Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 *Facepalm* Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ok, jeg needer når ingen andre gjør det, og på en spellpower dagger en rogue needet på, big deal? Jeg booster folk i RFC gratis, hvis det veier opp for det. Hahaha! Hahha indeed, har ikke hørt noe så tåpeligt på lenge! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Indeed, hvem hadde gidda å booste noen gratis? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er jo hele holdingen din som er problemet, når du tar NEED på en spellpower dagger så er du jo i prinsippet en ninja looter. Du tar NEED på noe du faktisk ikke trenger, mer logisk enn det blir det jo ikke? NEED på noe du ikke virkelig trenger = Ninja looting. Ikke så fryktelig vanskelig å forstå, er det vell? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er jo hele holdingen din som er problemet, når du tar NEED på en spellpower dagger så er du jo i prinsippet en ninja looter. Du tar NEED på noe du faktisk ikke trenger, mer logisk enn det blir det jo ikke? NEED på noe du ikke virkelig trenger = Ninja looting. Ikke så fryktelig vanskelig å forstå, er det vell? Ja, men roguen needet først, så jeg needet også sånn at han som "ninjaet" ikke skulle få den. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Så ninja i heroics er greit mens i raids er det ikke? Ninja i raids skjer ikke. Cowboy, du mener det å ninjae for "looks" ikke er tilbakestående? Jo, det er det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Haha, kraziebone får gjennom gå, folk må lære seg å lese den hvite teksten Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Så ninja i heroics er greit mens i raids er det ikke? Ninja i raids skjer ikke. Jo en gang jeg gikk i ICC25 pug ninjaet raid leader Deathbringers Will. Ble så sur at jeg nesten fikk lyst til å slutte på wow. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Men du ninjaer selv. Kan du være så snill å si at du troller, nå? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er jo hele holdingen din som er problemet, når du tar NEED på en spellpower dagger så er du jo i prinsippet en ninja looter. Du tar NEED på noe du faktisk ikke trenger, mer logisk enn det blir det jo ikke? NEED på noe du ikke virkelig trenger = Ninja looting. Ikke så fryktelig vanskelig å forstå, er det vell? Ja, men roguen needet først, så jeg needet også sånn at han som "ninjaet" ikke skulle få den. Dette blir jo bare et spørsmål om moral. Hvis noen gjør noe galt, rettferdiggjør det at du gjør det samme? Hvis du ser noen som skal stjele et eple på butikken, er det da greit om du stjeler det foran nesa på han så han ikke får stjålet det? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ty for the lulz, guise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Så personangrep er beskyttet av ytringsfrihet? sist gang jeg sjekka. så er å komme med radikale kommentarer, som å si at drievr med ninja, å be om tillsnakk/flameing/"personangrep" Må forsåvidt også noteres at det ikke finnes noe som heter ytringsfrihet her på diskusjon.no da det er privateid, og de selv har en rett til å bestemme hvilket innhold/meninger de vil ha på sine nettsider. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Følelsen er gjensidig. Du skal få glede deg lenge, siden det for det første ikke finnes noen hunter legendary, og er bare 3 legendaries fra TBC som faktisk det var mulig å "ninjae". Nå er det jo selvfølgelig snart cataclysm, men er vel heller tvilsomt at det blir noen legendaries for huntere. Dessuten trollet jeg, herregud. <- Markér dette Før dere spør; jeg synes egentlig ikke dette var noe særlig morsomt. Endret 17. november 2010 av Kraziebone Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er jo egentlig ikke noe vits å dra dette lengre, du tok NEED på noe du ikke trengte.. Ergo du ninja lootet. Move on people, move on! Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er jo egentlig ikke noe vits å dra dette lengre, du tok NEED på noe du ikke trengte.. Ergo du ninja lootet. Move on people, move on! Nei, det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Thanks for wasting my precious time. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Thanks for wasting my precious time. Any time. Forresten, er det noen av dere som har gjort "Insane in the Membrane"? Hvor lang tid brukte dere sånn ca? Hørte om en fyr som gjorde det på fire dager, og en som brukte litt over 1 år, så jeg er usikker på hvilken det er som er nærmest normen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Insane in the Membrane er noe som tar ekstremt med tid og penger. 4 dager kan du egentlig bare drite i. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har faktisk begynt å snuse litt på insane, har mye tid til overs akkurat nå, så hvorfor ikke. Men fort gjort er det ikke. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Viser seg at han som gjorde det på fire dager kjøpte nesten alt og fikk folk til å farme for han. Tror ikke jeg gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå