nagina Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ikke vits å bli sint, uansett hva og hvordan dere kjefter så vil ikke de forsvinne, "they dont care" rett og slett, er bare å rapportere dem og fortsette det du drev med. Er nesten som å skrike til en knarkis at alle skal slutte å bruke drugs... tror du dem hører deg? neppe. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Topic Change: Blir Shadowfang Keep og Deadmines forandret med 4.0.3a? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) What is not in:Creating worgen/goblin characters Worgen/Goblin start zones Archeology Professions past 450 (Illustrious Grand Master) Guild leveling Guild achievements Eastern Kingdoms/Kalimdor flight New Zones (80+) What is in: Portals in Dalaran/Shattrath Removed Class trainers in Dalaran where portals once were New race-class combinations (excluding worgen/goblin) New Gnome/Troll starting areas Changes to existing zones New cata load screens New cata intro cinematic New cata login screen New music City Quartermasters, with rep tabards Bug fixes Class balancing Druids, paladins, priests, and shaman will have their talent trees reset Experience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20% New tamable hunter pets (Monkey, fox, dog, and beetle, as well as new skins for existing pet classes.) Dette vil jeg tro betyr at DM og Shadowfang blir forandret på. Kilde Endret 22. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 City Quartermasters, with rep tabards Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Som om ikke Argent Tournament rep var faceroll nok . Får du rep i dungeons eller? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jepp. Argent tournament er en milliard ganger kjedeligere da. Spesielt de derre heste-greiene.. uff. Har planer om å bli Crusader med disse tabardene, for champion-dailyene er grusomt kjedelige. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Elsker forandringene de har gjort på mange av de gamle dungeons <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da har jeg gjort min siste ZG, nesten litt trist. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvor kommer folk til å plassere HS nå som protals forsvinner? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Blizzard tenker seg vel at alliance velger SW mens horde velger ORG. Personlig vil jeg nok fortsatt foretrekke IF. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kommert portals til Tolbarad, Uldum, Deepholme osv i Stormwind/Org. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva heter den Rammstein-sangen i videoen? En mix? Der er 3 ulike rammstein sanger, og 2 "mystic" sanger Vil du ha navnet på alle 3 rammstein sangene? Ah, ok. Så bare på starten. Den andre låta i videoen er vel en remake av Sonne? Er ikke så farlig med de andre Rammstein - Feuerräder Rammstein - Sonne (clawfinger K.O remix) Rammstein - Ich Tu Dir Weh Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvor kommer folk til å plassere HS nå som protals forsvinner? Blir nok Orgrimmar. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Orgrimmar så lenge vi beholder bank-taket 3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Banktaket er gud... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 HS blir nok i IF, men siden jeg er engineer og DK har jeg ganske mange muligheter til å forflytte meg kjapt hvor som helst, skulle det være Kalimdor, Eastern Kingdoms, Outland eller Northrend. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Banktaket deres he hjulpet meg drepe 100 /afk pvp horder mens vi raider Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 my ass, tror ikke du har sett bank roof i orgrimmar, alliance fags ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvor kommer folk til å plassere HS nå som protals forsvinner? Darnassus! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Faen ta denne helvetes turkinator..hadde 36/40 turkeys så bare fant jeg plutselig ikke flere Gir opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå