Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

766196.jpeg

Ble nesten exalted, gadd bare ikke mer, nice trick for de som ikke er klar over det.

Hva er greia? Tror jeg har gått glipp av noe her.

 

Når du starter siste bossen i Pit of Saron så kommer det masse mobs fra tunnelen som gir 15 rep hver. Bare la tanken ta aggro på bossen mens dps dreper mobs fra tunnelen. Hver gang healeren får Overlord's Brand må han heale så mye som mulig så bossen ikke dør.

 

Med en god group fikk vi 7k rep på 20 min = 21k rep i timen.

Endret av waddaf
Lenke til kommentar

Hva skjer med at folk ikke gidder å svare når man spør om noe i whisper?

 

random: LFM Goblin rep farm!

jeg: Using the Pit of Saron method?

3 min later

jeg: Thanks for no reply

random: fuk u

 

Merker hatet mitt for Portugal bare vokser seg større og større for hver gang jeg spiller :ermm:

Lenke til kommentar

Nå trenger jeg kun å kalkunifisere en Troll Rogue, og så er Pilgrim-achievementen i boks :thumbup:

 

Jeg skjønner at Blizzard vil at vi skal reise rundt og oppleve den nye verden, men det er utrolig irriterende at portalene er borte. Nå tar det altfor lang tid å komme seg til Dalaran, og jeg har jo knapt nok noe der å gjøre uansett. Dalaran og Shattrat dør nå, det er ingen nytte med de lengre.

Lenke til kommentar

Jeg liker også å reise rundt, og det har jeg gjort så lenge portalene var der også. Men jeg er så drittlei av Northrend nå, så om jeg skal noe der liker jeg å komme meg vekk igjen så fort jeg er fedig. Så jeg er helt for å reise rundt i Azeroth, men ikke i Northrend eller Outland.

Lenke til kommentar

Hvilke poisons burde man bruke som subtlety rogue i pvp?

Har en 41 rogue som jeg løper litt med i WSG nå siden det er weekend, men greier ikke helt å bestemme meg for hvilken poisons som er best for mainhand og offhand.

 

Såvidt jeg har hørt er Wound Poison / Crippling Poison best til PvP om du ikke har Waylay. Med Waylay er visst Wound Poison på begge våpen best. Den gjør mindre damage, men har en høyere procchance enn Instant Poison, og i tillegg en grei debuff.

 

Ta dette med en klype salt dog. Sjelden jeg spiller rogue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...