Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare latterlig at denne tråden er flyttet vekk fra WoW delen.

Så til Cheezcake: Jeg bruker som regel et addon som "roller" for alle sammen og annonserer vinneren av kista, funker veldig greit og folk aksepterer det faktisk, men du burde informere partymembers først kanskje.

Lenke til kommentar
Spiller dere på mest Horde eller Alliance?

Jeg spiller mest på Alliance for jeg får mye penger av en kamerat som spiller på den siden.

Hyl i IF eller SW om noen vil løpe gjennom SFK med deg (høylevler). De tar gjerne en disenchant-tur nå og da, siden det dropper en god del blå items der.

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvilket av disse som er best? (Er Rogue)

http://thottbot.com/?f=w&skill=Dagger&name=&loc=One-

Hand&quality=2&minrl=12&maxrl=12&minl=&maxl=&mind=&maxd=&mins=&maxs=&spellboost=

Spiller ingen voldsom stor trille, egentlig. "of the tiger" eller "of power" er de beste, men det er såpass små bonuser at du kan bruke "of healing" uten at du vil drepe tregere av den grunn.

Lenke til kommentar

Det er så kjekt når man har funnet en gruppe og skal til UBRS. Så klikker lydkortet og man velger å restarte spillet for å få det til å funke igjen. Så finner man ut at det er en kø på 500 folk. Og når man har ventet i 15 min og ligger på 50 plass, så disconnecter man. Og må begynne helt på nytt :wallbash:

Lenke til kommentar

og da fant jeg ut at dette spillet ikke er verdt pengene. det koster 100kr mnd, halvparten av tiden går med til LFG eller stå i kø.

for ikke å snakke om bugsene. nå kræsjet nettopp spillet fordi jeg fløy over darrowmere lake (noe som alltid skjer der), og nå står jeg som nr500 i kø for å komme inn igjen.

så altså:

-etter 30 minutters kø

-en times leting etter gruppe (helt sant)

-30 minutters kø igjen..

hvor mye av tiden har faktisk gått med til å spille? da regner jeg ikke LFG og LFM som spilling, det er bare kjedlig. jo, jeg har spillt i 0 av 120 minutter :dontgetit:

i dag har jeg vært syk og sittet å spillt konstant, hele tiden. det jeg har gjort er:

DM west - ikke fullført. fikk disconnect etter andre bossen.

Strat scarlet - ikke fullført. fikk disconnect etter cannon master fyren.

2x arathi basin.

jeg sto opp 09.30 og har spillt til 21.30 :thumbdown:

slik som spillet er nå burde det vært gratis!

Lenke til kommentar

Gah!

Det er usaklig vanskelig å finne ei alliert gruppe som vil være med meg i RFK!! :(

OK, jeg er langt utenfor lvlreq på den instancen, men uansett om questen er grå, gjør jeg den.

Fortsatt xp og rewards...

Særlig denne gangen.

Men er det noen på Frostwhisper som vil joine Sosjojuror på å springe gjennom Razorfen Kraul og kverke en gris og ta medaljongen hans?

Nei!

Nei,nei,nei,nei,nei,NEI! :(

*like frustrert som jeg var da jeg gav opp å finne gruppe i feralas etter å ha spamma LFG i 1 time uten å få svar eller sett noe liv i chatten i det hele tatt*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...