Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Mente xp.... leif og tenke skakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som vet om man får rep av å skinne mobs? Rep har jeg aldri hørt at man får av skinning, xp derimot.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Experience får alle med gathering professions, og i grupper deles dette, mener jeg å huske. Herbalism, Mining, Skinning... Nammenam! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Og archaeology! Endret 29. november 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Men det fungerer vel ikke i en dungeon? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Han må vel betale for 2 mnd. Og du må aktivere koden på acc management. yup bruker han visa/kredittkort så må han vente til 2 måneder er gått før du får mountet, bruker han et 60 dagers gamecard så får du mountet med en gang ARG! Jaja, får heller ta en low lvl og lvl opp med han imens da.. Jeg vil ha en nå! Ikke til nyttår! Kanskje jeg skal få han til å dra på butikken og kjøpe gamecard om vi lvler for fort opp! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Woho, endelig dinget jeg 80 i går kveld! Etter 15 dager spilt siden Pre-tbc så fant jeg endelig motivasjonen til å begynne å levle ordentlig Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gz :> Levler opp min andre 80 (85?) nå, er 45 atm Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Experience får alle med gathering professions, og i grupper deles dette, mener jeg å huske. Herbalism, Mining, Skinning... Nammenam! Nå har jeg ikke testet etter Shattering, men i patchen før dette var det ingen XP for skinning. Derimot fikk jeg XP for både herbalism og mining. Genialt når min level 77 herb/miner alt skulle farme matrialer for flasks og skit jeg trenger til levelingen. Gikk opp 1.5 level på et par timer kun ved hjelp av professions (rested så klart) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Skinning gir ikke XP da det ville gjort sånn at alle tar skinning når de levler fordi de får ekstra XP pr. mob drept. Herbalism og mining krever at man går inn for å levle den professionen, ikke bare grinde mobs eller kjøre dungeons. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har ikke skinning, så har ikke fått testet det. Men siden de andre snakket om det, antok jeg at det var korrekt. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Men det fungerer vel ikke i en dungeon? Det kan jeg aldri tenke meg. Men man får jo sånn dungeon buff fra archaeology, så det er jo noe! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Egbert spam i orgrimmar, sett noe til det enda? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som vet om det er noen logikk på hvordan man skal finne Deathwing? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du finner ikke Deathwing. Deathwing finner deg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tenker du på deathwing i badlands? i såfall må du finne sånne clouds og etterhvert ser du STOR sol Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du finner ikke Deathwing. Deathwing finner deg. Ja, du må rett og slett bare være på riktig sted til riktig tid. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvorfor får jeg ikke reputation i normal wotlk dungeons med Orgrimmar tabard? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tenker du på deathwing i badlands? i såfall må du finne sånne clouds og etterhvert ser du STOR sol Så han er bare i badlands? Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Han flyr rundt i tilfeldige zones :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå