Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo helt an på hvor effektiv osv du er, hvor heldig du er med rushet osv på din server, hvor god flyt du får, om du spiller på PvE eller PvP server (for på PvP blir det nok alliance vs horde all the way som gjør ting enda tregere) osv osv..

Raskeste veien blir nok mye dungeon runs da questing nok går tregt på grunn av mengden folk osv.. Men for min del så starter jeg ikke på Cataclysm for å farme dungeons med en eneste gang, så her tar jeg det i et fint temp, sammen med venner og får med meg innholdet så får det gå i det tempoet det går!

Hvorvidt du tjener allverden på å samle opp quests på forhånd er også litt omdiskutert, for quests i Mount Hyjal og Vashj'ir gir endel mer EXP enn quests du kan samle opp og levere i Northrend på forhånd, så da spørs det jo hvor mye EXP du får på de 10-15min du bruker på å levere inn kontra hva du kunne få til i et av de nye områdene, uansett så vil det nok ikke ha all verden å si på racet til level 85.

Lenke til kommentar

Kommer jo helt an på hvor effektiv osv du er, hvor heldig du er med rushet osv på din server, hvor god flyt du får, om du spiller på PvE eller PvP server (for på PvP blir det nok alliance vs horde all the way som gjør ting enda tregere) osv osv..

Raskeste veien blir nok mye dungeon runs da questing nok går tregt på grunn av mengden folk osv.. Men for min del så starter jeg ikke på Cataclysm for å farme dungeons med en eneste gang, så her tar jeg det i et fint temp, sammen med venner og får med meg innholdet så får det gå i det tempoet det går!

Hvorvidt du tjener allverden på å samle opp quests på forhånd er også litt omdiskutert, for quests i Mount Hyjal og Vashj'ir gir endel mer EXP enn quests du kan samle opp og levere i Northrend på forhånd, så da spørs det jo hvor mye EXP du får på de 10-15min du bruker på å levere inn kontra hva du kunne få til i et av de nye områdene, uansett så vil det nok ikke ha all verden å si på racet til level 85.

Did you meet my friend, Mr Phaseing?

I Cata benyttes phases MYE! Som da.. oh yes, you guessed it... spreeeer folk utover mange phases i samme zone.

Lenke til kommentar

Greit nok at det sprer folk utover i samme sone, men tror du virkelig at det ikke blir kø og kaos i Mount Hyjal ved release?

Allerede nå er det jo lange køer for å komme seg inn på flere servere, verre blir det vell 6-7. Desember og samtidig så skal jo både Alliance og Horde inn på to forskjellige soner, Mount Hyjal og Vashj'ir og de fleste velger vell førstnevnte da sistnevnte er under vann og samtlige jeg kjenner hater å spille World of Warcraft under vann. harhar.gif

Om da ikke Blizzard har begynt med former for isolert phasing, som i Age of Conan hvor et knipe spillere havner i en phase "instance" mens andre havner i en annen for å forhindre at det blir alt for mange i en og samme.. Men det kan potensielt skape mye frustrasjon for de av oss som skal spille med et knipe med venner osv.. Og kjøre LAN første helg etter Cataclysm release, for løsninger som dette fungerer sjeldent på en god måte bare se på Age of Conan og Lord of the Rings Online hvor dette fungerer alt annet enn godt nok.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Som vil si så og si alle som har huket av "beta profile" på account på battle.net. Beta-testen kommer ikke flyende av seg selv, du må selv velge at du skal være med, og så sitte og vente. Det er ingen kriterier annet enn maskinvaren din (som blir scannet på battle.net)

Lenke til kommentar

Ikke akkurat alle som fikk BETA invite nei, verken jeg eller noen av vennene mine fikk og de fleste av oss har mer enn gode nok maskiner og alle har BETA Optin aktivert på våre Battle.NET profiler.

Det blir nok uansett Mount Hyjal på meg grunnet Mage Head Enchant fra rep.

Lenke til kommentar

Det dukket opp på kontoen min for et par mnd siden, men jeg ville egentlig ikke ha det likevel. Spoile all Cataclysm-contenten lenge før det er bugfritt og public, også må man gå gjennom alt enda en gang når alle beta-karakterene blir slettet. Meningsløst. Respecce 5 ganger i uka fordi de endrer talents fra dag til dag, og sitte og fylle ut spørreskjemaer for hver eneste quest man gjør. Neh.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Oh! I så tilfelle vil jeg også ha kjekse!

Forøvrig den største fornøyelsen med grafikkoppdateringene er å se vannet oppføre seg mer "realistisk" og i det hele tatt være penere å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...