Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må være kjedlig å være rogue nå, må sitte og vente på at serverne kommer opp igjen.

6731557[/snapback]

 

min main er en level 45 rogue på Deathwing, og jeg kjeder meg grenseløst nå.

er sjuk, feber og forkjølelse, så blir hjemme fra skolen resten av uka, så håper deathwing kommer opp snart. :thumbdown:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Var med nye guilden i AQ20 i går, utrolig gøy og få gjort en hel raid instance så fort :)  fikk meg dette her 1 2 og Book of backstabb rank9 som jeg ikke får linka pga allakhazam og thottbot er slemme mot meg i dag. er ganske fornøyd, eneste er jeg vil ha som ikke droppa her 3

6725128[/snapback]

 

gah dere fikk backstab boka, har cleara AQ20 endel ganger men backstab boka har ikke droppa til nå, roguesa er ikke fornøyde for å si det slik.

6727431[/snapback]

Droppa 2 stykker faktisk, en til meg og en til en anne rogue i guildet. Droppa 3andre bøker den turen også om jeg ikke tar helt feil, og de droppet alltid 2 om gangen. Etter det jeg har hørt har guilden problemer med folk som trenger disse bøkene pga de har vist droppa så mange ganger der.. Gjelder så og si alle bøkene som dropper der..

 

Har ikke fått logga meg på i dag og testa ut roguen min nå etter den nye patchen, får se om jeg får gjort det i morra. Gleder meg til jeg får noen bra daggers nå så er det respecc :)

Lenke til kommentar
Droppa 2 stykker faktisk, en til meg og en til en anne rogue i guildet. Droppa 3andre bøker den turen også om jeg ikke tar helt feil, og de droppet alltid 2 om gangen. Etter det jeg har hørt har guilden problemer med folk som trenger disse bøkene pga de har vist droppa så mange ganger der.. Gjelder så og si alle bøkene som dropper der..

 

Har ikke fått logga meg på i dag og testa ut roguen min nå etter den nye patchen, får se om jeg får gjort det i morra. Gleder meg til jeg får noen bra daggers nå så er det respecc :)

6732170[/snapback]

 

er ikke det at bøker ikke dropper er bare at backstab boka ikke dropper ;)

 

Har fått utrolig mange rouge bøker bare ikke backstab er derfor roguesa er litt sinna.

Lenke til kommentar
Nah. Hvis han fikk den billig er det da ingen grunn til å ikke bruke den for FrR. Ringer med høy resist koster jo skjorta, trusa og skoene uansett, så.

6730932[/snapback]

 

Hehe. Kan være enig i det Loeve, problemet er bare at på Moonglade så vet vel sånn ca 5% bare hva Naxx er. Frost Resistance ringer betydelig bedre enn den her går for 5g og slikt. :)

Derfor blir den ringen bare alt for dum på en rogue hehe.

 

Jeg spurte han hvorfor han brukte den og fikk til svar:

I like the freeze effect... :dribble:

Lenke til kommentar

6 thorium widgets, 8 rugged armor kit og 8 dense grinding stones gir 20 tickets, så du trenger 360 widgets, 480 kits eller 480 stones. Eller en salig blanding av det som er tilgjengelig.

 

Alternativt kan du sanke en del vibrant plumes fra lowbie-fugler/harpies (1k needles, f.eks.), 5 stykk gir 12 tickets. Du sparer litt penger der.

 

Prismessig kommer det helt an på hva thorium bars/runecloth/rugged leather/dense stone selger for på din server.

Lenke til kommentar
Psilos, jeg bare lurer, hvor mye av hva må jeg ha for 1200 darkmoon tickets? og hva vil dette ca. koste?

6735423[/snapback]

Jeg fikk vel min for ca 150g. Men jeg var heldig, fikk en hel del stacks med thorium bars for 1,5g per stack av noen guild mates. Venter bare på Darkmoon nå, så får warrioren min en ny neck :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...