Christiαno Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja, det er en achievement for å kjøre hele veien også. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det der er på beta? Vil forresten formidle at vi er en guild på Outland Horde som søker gode PvPere. Vi er mange norske og svenske (startet som norsk/svensk guild), men nå er alle som fyller inn kravene velkommen. <Resultat> Is looking for skilled and dedicated PvP-ers for Cataclysm! We will focus on Rated BGs and Arena. Will also be made premades for honor-farm when gear is needed. Requirements: 16 or older and 2K+ Arena rating. Kan kontakte meg her, eller Keyword på Outland. Blei sulten på å ta opp spillingen nå, men føler jeg ikke orker. Blir nok lite wow på meg uansett om cata kommer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Er i diskusjon ang hunter+intellect, trenger huntere så mye intellect at man skal kjøpe gear med stamina/intellect på? Specc BM. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hæ? Hunter trenger vel ikke noe intellect lengre. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kan du begrunne det, så kan jeg formidle det videre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kan du begrunne det, så kan jeg formidle det videre? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Takk Egil! (Burde husket på å se der selv, men) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Værsågod. Synes det er småforvirrende enda selv, men det er jo også logisk så klart at enkelte attributes blir unyttige for enkelte klasser. =) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har blitt en rollercoaster i Azshara. Vanvittig morsom å kjøre. Må være oppe i 400% hastighet noen plasser. Og det er ikke hele tiden raketten klarer å holde seg på banen. Blir litt sikk-sakk mellom trærne også ^^ Horde only ja? Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hva anbefaler dere av talents for å lvle en undead warlock? Spiller hovedsakelig i group med en shaman. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Destro/aff. Enten så 1-2shotter du alt eller så kan du løpe rundt og tagge alt du ser. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Er i diskusjon ang hunter+intellect, trenger huntere så mye intellect at man skal kjøpe gear med stamina/intellect på? Specc BM. Jeg kan forstå dette hvis du ikke har hunter selv, men dette er rett og slett bare et helt utilgivelig spørsmål. Endret 28. november 2010 av Kraziebone Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hva anbefaler dere av talents for å lvle en undead warlock? Spiller hovedsakelig i group med en shaman. Pussig sammentreff, jeg gjør akkurat det samme som deg. Vi er kommet til 72 nå, da. Og jeg skal love deg at om du velge Demonology så vil du få tidenes beste opplevelse både med questing, pvp og dungeons. Ikke for å skryte men jeg har så og si alltid høyest dps i dungeongruppene jeg kommer inn i på locken. Enten det er singel eller aoe. Velg smart, velg Demo! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har tenkt å prøve ut Worgen etterhvert (må jo det). Men undrer meg litt over hvilken klasse? Får litt lyst til å prøve Warlock etter hva dere skriver, for det har jeg ikke på noen andre karakterer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Er i diskusjon ang hunter+intellect, trenger huntere så mye intellect at man skal kjøpe gear med stamina/intellect på? Specc BM. Jeg kan forstå dette hvis du ikke har hunter selv, men dette er rett og slett bare et helt utilgivelig spørsmål. Tja, han er "relativt ny" i gamet, men uansett hva jeg sa så påstod han at intellect var bra. Men jeg har fått bevist det for han nå, så han got the point, til slutt (Nei, jeg snakket ikke om meg selv, min hunter har det fint uten intellect ) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Bare si l2p noob, det gjør alltid jeg. Må være litt røff med newbiesene for at de skal skjønne at WoW ikke er et spill men noe mye mye mer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har tenkt å prøve ut Worgen etterhvert (må jo det). Men undrer meg litt over hvilken klasse? Får litt lyst til å prøve Warlock etter hva dere skriver, for det har jeg ikke på noen andre karakterer. Jeg hadde vel gått for rogue (med mindre du har det fra før) pga 1% crit chance hos worgens. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Men hva er "morsomst" av rogue og Warlock Synes Warlock ser mest interessant ut, men har verken forsøk Warlock eller Rogue. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Er i diskusjon ang hunter+intellect, trenger huntere så mye intellect at man skal kjøpe gear med stamina/intellect på? Specc BM. Jeg kan forstå dette hvis du ikke har hunter selv, men dette er rett og slett bare et helt utilgivelig spørsmål. Tja, han er "relativt ny" i gamet, men uansett hva jeg sa så påstod han at intellect var bra. Men jeg har fått bevist det for han nå, så han got the point, til slutt (Nei, jeg snakket ikke om meg selv, min hunter har det fint uten intellect ) Flott. Jeg trodde det var du som ikke greide å overbevise noen andre om at intellect var bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Men hva er "morsomst" av rogue og Warlock Synes Warlock ser mest interessant ut, men har verken forsøk Warlock eller Rogue. Selv har jeg levlet warlock og spilt som af før og synes det er veldig underholdende og betydelig mer allsidig enn de få gangene jeg prøvde å levle rogue. Ikke at det skjedde ofte, men klarte å slå feral druids som var 4-5 levler høyere enn meg i dueller, som warlock. Vel og merke var dette ved launch av BC men dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå