Christiαno Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Kan du ikke bruke Elixir of Water Walking og bare løpe over vannet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nope, du får fatigue når du kommer ut på det mørkeblå uansett. Men jeg får ikke tak i elixir uansett nå. Ingen på AH, og fristen for pilgrim's bounty går ut om 20 minutter. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Men dersom du svømmer og dør rett før du er framme må det da gå ann dersom du løper over vannet med en epic mount? Det går da mye fortere. Men ja, det er kanskje for seint nå uansett. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du klarer det viss du løper over fra Lor'Danel og beint over til Teldrassil. Du må får fatigue ja, men du rekker over. Du må mounte selvfølgelig. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 [troll] WoW. har du det? då går duvell du under regnestykket GS = -skill ? [/troll] Er jo ikke morsomt når du sier fra at du "troller" før du gjør det For øvrig jævlig dårlig forsøk på å imitere trolling. Fremdeles tvilsomt xD Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 [troll] WoW. har du det? då går duvell du under regnestykket GS = -skill ? [/troll] Er jo ikke morsomt når du sier fra at du "troller" før du gjør det For øvrig jævlig dårlig forsøk på å imitere trolling. Fremdeles tvilsomt xD Obvious troll is obvious Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Exploration er heldigvis ikke død enda likevel. Angrer litt på at jeg ikke tok vare på gamle screenshots fra før the shattering forresten. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg liker ikke at vaktene i Org nå er lvl 85. Jeg ble så rapa da jeg prøvde å snike meg inn med druiden. Og det fortsatte, og fortsatte, og fortsatte. Gav opp etter 7 corpse runs, og det var ene bakdøra! :| Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er en 72 timers restriction på digital copy av WoW fra Blizzard Store. I 72 timer kan du ikke bruke trade, mailbox eller auction house. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 trodde det var 10 days, men er visst endret. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hva skal man med GS når man har ilevel? Høyeste mob level jeg har sett nå er 90 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vell, GS er mer nøyaktig.... men suger <.< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 trodde det var 10 days, men er visst endret. Var sånn 72 timer når jeg startet, i starten av TBC. Men det er ikke 72 timer, men mellom 1-72 timer? Tror jeg leste det når jeg brukte RAF sist gang. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hva skal man med GS når man har ilevel? Høyeste mob level jeg har sett nå er 90 Folk er late. GS gir deg en fin indikasjon uten å måtte se gjennom alt gearet. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Men jeg gjør mer dps med 5k gs enn andre folk gjør med 6k gs???? gs suger!!!! La oss bare styre unna hele GS diskusjonen. Alle har allerede bestemt seg for hva de mener og det ender aldri i noe annet enn frustrasjon fra begge sider -_- Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har blitt en rollercoaster i Azshara. Vanvittig morsom å kjøre. Må være oppe i 400% hastighet noen plasser. Og det er ikke hele tiden raketten klarer å holde seg på banen. Blir litt sikk-sakk mellom trærne også ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Det der er på beta? Vil forresten formidle at vi er en guild på Outland Horde som søker gode PvPere. Vi er mange norske og svenske (startet som norsk/svensk guild), men nå er alle som fyller inn kravene velkommen. <Resultat> Is looking for skilled and dedicated PvP-ers for Cataclysm! We will focus on Rated BGs and Arena. Will also be made premades for honor-farm when gear is needed. Requirements: 16 or older and 2K+ Arena rating. Kan kontakte meg her, eller Keyword på Outland. Endret 28. november 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Nope. Rollercoasteren går gjennom hele Azshara nå. Vet ikke hvor den starter, though. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Trenger man ikke flying? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Nope, snakker bare med en goblin som er sjef for seksjonen av banen og sier hvor man vil så sender han deg avgårde. Totally awesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå