The Doctor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Greide å falle ned fra Freewind Post i Thousand Needles. Bra. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Greide å falle ned fra Freewind Post i Thousand Needles. Bra. Hadde du venta én dag hadde det bare vært ett stort hopp i vannet. Men om Freewind Post fortsatt finnes i morgen veit jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Skulle det ikke være ett svært skip eller lignende i Thousand Needles, da? Mener å ha sett noen bilder Endret 23. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Skulle det ikke være ett svært skip eller lignende i TL, da? Mener å ha sett noen bilder TL? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Thousand Needles, ble en liten feil der. For lat til å skrive hele navn. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Skuta du snakker om heter "etlant Speed Barge" tror jeg. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Har helt glemt å få Tripping the Rifts achievementen. Hvor lenge vil den være tilgjenglig? Har ikke klart å finne ut når de fjerner den. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Regner med alt som har med elementals og shit forsvinner i natt klokka 3. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kan vi fly overalt i morgen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Kan vi fly overalt i morgen? Dessverre. Edit: Kan likegodt bare copypaste listen om hva som kommer og hva som ikke. Hva som ikke er med imorgen: Creating worgen/goblin charactersWorgen/Goblin start zonesArcheologyProfessions past 450 (Illustrious Grand Master)Guild levelingGuild achievementsEastern Kingdoms/Kalimdor flightNew Zones (80+) Hva som er med imorgen: Portals in Dalaran/Shattrath RemovedClass trainers in Dalaran where portals once wereNew race-class combinations (excluding worgen/goblin)New Gnome/Troll starting areasChanges to existing zonesNew cata load screensNew cata intro cinematicNew cata login screenNew musicCity Quartermasters, with rep tabardsBug fixesClass balancingDruids, paladins, priests, and shaman will have their talent trees resetExperience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20%New tamable hunter pets (Monkey, fox, dog, and beetle, as well as new skins for existing pet classes.) KILDE Endret 23. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Rare Elite ... Rabbit!!? Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Btw, her er patch notes'a for 4.0.3a (som sannsynligvis kommer imorgen, selvom jeg ikke finner en konkret dato noe som helst sted) http://wow.joystiq.com/2010/11/23/patch-4-0-3a-the-shattering-patch-notes/ EDIT: Jeg fant bekreftelsen jeg lette etter. Patch 4.0.3a, The Shattering, likely hitting live servers tomorrow. Endret 23. november 2010 av Bysno Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har spilt litt nå på morran, og blitt whispra tre ganger om å kjøpe gull. Er det noe som skal rapporteres; sånt er vel ikke lov?? Rapporter. Let them have it! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Btw, her er patch notes'a for 4.0.3a (som sannsynligvis kommer imorgen, selvom jeg ikke finner en konkret dato noe som helst sted) http://wow.joystiq.com/2010/11/23/patch-4-0-3a-the-shattering-patch-notes/ http://www.mmo-champion.com/content/ Amerikanske servere med 4.0.3a er vel oppe nå snart tenker jeg. Jeg som verken har sett så mange bilder, spilt på betaen eller spilt på test realm gleder meg til å ta en rundtur i Azeroth i morgen for å se på alle områdene. Litt kjipt at man ikke kan fly ennå, men det får man overleve inntil videre. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen andre som skal lage dwarf shaman eller warlock? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Uff Det er alt jeg har å si! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har hatt beta-tilgang i et par mnd men har unngått å installere den, ville ikke spoile alt sammen lenge før det kommer public og man må spille gjennom det uansett. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Uff Det er alt jeg har å si! Lekkert! Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som kan anbefale en UI som krever mindre FPS enn "standard-UI"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå