace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå