Bytex Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Man kan ikke få digital upgrade som inkluderer Collector's Edition? :/ CE handler jo om den svære boksen man kan ha på hylla, figuren, og alle bøkene og DVD'n. Ikke ingame items. Dessuten er det jul snart. Kjøp den vanlige digital downloaden hos blizzard og bruk den, så ønsker du CE i julegave. Endret 21. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg er fullt klar over det siden jeg har tidligere CEutgaver ;P Hadde bare et lite håp om at man kunne bestille digital oppgradering og få tilsendt alt stæsjet senere. Men men. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Da skal guilden prøve seg på LK HC 10m i kveld. sett litt på Tankspot sin video, er vell bare phase 3 som er vansklig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg vil nå si at hele fighten er vanskelig. Phase 2 er definitivt vanskeligst. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Var en kompis av meg som slet grådig med phase 3 når han prøvde seg på LK HC ifølge han selv og etter å ha hørt hva mange andre guildies og generelt kompiser sier så anser de fleste phase 3 som vanskeligst Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Syns Phase 3 var enklere enn phase 2, men vanskeligere enn phase 1. Det vanskligste med Phase 3 er å fokusere når du ser bossen droppe ned mot 10%. Ugh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg vil nå si at hele fighten er vanskelig. Phase 2 er definitivt vanskeligst. Sier meg enig i denne. Blir å prøve meg på fighten i dag jeg også, har phase 1 i boks, og første transition, men sliter med phase 2. Men regner med å komme oss forbi den i dag uten at for mange har dødd til at vi kommer noe videre. Definitivt en av de mest morsomme fightene jeg har prøvd meg på. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Lykke til da, både tøsa og Juletreduden :> Liker fighten selv, hadde nok likt den enda bedre hvis guilden hadde fortsatt å raide slik at vi kunne fått LoD. Endret 21. november 2010 av Maeriwen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 15 stykker i groupen i Arathi Basin og 11 er rogues. Hoho. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Haha! Vedder på at du er alliance Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Horde Men alliance hadde visst en del rogues og, smålig irriterende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 De av dere som enten trenger Wild Turkey eller som gjør The Turkinator (eller begge) som Horde, området under Scarlet Monastery seriøst bugner av turkeys. Nettopp ferdig med min slakt og jeg endte opp med 86 Wild Turkeys uten å miste den buffen en gang. Var litt skuffet over at den ikke gikk over 40 men men. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er jo helt forskjellig fra server til server, det. Umulig å si hva som er gode områder på forskjellige servere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Var samme område som jeg brukte ifjor, Sondrizzle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Første dagen er uansett værst..bedre å vente til litt ut i uka, så er man kvitt alle som skal gjøre achieve første dagen og bli ferdig med dem. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 15 stykker i groupen i Arathi Basin og 11 er rogues. Hoho. Hehe vi var 8 Paladins på en BG i går. Vant stort. Vart beskylt for å "hacke" i går også. i en og samme instance rollet jeg 100 3 ganger på rad. 2 need og en greed. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 15 stykker i groupen i Arathi Basin og 11 er rogues. Hoho. Hehe vi var 8 Paladins på en BG i går. Vant stort. Vart beskylt for å "hacke" i går også. i en og samme instance rollet jeg 100 3 ganger på rad. 2 need og en greed. Var en i guildet mitt som snakket om roll hacking, jeg tror selvsagt ikke på det. Han sa man kunne kjenne igjen en hacker om noen rollet 100 3 ganger på rad. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Roll hacking er en myte, da alle rolls skjer på blizzard sine servere. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Sitter å lurer på om jeg skal fake recruit a friend. noen som har noen tanker ang dette eller har gjordt det selv? Skal rolle en worgen druid når cata kommer og sliter med å finne noen som faktisk vil starte fra level 1 sammens med meg. Tenkte kanskje å recruite dama og bruke hennes kort. For å få mount og raskere leveling. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ja, da hadde jeg, broren min, søstra mi (main healer) OG raidleadern vår mista nette og det ble ikke raid..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå