Oxygen 07-12 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva slags veddemål var det som gjør at du slutter etter nyttår? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kan man flytte fra Alliance til Horde og bli Tauren paladin nå? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva slags veddemål var det som gjør at du slutter etter nyttår? Har mast på samboeren at hun skal slutte å røyke, så vi ble "enig" om at hun slutter å røyke hvis jeg slutter med Warcraft. Trist, men ikke værre enn at jeg overlever. Men timingen kunne ikke vært værre :'( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jepp. Hva slags veddemål var det som gjør at du slutter etter nyttår? Har mast på samboeren at hun skal slutte å røyke, så vi ble "enig" om at hun slutter å røyke hvis jeg slutter med Warcraft. Trist, men ikke værre enn at jeg overlever. Men timingen kunne ikke vært værre :'( Et verdig veddemål. Jeg ønsker deg all vel og lykke videre. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kan man flytte fra Alliance til Horde og bli Tauren paladin nå? tror det, har sett troll druids ;p Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som har klart å race change fra blood elf paladin til tauren? "This character does not have any eligible races to change to." Og her er unnskyldningen: "Hey guys, We are currently working on this and will get it solved as soon as possible! Keep in mind, we did say it would go live a short while after the patch: Q: Can I PFC/PRC to these new combinations right away? Yes, you should be able to shortly after the release of the patch. Please visit your account management page for more information" Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kan man flytte fra Alliance til Horde og bli Tauren paladin nå? tror det, har sett troll druids ;p Confirmed, det går an. Og nei, man kan ikke bli goblin/worgen (før noen spør) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Noen som vet om man kan plukke opp weekly-quest et annet sted enn Dalaran nå? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Raid folk kan share det med deg Noe annet tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Oh ja, de som ikke fikk med seg, nitro-boost engeering greie er flyttet til "belt" nå, og må "enchantes" på nytt Endret 24. november 2010 av nagina Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tungvindt å finne frem i Org, ble litt trangt på en måte. Blir vel vant til det, jeg og min nye Troll Druid Lenke til kommentar
Zt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Plukket akkurat opp 1x Battleaxe of the Sober Dwarf Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 En annen ting, orker ikke google, må man seriøst dra rundt og finne inngangene til Dungeons før man kan queue for dem? Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 En annen ting, orker ikke google, må man seriøst dra rundt og finne inngangene til Dungeons før man kan queue for dem? Er det virkelig ork om du må finne inngangene til de forskjellige instansene før du kan queue? For min del er det fint å faktisk se landskapet i Azeroth Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Åh faen da >.< Jeg har glemt å laste ned den tidligere patchen, så nå må jeg sitter her og patche før jeg kan leke i de nye områdene OG DET GÅR TREIGT SOM FAEN Endret 24. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 En annen ting, orker ikke google, må man seriøst dra rundt og finne inngangene til Dungeons før man kan queue for dem? Nå har jeg ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg for min del synes dette er helt greit. Kan jo fly overalt nå :> Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ett spørsmål, trenger svar asap! hvor kan en inscriber lære seg Glyph of The Treant? Ligger ute av den glyph'en på AH på Emererald Dream Alliance siden, men finner ikke ut hvor jeg kan trene det. Har googlet overalt, ingenting noen steder. Personen som selger glyp'en på AH vil ikke si hvor han lærte det, og trainer har den ikke! HELP PL0X Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Genialt! Tok faction change og fikk ca500 achivement points i exploration. Hadde nesten ingenting i Kalimdor og Eastern, men nå fikk eg alt utenom Belf og Draenei plassene. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Så irriterende at de har lagd portalsene i Dalaran ubrukelige. Nå må jeg fly helt til Borean Tundra for å ta zeppelin. Og nei, jeg gidder ikke å betale 40g til en grådig mage som står der og tilbyr portals. edit: leif Endret 24. november 2010 av Christiαn Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mages koser seg nå, tenker jeg. Ser det er noen som spammer /2 på min server om "20g portal from Dala" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå