nagina Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kommer garantert til å drite i det, mye mulig man gjør et par quests å logger ut av questgiver, så rett til cataclysm quests etter det. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hva heter den Rammstein-sangen i videoen? En mix? Endret 22. november 2010 av Ayb Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 22k exp er det du får for et quest i vashj'ir i lvl 81. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Gleder meg til å komme hjem i dag :> Boten min gjør rundt 1000gold i døgnet, så da har jeg råd til travellers mammoth før Cataclysm :> Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg håper kontoen din blir bannet. 3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Riskikabelt.. Ikke vanskelig å legge merke til en bot, og folk bruker vanligvis å sende inn rapport. Skjønner lett hvorfor folk bruker bot, og hadde sikkert brukt det sjøl om det va uten risiko Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg håper kontoen din blir bannet. Sålenge han kun bruker det på items fra vendor så plager det meg ikke så veldig, viktigste er at priser på AH ikke blir ødelagt for de som farmer ærlig å redelig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Lav risiko med pr0 appz, de som selv har bot merker det som oftest. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Agreed with Slimda! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg gir blanke f. om gullet man tjener brukes i vendor eller på AH. Det er regelrett juks, og er noe Blizzard har en nulltoleranse på. Om folk føler for å jukse, kan de like godt spille privat-servere. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Var en post på Ravencrest forumet med navn på bots. etter flere uker ble den flytta til in-game support, der du fikk svaret "blablah. no naming and shameing... blahblah. kkthxbbIB4TL!" bots som ble skrevet opp i tråden? lever enda. nulltoleranse? no way. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva heter den Rammstein-sangen i videoen? En mix? Der er 3 ulike rammstein sanger, og 2 "mystic" sanger Vil du ha navnet på alle 3 rammstein sangene? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Rapportér de, så får du nok se noe annet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har rapportert flere bots på min server den siste mnd, har ikke sett noe til de siden. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva heter den Rammstein-sangen i videoen? En mix? Der er 3 ulike rammstein sanger, og 2 "mystic" sanger Vil du ha navnet på alle 3 rammstein sangene? Ah, ok. Så bare på starten. Den andre låta i videoen er vel en remake av Sonne? Er ikke så farlig med de andre Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 bots som ble skrevet opp i tråden? lever enda. nulltoleranse? no way. Er dette lenge siden? Vanligvis så venter Blizzard en god stund før de så banner en større gruppe. Hadde de bannet en og en, så hadde folk stoppet å bruke bot'en sin; og dermed ville profesjonelle bottere mistet mindre penger. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har jo bottet siden 2006 nå med kun 2 bans, så tvilsomt at de faktisk tar folk som ikke har sin egen hangar med 2000 maskiner. Hovedkontoen har aldri blitt rørt selvom jeg har sendt penger over til den. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 How does rat poison work? When the poison is ingested it takes days, even a week or two, before the rat does. This is a design feature that is implemented so that the rat won't know exactly what caused it to get sick. So if it survives it doesn't have the knowledge to avoid it next time. Minner litt om hvordan Blizzard arbeider mot bottere og sånt! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 bots som ble skrevet opp i tråden? lever enda. nulltoleranse? no way. Er dette lenge siden? Vanligvis så venter Blizzard en god stund før de så banner en større gruppe. Hadde de bannet en og en, så hadde folk stoppet å bruke bot'en sin; og dermed ville profesjonelle bottere mistet mindre penger. http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13705613565&sid=1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du ser jo tydelig hva CM-en sier. If you see a bot please report it in-game and in-game only; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå