Badjoker Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Hva gjorde du i Stormwind som en 27 Paladin? Du er horde antar jeg, siden du sa at du dansa på en hytte inne i Orgrimmar. Jeg var human og danset på taket på en hytte i Ogrimmar Det var i en blindspot for vaktene og min første PVP opplevelse. Endret 23. november 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 bah litt OT, men har seriøst ikke peiling på hva jeg skal spille i Cataclysm. Står mellom Warlock, Mage og Hunter, er så usikker hele tiden.. Drar til militæret i Januar, så hadde vært synd å bomme fullstendig på classe. Målet mitt er å dpse som dere ser, har liksom gjort alt det andre. Takk for evt innspill! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Husker vi spilte wow og andre mmo da vi var i miliætret, + vi hadde LAN på vakthuset mens vi var port-vakt Geeks everywhere ! Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg var nettopp for første gang i en av de cata pre event dungeons. Tanken dcet innen 3 sekunder, tilslutt var det bare meg og healeren igjen. Heldigvis har jeg Glyph of Misdirection, så jeg fikk katten min til å tanke, og vi tok han ned tilslutt. Var ca fra 80% til 0% med pet-tank, og kun meg som dps. Healeren sa jeg var leet, og jeg takket han for hjelpen. bah litt OT, men har seriøst ikke peiling på hva jeg skal spille i Cataclysm. Står mellom Warlock, Mage og Hunter, er så usikker hele tiden.. Drar til militæret i Januar, så hadde vært synd å bomme fullstendig på classe. Målet mitt er å dpse som dere ser, har liksom gjort alt det andre. Takk for evt innspill! Hunter. Ikke bare får du en koseklump å leke deg med, men i tilleg blir du unormalt kjekk. Skal du være alliance, gå dwarf, skal du være horde gå troll. Ingen av de andre rasene kan måle seg med dwarf og troll. Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 hehe, det hadde jo vært kos! Tror jeg kan skrive i fra meg Warlock da, dotting er vel ikke helt min spillestil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvis du velger mage, gå for Frost. Man får jo pet der óg. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nei, man får en minion. En pet er en livslang kompanjong, ikke en ting man summoner. 3 Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja vet at de får en minion, men frost/arcane ser så kjedelig ut, fire ser jo ålreit ut Har ikke spillt mage siden vanilla, raidet vel MC da. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Minion til frost mage funker som pet, + mage er mye morsommere spille enn hunter, hunter i dagens dungeons er bare ... rogue nr2, crap AoE nå som alle puller flere groups samtidig. Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 hmm, hadde jo vært utrolig å hatt Chomaggus som pet og da . Føler den danker den water elementaln. Men trenger forsåvidt en server og (om det ikke kommer noen nye) pve helst med en god del folk. Skal spille som alliance. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mage får faktisk en pet. De kan til og med navngi den. Water Elemental til magikeren min heter Squirty. Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mage får faktisk en pet. De kan til og med navngi den. Water Elemental til magikeren min heter Squirty. Trodde det var en bug? :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Bug eller ei, min heter Squirty! 1 Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Min heter "uareblackboi". Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Farvel Dalaran, hello Orgrimmar. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Oi shit, er shattering i morgen ja. Hadde helt glemt det, får kjøpe gametime og finne på noen sprell da Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 bah litt OT, men har seriøst ikke peiling på hva jeg skal spille i Cataclysm. Står mellom Warlock, Mage og Hunter, er så usikker hele tiden.. Drar til militæret i Januar, så hadde vært synd å bomme fullstendig på classe. Målet mitt er å dpse som dere ser, har liksom gjort alt det andre. Takk for evt innspill! Eg hadde gått for Mage, men er sjølv hunter Jeg var nettopp for første gang i en av de cata pre event dungeons. Tanken dcet innen 3 sekunder, tilslutt var det bare meg og healeren igjen. Heldigvis har jeg Glyph of Misdirection, så jeg fikk katten min til å tanke, og vi tok han ned tilslutt. Var ca fra 80% til 0% med pet-tank, og kun meg som dps. Healeren sa jeg var leet, og jeg takket han for hjelpen. bah litt OT, men har seriøst ikke peiling på hva jeg skal spille i Cataclysm. Står mellom Warlock, Mage og Hunter, er så usikker hele tiden.. Drar til militæret i Januar, så hadde vært synd å bomme fullstendig på classe. Målet mitt er å dpse som dere ser, har liksom gjort alt det andre. Takk for evt innspill! Hunter. Ikke bare får du en koseklump å leke deg med, men i tilleg blir du unormalt kjekk. Skal du være alliance, gå dwarf, skal du være horde gå troll. Ingen av de andre rasene kan måle seg med dwarf og troll. Skal du gå hunter gå alaince gå dwarf? er du noob eller? Skal du gå aliance gå worgen eller dranei ... Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) bah litt OT, men har seriøst ikke peiling på hva jeg skal spille i Cataclysm. Står mellom Warlock, Mage og Hunter, er så usikker hele tiden.. Drar til militæret i Januar, så hadde vært synd å bomme fullstendig på classe. Målet mitt er å dpse som dere ser, har liksom gjort alt det andre. Takk for evt innspill! Eg hadde gått for Mage, men er sjølv hunter Jeg var nettopp for første gang i en av de cata pre event dungeons. Tanken dcet innen 3 sekunder, tilslutt var det bare meg og healeren igjen. Heldigvis har jeg Glyph of Misdirection, så jeg fikk katten min til å tanke, og vi tok han ned tilslutt. Var ca fra 80% til 0% med pet-tank, og kun meg som dps. Healeren sa jeg var leet, og jeg takket han for hjelpen. bah litt OT, men har seriøst ikke peiling på hva jeg skal spille i Cataclysm. Står mellom Warlock, Mage og Hunter, er så usikker hele tiden.. Drar til militæret i Januar, så hadde vært synd å bomme fullstendig på classe. Målet mitt er å dpse som dere ser, har liksom gjort alt det andre. Takk for evt innspill! Hunter. Ikke bare får du en koseklump å leke deg med, men i tilleg blir du unormalt kjekk. Skal du være alliance, gå dwarf, skal du være horde gå troll. Ingen av de andre rasene kan måle seg med dwarf og troll. Skal du gå hunter gå alaince gå dwarf? er du noob eller? Skal du gå aliance gå worgen eller dranei ... lolwhat? Kan du fortelle meg hvordan han kan være "noob" av å si at Dwarf er den beste Alliance-classen? hehe, det hadde jo vært kos! Tror jeg kan skrive i fra meg Warlock da, dotting er vel ikke helt min spillestil Du behøver ikke å bruke så mye dots, nei. Gå Demology og du får orgasm hver gang du critter med soulburn. Warlock er ganske kjedelig frem til 35-40. Derfra begynner det å bli insane gøy. Jeg levler nå en 64 Warlock Demology, og jeg elsker det. Felguard er helt rå. Funker like fett i både pvp og pve. Endret 23. november 2010 av Bysno Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hysj på dere begge to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Han er alliance på det bildet, horde kunne ikke være paladins i 2005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå