Hansoen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) JEg kan ikke fly rundt i Old-world? Har ikke spilt på en stund, er det noe jeg måkjøpe eller noe for at jeg skal kunne fly i old-world? Edit: Nvm, fant det ut Endret 24. november 2010 av Hansoen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Går seg nok til når Northrend ikkje lenger har noke å by på til folk over 80. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Kan ikke fly enda, Hansoen. Du fant det ut, ja Endret 24. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 En annen ting, orker ikke google, må man seriøst dra rundt og finne inngangene til Dungeons før man kan queue for dem? Er det virkelig ork om du må finne inngangene til de forskjellige instansene før du kan queue? For min del er det fint å faktisk se landskapet i Azeroth Tja, man blir bortskjemt vettu, og er man vant til å bare sette seg i queue, blir det et lite ork Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Greit å vite kor inngangen er til Grim batol før en stiller seg i køa for å sei det sånn. Det blir fort wipe(s) ..men den har vel gjerne blitt nerfa no. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvordan kommer eg til Azuremyst Isle som horde? Kaien i Auberdine er knust. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mages koser seg nå, tenker jeg. Ser det er noen som spammer /2 på min server om "20g portal from Dala" På min server går dessverre de portene for free, jeg fikk solgt en port for 15g før de teitingene gjør det gratis Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Spørsmål: Raidleader i din guild. Er han/ho tank, dps eller healer? Har raidleada gjennom heile wotlk, og føler sjøl det stort sett er enklast å raidleade som dps. Enkelte bossfights som er meget lette å raidleade som tank (som eg gjorde mot slutten), men som healer tipper eg det kommer til å bli et helvete (som eg må i cata grunna healershortage i vår lille 10mans guild). Tanker? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I vårt guild er alle Raidlederne tanks. Kanskje pga shortage? Vi tar tacts etc før pull, og ingen blir holdt i hånda under fighten. RL skriker ut til de som står i rødt, grønt, blått osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Haha, første som møter meg i Orgrimmar er et enormt raid på Gamon. Han var ikke så vanskelig som jeg hadde håpet Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei! Jeg har prøvd å få tak i Tiny Emerald Whelpling i Swamp of Sorrows et par dag nå, men etter den nye patchen er de to whelpsene den dropper fra ikke å se lenger. Er det noen som veit hvor de har blitt av? Fant det ut; ser ut som de er borte for godt. Ikke noen mulighet for å transfere pets fra en karakter til en annen går jeg ut i fra...sukk... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kun de som er "BoA" (Bind to Account). Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kun de som er "BoA" (Bind to Account). Tenkte meg nok det ja. Jaja, har da èn på en annen karakter. Og jeg syns i grunnen det er bra at det ikke går an å endre klasse; så da blir nok smådragen på huntern gitt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Hvem/hva er Gamon? En low level som sto i orgrimmar inn, som alle likte å drepe siden starten av wow. Nå har han blitt en 85 elite med noen millioner hp for å ta revenge. :o Edit: ally scum! Endret 24. november 2010 av BigJackW Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvem/hva er Gamon? NPC i Orgrimmar. Var level 12 før 4.0.3a og nå er han 85 elite, tror jeg Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Haha, festlig! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Folk drepte han hele tiden Og hvis han faktisk var i live når en ny DK kom så ropte han "SCOURGE!!! GAMON WILL SAVE YOU!!" e: ikke ordrett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 De driver og leter etter han her også =D Lenke til kommentar
keZ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) hvorfor får jeg dette opp : This character does not have any eligible races to change to. når jeg prøver race change tauren druid'en min? edit : nvm. fant ut at det ikke er fiksa på battle.net sidene ennå. Endret 24. november 2010 av keZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå