Jørgen Sørheim Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Beste for shadowpriest: ymse blues fra tier 0-instancer. Beste for healing-priest: ymse blues fra tier 0-instancer. Tier 0 er råtne greier, og tier 0.5 er ikke særlig mye bedre. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 brd og dm også brd har masse kongedrops Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Beste for shadowpriest: ymse blues fra tier 0-instancer.Beste for healing-priest: ymse blues fra tier 0-instancer. Tier 0 er råtne greier, og tier 0.5 er ikke særlig mye bedre. 6723016[/snapback] Vis meg bedre healer boots enn Virtuous boots pre-bwl (les: chromaggus/ kanskje trash om man er av den typen) please? Endret 22. august 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Yay! Fikk Arbiter's Blade og Foreman's Head Protector til Pala'n min i helga i BRD. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vis meg bedre healer boots enn Virtuous boots pre-bwl (les: chromaggus/ kanskje trash om man er av den typen) please? 6723588[/snapback] Disse og en Nightfin soup? Altså, greit nok, det er et par ok biter innimellom. Bracers er greie, de tar en halvtime og 20g å oppgradere, men etter det koster det for mye tid og gull å oppgradere. Imo. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 ville heller betalt for en nightfin soup i raids enn å skaffe virtous boots permanent :O Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vet ikke hvor mange som har sett det Lvl 1 Hogger raid: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...494426&q=hogger Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vis meg bedre healer boots enn Virtuous boots pre-bwl (les: chromaggus/ kanskje trash om man er av den typen) please? 6723588[/snapback] Disse og en Nightfin soup? Altså, greit nok, det er et par ok biter innimellom. Bracers er greie, de tar en halvtime og 20g å oppgradere, men etter det koster det for mye tid og gull å oppgradere. Imo. 6723781[/snapback] Mulig det. Ikke alle som kan farme/crafte alt selv da Jeg oppgraderte Beastmaster settet mitt for nesten ingenting. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 er litt spent på patchen som kommer siden jeg er Rogue, gleder meg til mere skade det sto noe om engineering der, og etter som jeg forsto det vil Death ray skade midre? håper jeg tar feil og at noen kan fortelle meg det. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Var med nye guilden i AQ20 i går, utrolig gøy og få gjort en hel raid instance så fort fikk meg dette her 1 2 og Book of backstabb rank9 som jeg ikke får linka pga allakhazam og thottbot er slemme mot meg i dag. er ganske fornøyd, eneste er jeg vil ha som ikke droppa her 3 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Knaken, lvl 60 lock is now dead. Endte med 15Nexus og 5Large brilliant shards, jaja... Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 YEY! Vi tok nettopp ned Neffy! First time! 9 tries! Og samme reset cycle! Vi eier! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 vi tok Majordomo på første forsøk i går vi , og det var vel tredje uken vår i MC. Nå må bare jeg få meg litt mer Fire Res i løpet av neste uken, så går vi for ragnaros i neste uke tenker jeg.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Da har jeg begynt å pusle med priesten igjen, bare sånn for moro skyld, og jammen var det ikke så gøy at det tredje paret med Flarecore leggings, en av to Underworld band, mats til 600 darkmoon tickets og mats til shadow power-enchant er kjøpt inn. Crystalline threaded cape, Virtuous bracers, Maleki's footwraps og Burial shawl nå, så blir det fine greier. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Snart 6 lvl 60, skal si du spiller mye. Når en er 60 blir det rett på ny alt og ikke ett min mer på den 60in eller er det full t2 ønsker på dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ble lvl 60 i forrige måned jeg, og jeg har spilt siden beta. Har hatt en del pauser på 1-2 måneder nå og da, så har ikke spilt så alt for mye. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Snart 6 lvl 60, skal si du spiller mye.Når en er 60 blir det rett på ny alt og ikke ett min mer på den 60in eller er det full t2 ønsker på dem? 6727121[/snapback] Nja, hunteren var ikke så fantastisk, så den venter jeg med. Har fremdeles tickets til Darkmoon neck og Core marksman rifle liggende i banken, så det kan selvfølgelig hende jeg tar de siste 6 levelene en eller annen gang. Menmen, noe må man da gjøre om morgenen før jobb og i de små nattetimer. Levle opp alter med snertent gear er artig, det. Slipper jo hele det grinde-styret med maincharen, så.. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hvor lang tid er det mulig å ta Kazzak på, lorden i BL Brukte 10 sekunder og fikk 4 epic++ Mye fortere enn raid da alle logget på om morgenen som avtalt ^^ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Var med nye guilden i AQ20 i går, utrolig gøy og få gjort en hel raid instance så fort fikk meg dette her 1 2 og Book of backstabb rank9 som jeg ikke får linka pga allakhazam og thottbot er slemme mot meg i dag. er ganske fornøyd, eneste er jeg vil ha som ikke droppa her 3 6725128[/snapback] gah dere fikk backstab boka, har cleara AQ20 endel ganger men backstab boka har ikke droppa til nå, roguesa er ikke fornøyde for å si det slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du psilocybe som snakket om Nightfall? http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&tmp=1#blizzard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå