Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Endte på rundt 55% i dag, ting ser ut til å gå skeis etter ca. tredje val'kyr. Men vi kastet også vekk mange forsøk på helt tåpelige wipes.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Våre pulls: Første: Resto druid: "uh, guys... I'm in boomkin-spec..." /wipe Andre: Resto druid: "Woops." /wipe Tredje: Tank: "Oh, there was an add loose?" Da måtte ene tanken vår stikke for å lese lekser (studerer medisin i USA), og vi slet... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har en ide om hvor jeg kan queste på min level 65 warlock? Har gjort alt av quests i Hellfire Peninsula, og nekter Zangarmarsh en gang til. Begynte i Terrokar, men questene der var helt grusome. Nagrand, kanskje? Hvor er en questhub jeg kan starte med? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 hehe, vi fikk one shotta sindra på tosdag så vi gikk 3-4 tries. sånn gikk det: Infest. /wipe Infest /wipe Infest tranisiton /wipe Infest transition defile /wipe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har en ide om hvor jeg kan queste på min level 65 warlock? Har gjort alt av quests i Hellfire Peninsula, og nekter Zangarmarsh en gang til. Begynte i Terrokar, men questene der var helt grusome. Nagrand, kanskje? Hvor er en questhub jeg kan starte med? Områder etter level i Outland: Hellfire - 58+ Zangarmarsh - 60+ Terokkar - 62+ Nagrand - 64+ Blade's Edge Mountains - 65+ Netherstorm - 67+ Shadowmoon Valley - 67+ Selv fullførte jeg Hellfire og zangarmarsh. Zangarmarsh er så utrolig lekende lett og kjapt unnagjort. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 å gå uten disc priest er så gøy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har en ide om hvor jeg kan queste på min level 65 warlock? Har gjort alt av quests i Hellfire Peninsula, og nekter Zangarmarsh en gang til. Begynte i Terrokar, men questene der var helt grusome. Nagrand, kanskje? Hvor er en questhub jeg kan starte med? Nagrand kan høres bra ut. Så Blade's Edge etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er raidframes fjerna fra PitBull4 etter 4.0.1/4.0.3? Jeg får bare valget mellom Disable og Solo på config mode. Ah glem det, fant det ut Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Våre pulls: Første: Resto druid: "uh, guys... I'm in boomkin-spec..." /wipe Andre: Resto druid: "Woops." /wipe Tredje: Tank: "Oh, there was an add loose?" Da måtte ene tanken vår stikke for å lese lekser (studerer medisin i USA), og vi slet... Har hatt lignende morro, men ikke på LK hc på en annen boss vi dreiv med for litt siden. Tank: Pulling /charge Healer, dps og dps: LOL I am nude! Funket dårlig når 3 stk var Nude på Blood queen hc 10man. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva i all verden gjorde folk nakne? Eller, jeg har muligens ikke lyst til å vite det.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hva i all verden gjorde folk nakne? Eller, jeg har muligens ikke lyst til å vite det.. Ikke spørr, jeg husker ikke jeg var ihvertfall en av de som var nakne. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har kjørt gunship i rp gear, ja. De gode tidene der treant-formen skjulte hva du hadde på deg (Og boomkin i healer gear opptil flere ganger, men det er ikke fullt så kritisk ) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er det noen som har en grei liten oversikt over hvilke 25 Daily Quests som vil gi mest EXP ved Cataclysm release? Tenkte å farme 25-dailies 6. Desember så jeg kan levere de rett etter at ting starter så jeg får en boost på veien mot level 85. Men noen quest gir jo merkbart med EXP enn andre! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 finn vanlige quests. ikke daily? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Han tenkte vel slik, at man gjøre WOTLK dailies klar når cataclysm releases så leverer man bare dem for å få litt forsprang, right? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 ja, men gir ikke vanlige quest mer exp enn daily quests? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Reisetid betyr nokså mye her også da; jeg hadde satt HS til en eller annen faksjonshovedstad (ogri?) - og logged ut i icecrown med 25 gunship/tournament dailies i loggen. Kansje med S.Basin dailies i tillegg, da dette er nær IC og alle kan leveres i samme hub. Grunnen til at man vanligvis velger dailies er at man ofte har gjordt så mange quests i en hub at det bare er et fåtall igjen, og at man dermed får mye reisetid bare for å levere dem. Med all sannsynlighet gir cata quests og mobs mer xp enn i wrath, så bruk så liten tid som overhode mulig i gammelt content. Endret 22. november 2010 av Sondring Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 ja, men gir ikke vanlige quest mer exp enn daily quests? Valiant-questene hos Argent Tournament gir 22k xp hver, det er vel omtrent like mye som en vanlig WOTLK-quest. Tror hele greia med dailys er at de er enklere å finne og at loremasterne etc også kan ta de. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Leverer dere 25 elitequests på 30k+ exp hver før dere begynner å levle i Cataclysm vil det lønne seg. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Se korleis en hunter soloer heroic dungeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå