Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Eller ordne ordentlig setup med god dps, alltid tryggere med flere healere.

 

Vi bruker allerede den beste DPS'en vi har tilgjengelig i guildet, så det tipset hjelper ikke nevneverdig mye.

Hadde elsket en rogue som kan FoK-trickse små adds over på offtanken, men oh well.

 

Tror fiaskoen i går skyldes veldig mye at vi var ikke helt vant med nerfene som kom, spesielt til resto druids, og ikke så fokuserte som vi burde være.

Det å ha druid tanken på LK, og warrior på adds hadde vært veldig bra, for da kunne warrioren taunte små adds så mye han bare orket (Vigilance på druid tank, så taunt resettes ofte.) Problemet er at druid tanks ble ganske godt nerfet når det kommer til aggro, hadde ihvertfall mer aggroproblemer med druiden som tank, enn warrioren.

 

en får se hvordan søndagen går.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål om gear.. Har ikke akkurat så godt PvE-gear.. GS er 5k med hellscream set. Nå liker jeg bedre PvP egentlig, så har begynt å få litt relentless og wrathful. Lurer da på om jeg kan like godt bruke relentless/wrathful sammen med pve trinkets osv. i PvE ? :p Da tenker jeg på om jeg kan gå lette raid osv. med pvp-gear.

 

Har nesten 5,6k gs i PvP-gearet, og har mer AP og ca. samme crit. Hit er også nokså lik, men litt lavere expertise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...