Lightningwolf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ble nesten exalted, gadd bare ikke mer, nice trick for de som ikke er klar over det. Hva er greia? Tror jeg har gått glipp av noe her. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hei! Hvilken farge er det på chat-teksten når en GM kontakter deg? Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Blå, skal vel poppe opp et annet chatte-vindu også om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 ok Da er det noen som prøver å scamme meg obviously Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Ble nesten exalted, gadd bare ikke mer, nice trick for de som ikke er klar over det. Hva er greia? Tror jeg har gått glipp av noe her. Når du starter siste bossen i Pit of Saron så kommer det masse mobs fra tunnelen som gir 15 rep hver. Bare la tanken ta aggro på bossen mens dps dreper mobs fra tunnelen. Hver gang healeren får Overlord's Brand må han heale så mye som mulig så bossen ikke dør. Med en god group fikk vi 7k rep på 20 min = 21k rep i timen. Endret 27. november 2010 av waddaf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Da er det noen som prøver å scamme meg obviously Skjer av og til med meg også. Som regel av lvl 1 karakterer som står i startområdene. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva skjer med at folk ikke gidder å svare når man spør om noe i whisper? random: LFM Goblin rep farm! jeg: Using the Pit of Saron method? 3 min later jeg: Thanks for no reply random: fuk u Merker hatet mitt for Portugal bare vokser seg større og større for hver gang jeg spiller Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 derfor jeg tok migrate fra dunemaul for et år siden (turkmaul). Endte alltid i krangel med tyrkere, og det som irriterer mest er jo når de kjører tyrk language style, alt går på tyrkisk, irritere fetta av meg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Holder på å skal kjøpe konto nr. 2 pga. RAF ikke er tilgjengelig akkurat nå. Vil jeg fortsatt kunne levle med en ok fart uten RAF? Husker jeg levlet 20-60 på en helg sammen med en kompis, men det var litt hardcore. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fantastisk morsom questgiver (og rewards) Tror jeg må ha meg en Waptor Scale Bweastpwate Be vewy vewy quiet. I'm hunting wabbits. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 alltid kjekt med 2 accounts, support funker 10x faster om man blir hacked Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nå trenger jeg kun å kalkunifisere en Troll Rogue, og så er Pilgrim-achievementen i boks Jeg skjønner at Blizzard vil at vi skal reise rundt og oppleve den nye verden, men det er utrolig irriterende at portalene er borte. Nå tar det altfor lang tid å komme seg til Dalaran, og jeg har jo knapt nok noe der å gjøre uansett. Dalaran og Shattrat dør nå, det er ingen nytte med de lengre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ikke når man er Mage Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Synes bare det er koselig å reise rundt på den trege måten. Får liksom mer "adventurer-feelingen" synes jeg. Lenke til kommentar
Pitus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg liker også å reise rundt, og det har jeg gjort så lenge portalene var der også. Men jeg er så drittlei av Northrend nå, så om jeg skal noe der liker jeg å komme meg vekk igjen så fort jeg er fedig. Så jeg er helt for å reise rundt i Azeroth, men ikke i Northrend eller Outland. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Da klarte jeg det. Etter 1 crash og en lat uke klarte jeg og fullføre filmen! i 1080p HD Kvalitet! Yes, brag rights Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvilke poisons burde man bruke som subtlety rogue i pvp? Har en 41 rogue som jeg løper litt med i WSG nå siden det er weekend, men greier ikke helt å bestemme meg for hvilken poisons som er best for mainhand og offhand. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Yes, brag rights Nja, tvilsomt -_- Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Yes, brag rights Nja, tvilsomt -_- 6k gs or stfu Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvilke poisons burde man bruke som subtlety rogue i pvp? Har en 41 rogue som jeg løper litt med i WSG nå siden det er weekend, men greier ikke helt å bestemme meg for hvilken poisons som er best for mainhand og offhand. Såvidt jeg har hørt er Wound Poison / Crippling Poison best til PvP om du ikke har Waylay. Med Waylay er visst Wound Poison på begge våpen best. Den gjør mindre damage, men har en høyere procchance enn Instant Poison, og i tillegg en grei debuff. Ta dette med en klype salt dog. Sjelden jeg spiller rogue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå