Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo hele holdingen din som er problemet, når du tar NEED på en spellpower dagger så er du jo i prinsippet en ninja looter.

Du tar NEED på noe du faktisk ikke trenger, mer logisk enn det blir det jo ikke?

NEED på noe du ikke virkelig trenger = Ninja looting.

Ikke så fryktelig vanskelig å forstå, er det vell?

Lenke til kommentar

Er jo hele holdingen din som er problemet, når du tar NEED på en spellpower dagger så er du jo i prinsippet en ninja looter.

Du tar NEED på noe du faktisk ikke trenger, mer logisk enn det blir det jo ikke?

Ja, men roguen needet først, så jeg needet også sånn at han som "ninjaet" ikke skulle få den.

Lenke til kommentar

Ja, men roguen needet først, så jeg needet også sånn at han som "ninjaet" ikke skulle få den.

Dette blir jo bare et spørsmål om moral. Hvis noen gjør noe galt, rettferdiggjør det at du gjør det samme?

Hvis du ser noen som skal stjele et eple på butikken, er det da greit om du stjeler det foran nesa på han så han ikke får stjålet det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så personangrep er beskyttet av ytringsfrihet?

sist gang jeg sjekka. så er å komme med radikale kommentarer, som å si at drievr med ninja, å be om tillsnakk/flameing/"personangrep"

Må forsåvidt også noteres at det ikke finnes noe som heter ytringsfrihet her på diskusjon.no da det er privateid, og de selv har en rett til å bestemme hvilket innhold/meninger de vil ha på sine nettsider.

Lenke til kommentar

Følelsen er gjensidig.

Du skal få glede deg lenge, siden det for det første ikke finnes noen hunter legendary, og er bare 3 legendaries fra TBC som faktisk det var mulig å "ninjae". Nå er det jo selvfølgelig snart cataclysm, men er vel heller tvilsomt at det blir noen legendaries for huntere.

Dessuten trollet jeg, herregud. <- Markér dette :)

Før dere spør; jeg synes egentlig ikke dette var noe særlig morsomt.

Endret av Kraziebone
Lenke til kommentar

Thanks for wasting my precious time.

Any time.

Forresten, er det noen av dere som har gjort "Insane in the Membrane"? Hvor lang tid brukte dere sånn ca? Hørte om en fyr som gjorde det på fire dager, og en som brukte litt over 1 år, så jeg er usikker på hvilken det er som er nærmest normen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...