Datasmurf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja, hadde man bare kunnet fly med 410% speed hadde ikke jeg klaget ;P Det hadde vært kinda awesome. ^^ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Finnes ingen slike mounts lengre. Så du må kjøpe skill, siden alle mounts skalerer med skill. Det stemmer ikke, Violet protodrake og Gladiator mount gir enda 310%. Fiksa etter 4.0.3a patchen. Øh nei, de fikset jo nettopp at de ga 310% etter at dee ikke gjorde det da master flying kom til trainer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skjønner ikke helt denne setningen, jeg. Noen som vil forklare? granting you unerring vision of your target, regardless of concealments such as stealth and invisibility http://www.wowhead.com/spell=79140#comments Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Sier det ikke seg selv da? Man ser target uansett om det går i stealth e.l. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Makan..er jo ikke mulig å finne en dwarf rogue i Dalaran. Bare den jeg mangler til pilgrim.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Få en du kjenner til å lage en og møte deg et sted Eller dra til startområdet dems. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Stress det, gå å hjelp han stina da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Neeh, det dukket en opp plutselig. Nå mangler jeg bare Ikiss-duden og å sitte ved bordene til alle fiende byene. Rekker neppe alt det før 24 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Neeh, det dukket en opp plutselig. Nå mangler jeg bare Ikiss-duden og å sitte ved bordene til alle fiende byene. Rekker neppe alt det før 24 Pfft. Ikiss tar toppen 20 minutter og dersom du går Exodar - Shattrath - SW og IF så er du ferdig med å spise hos fiendene dine iløpet av en time Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) kan jeg rusle inn i sethekk halls alene og bare soloe meg frem til ikiss? Er 80 arcane mage Eller kommer det en sånn "must be in raid group" melding. Endret 27. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 6k gs or stfu Har en god del mer enn det du! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hm..darnassus og exodar..båten i auberdine er jo borte. Måtte resse midt oppå en stol i IF for å rekke å sette meg før 85-vaktene skjøt meg i stykker. Darnassus er vel ikke noe lettere. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 6k gs or stfu Har en god del mer enn det du! [troll] WoW. har du det? då går duvell du under regnestykket GS = -skill ? [/troll] Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 GS = SKILL!!!!!!1111 / GS er noe dritt. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hm..darnassus og exodar..båten i auberdine er jo borte. Måtte resse midt oppå en stol i IF for å rekke å sette meg før 85-vaktene skjøt meg i stykker. Darnassus er vel ikke noe lettere. Vesentlig vanskeligere for horde altså. Som alliance møtte jeg ikke på en eneste vakt når jeg gjorde achievementen post-Shattering. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Problemet blir å komme meg til Darnassus..leser på wowhead at man kan kjøpe potion of water walking og såvidt greie å krysse vannet fra et punkt i darkshore. Eller ta båt fra stormwind, men jeg er ikke rogue så det vil aldri funke. Det står også 85-vakter rundt bordene i byene, så man må bare dø, og resse midt oppå en stol og klikke som faen for å sette seg før man er i combat..tullete vanskelig. Ooooog selvsagt var det ingen elixir of water walking på AH..fuck this Endret 27. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du får elixirs fra daily fishing i Dalaran. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Prøver jeg å svømme fra darkshore til rutheran village dør jeg av fatigue like før jeg når stranda..baaah. Driter i det, får vente til neste år. Endret 27. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Den teller jo ikke på What a Strange, Long Trip It's Been så det er vel ikke krise om du ikke greier det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Neida, er bare irriterende å miste tittelen når jeg har gjort alle de andre achievementene for å nå den denne uka..også bomme med et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå