Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvorfor? Hvis factionen ikke klarer å samle nok folk til å holde Wintergrasp Fortress skjønner jeg ikke hvorfor de skal ta VoA og vendors fra den andre factionen som er mye mye bedre i PvP. Hele poenget med WG er at hele factionen må jobbe sammen i PvP for å ta den, hvis det ikke er noe poeng i å være mange kan man jo bare køe én jævlig god fyr og vinne. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er det biler og sånt kødd i Cata-WG? Tror jeg kanskje har spurt om dette før, men pytt. når går serverne opp på release? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Q u o t e: Will battleground matching/LFD matching apply to arenas aswell? No. Arena is still based on individual Battlegroups. :| edit: lol virker ikke merging av poster lenger? sorry for dobbelpost Endret 18. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Vi har en Mage i guilden vår som er fra dubai. idag så fikser en venn av han micen udner raid pausa og sier "we are 10 friend of volac watching. we have invited every gamer in dubai when your taking LK HC!" Omfg jeg lo XD 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Dubai? På europeiske servere? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Går fint det. Har en i guilden fra Quatar. Det er ikke så langt fra Dubai. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Visstnok endel fra de arabiske landene som spiller på europeiske servere, mener jeg leste om et Dubai only guild på en eller annen europeisk server. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 På servern min veit jeg om en som er fra De forente arabiske emirater og en fra New Zealand. Men det er kanskje ikke så veldig gøy å raide klokka 6 på morgenen for ham som er fra New Zealand. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Vi har en jente i guildet fra Dubai, pen er hun også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Der var ICC10m mounten i boks, bedre sent enn aldri I guess Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Der var ICC10m mounten i boks, bedre sent enn aldri I guess Jeg og 2 andre i guilden som har den. Men kun jeg som KAN bruke den Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nå er jeg sikkert retard, men hvorfor kan ikke de bruke den? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Lich King Heroic 10man. Wipe. 11%. I'll just leave this here. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Send alle på youtube for å studere fighten skikkelig til neste gang. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 LKHC skal ned på Søndag @ Slimda: Den er sur! Damn! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Send alle på youtube for å studere fighten skikkelig til neste gang. Alle kan fighten. Det var bare at på 15%, så glemte vi taktikken i adrenalinrusjet, og løp ikke bort fra "Vile Spirit". Pang sa det, så døde 8 stk. LKHC skal ned på Søndag @ Slimda: Den er sur! Damn! Sur... veldig sur... http://www.youtube.com/watch?v=Ays_OkKHJPg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nå er jeg sikkert retard, men hvorfor kan ikke de bruke den? Har ikke Artisan Riding kanskje? (noe som virker rart om man faktisk gjør ICC) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Men de fjernet jo mountskill med 4.0? Jeg har ikke spilt mye denne patcehn, har ikke gametime engang faktisk men såpass har jeg faktisk fått med meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Mounts har fortsatt mountskill-nivå. Det er bare at de scaler med hva du har som høyest. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er litt stolt Ble med i ny guild igår, som var snille og tok meg med på et ICC run for første gang nå ikveld. Vi tok 7/12, med gunship på heroic. Jeg tabba meg aldri ut og fikk mye skryt etterpå Digg med litt ilvl 251 gear også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå