Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg brukte så evig lang tid på å få den på tre chars i fjor eller forfjor. Glad jeg ikke trenger den mer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg tenkte åja dette går jo kjempebra er jo massevis her..og så bare forsvant alle når jeg hadde 4 igjen...snerrr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 my ass, tror ikke du har sett bank roof i orgrimmar, alliance fags ut! Joda, jeg liker å være der selv, gjerne i opptil flere minutter mens jeg spør meg selv om hvorfor jeg ikke er død enda. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 my ass, tror ikke du har sett bank roof i orgrimmar, alliance fags ut! Joda, jeg liker å være der selv, gjerne i opptil flere minutter mens jeg spør meg selv om hvorfor jeg ikke er død enda. Se på den lyse siden. vi ble drept av EN shaman som meia oss UT av en platform. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Går det ikke an å tracke disse turkey-jævlene på minimap? Jeg er ikke hunter..kan man kjøpe noe hos en eller anna vendor? Håpløst, man kommer igang med 10-20 også bare stopper det opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det finnes mat som gir deg en buff som gjør at en kan tracke beasts, noe som gjør at du burde kunne tracke kalkunene. Husker dog ikke hva den heter. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tracker Snacks er det du er ute etter. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvordan er druid i lvl 80? Jeg har en i lvl 43 nå. Er det verdt å fortsette å lvle? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har bare sett 80 druider som er healere i instancer. Så det virker som healing er eneste utvei når du er 80? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har sett 80 moonkins druider som tar grei damage men jeg lurer på om det er noe morsomt å spille. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Moonkin er gøy og gjør mye skade. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vel, grunnen til at du har sett healere er at det er i grunnen en rimelig lett og kjapp måte for å skaffe JP. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Feral druids er helt ut etter 80 altså? DPS-messig. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 har da sett massevis av tanks også jeg... det som er mest skjeldent i 80 er vel cat. Har ikke druid selv, men det er da i hvertfall den mest allsidige classen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Feral DPS er kongeeeeee! Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Okey Da tipper jeg at jeg går for 80 dr00d jeg Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg var feral DPS i en periode, men jeg syntes at det ble kjedelig etterhvert. Men det tror jeg heller er mitt problem enn Druid classen sitt. Men så prøvde jeg arcane mage. Daaaaaaaaaaaaaaaamn<3 Det var gøy å gjøre litt mer damage. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Druid har ikke noe mellom ting, enten det er for vanskelig eller så er det for lett, er du feral så kan det være små vanskelig som newbie, boomkin er Zzz, trenger nesten ikke å vite hva man trykker. Tank og heal holder jeg utenfor, de krever erfaring, eller mye mer trening enn DPS. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Spill det du selv syntes er morsomst - ikke det massen syntes er best og faceroller med. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg var feral DPS i en periode, men jeg syntes at det ble kjedelig etterhvert. Men det tror jeg heller er mitt problem enn Druid classen sitt. Men så prøvde jeg arcane mage. Daaaaaaaaaaaaaaaamn<3 Det var gøy å gjøre litt mer damage. ha... hahah... Hahaha..ahahahahahahahahaa..... Vanskelighetsskala |X------------------------------X| Arcane Mage Druid 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå