Petter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Den var relativt vanskelig når den kom, men siden alle har så bra gear om dagen så da går det veldig fint Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hula som raser sammen er vel ikke samme instance edit: eller mener du helt på slutten? der ved Lich King? Endret 18. november 2010 av nagina Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hmm..nei..hula var vel i pit of saron. På slutten med lich king spammer vi jo bare vekk waves mens Sylvanas fjerne isveggene. Sånn det var. Noe mere ser jeg vel aldri til LK med mindre jeg blir med i et raiding guild. As if that's gonna happen. Endret 18. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 er det ikke Jaina som fjerner isen a? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 er det ikke Jaina som fjerner isen a? Du vet at jaina kanskje ikke er Horde ^^? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Vanskeligt? Vi cruiset nå gjennom den selv om jeg aldri har vært der engang..eller jo, vi døde i hula som raser sammen en gang..eller dvs de 4 andre døde men jeg ble stående med alle mobbene på utsida og sa "No problem guys, I got this down!...not". Jeg gjør visst mellom 3500-4200 dps med magen min. Som dps er nesten ingen instancer vanskelig, men om man ikke har en tank som har bra nok gear for HoR så kan det være et helvete. Hjelper også å ha en bra healer. Og jeg vil nå si at i HoR så bør generelt hele gruppen være noe lunde bra gearet. For lite dps og man vil bli tatt igjen av LK i hulen, får dårlig gear tank så vil trash/boss i førstedelen ta knerten gruppen. Endret 18. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Åja, da er jeg visst greit nok gearet da Fikk en fin ny Wand også fra ene bossen. Har alltid tenkt at jeg er sikkert ikke bra nok gearet, høy nok DPS osv. Endret 18. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Vanskeligt? Vi cruiset nå gjennom den selv om jeg aldri har vært der engang.. Da hadde dere en god tank og en god healer. DPS i heroics, selv HoR, er så tankeløst at det ikke har noe å si. Endret 18. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jepp..er ikke akkurat slitsomt å være Arcane mage. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Mage er vel det letteste jeg ever har spilt i WOW, arcane mage selvsagt. Er så lett at jeg ikke orker å ha det som main Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jepp, men jeg mener at uansett hvor god DPS-en er så er det som har noe å si om wipe eller ei er tanken og healeren. Bortsett fra enrage-timers, selvfølgelig. Før flamewar: Mener heroics, ikke raids. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 er det ikke Jaina som fjerner isen a? Du vet at jaina kanskje ikke er Horde ^^? haha fader det tenkte jeg ikke på, sånn er det å alltid vært Alliance Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Var akkurat i en weekly i naxx med en rogue som tank Gikk fint. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hvilken boss? Husker ikke, den letteste av dem antar jeg, ned en trapp og boff boff død. Ed: Noth the Plaguebringer Endret 18. november 2010 av Stine Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ah. Tenkte det kunne vært Anub'Rekhan, og han kan man drepe helt uten tanks Lenke til kommentar
Doga Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Vet jeg spurte om dette for noen uker siden eller noe, men fant ikke posten og svarene Hvor kjøper dere Collector's Edition av Cataclysm? Og får vi den på mandag den 6. eller på tirsdag? Jeg spør fordi jeg antar Cata går live natt til tirsdag? Takker for svar, og ja, jeg er dårlig til å lete Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg velger å kjøpe Cataclysm som nedlasting fra blizzard, også kjøper jeg CE en gang etter nyttår når det ikke er utsolgt overalt. Win/win. Kan tilogmed ønske den i julegave da. Spilt får du natt til 7. desember uansett da. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Spesielt.... Wintergrasp på Bouldefist er akkurat nå en 6 vs 6 arena kamp Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Den 1:1 ratio greia er jo gull på noen servere og helt fullstendig mareritt på andre, Magtheridon har jo strengt tatt ikke Wintergraps lenger på grunn av total mangel på Alliance spillere, blir toppen 10v10 kamper.. Mens på servere med mange spillere og noenlunde balanse så fungerer det jo gull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå