Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting, orker ikke google, må man seriøst dra rundt og finne inngangene til Dungeons før man kan queue for dem?

Er det virkelig ork om du må finne inngangene til de forskjellige instansene før du kan queue?

For min del er det fint å faktisk se landskapet i Azeroth :)

Tja, man blir bortskjemt vettu, og er man vant til å bare sette seg i queue, blir det et lite ork :p

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Raidleader i din guild. Er han/ho tank, dps eller healer?

Har raidleada gjennom heile wotlk, og føler sjøl det stort sett er enklast å raidleade som dps. Enkelte bossfights som er meget lette å raidleade som tank (som eg gjorde mot slutten), men som healer tipper eg det kommer til å bli et helvete (som eg må i cata grunna healershortage i vår lille 10mans guild).

Tanker?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har prøvd å få tak i Tiny Emerald Whelpling i Swamp of Sorrows et par dag nå, men etter den nye patchen er de to whelpsene den dropper fra ikke å se lenger. Er det noen som veit hvor de har blitt av? :)

Fant det ut; ser ut som de er borte for godt. Ikke noen mulighet for å transfere pets fra en karakter til en annen går jeg ut i fra...sukk... :cry:

Lenke til kommentar

hvorfor får jeg dette opp : This character does not have any eligible races to change to. når jeg prøver race change tauren druid'en min? :dontgetit:

edit : nvm. fant ut at det ikke er fiksa på battle.net sidene ennå.

Endret av keZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...