War Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Flere skjermer, dx11 , ny vann og lavarender, dynamisk sol , O GL . Når skal de optimalisere for SLI/CF? /fysikk. Det er jo spillere som har slike oppsett, og det er jo spillere som spiller wow. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 2 uker? Sikker på det? Den er jo allerede markert med "release". tatt i betrakning at Blizzard bare patcher på onsdager, Catclysm kommer på en tirsdag og det er lite sansynelig at vi sitter 2 uker med det nye azeroth uten cata. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 så neste patch så betyr det at jeg endelig kan slippe å være draneai shammie, men gå over til Dwarf Shaman? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 så neste patch så betyr det at jeg endelig kan slippe å være draneai shammie, men gå over til Dwarf Shaman? Om de åpner for race change med en gang, eller at du lager en ny shaman, ja. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 De åpner race-change umiddelbart etter at de nye rase/klassekombinasjonene er tilgjengelige. Dette gjelder også for Worgens og Goblins. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kuult! Det betyr jeg kan bli en goblin rogue på dag 1? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Med mindre webserverene til Blizzard kneler, helt korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Fett, can't wait! Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 All teksten og actionbaren etter denne minipatchen ble jo mye mindre jo, det er jo helt ulesbart. Jeg har heller ikke tukla med noe oppløsninger på skjermen heller Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det fikser du med å aktiver UI scale igjen. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Synes du bør holde deg til seriøs diskusjon og ikke gå til angrep på meg. Du viser jo egoistisk oppførsel, det er jo ikke noe angrep. Kids som deg hadde ihvertfall ikke vært velkommen i mitt miljø. Gleder meg til noen ninjaer legendary når du egentlig skulle fått den. Følelsen er gjensidig. Du skal få glede deg lenge, siden det for det første ikke finnes noen hunter legendary, og er bare 3 legendaries fra TBC som faktisk det var mulig å "ninjae". Nå er det jo selvfølgelig snart cataclysm, men er vel heller tvilsomt at det blir noen legendaries for huntere. Dessuten trollet jeg, herregud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Håper du troller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 All teksten og actionbaren etter denne minipatchen ble jo mye mindre jo, det er jo helt ulesbart. Jeg har heller ikke tukla med noe oppløsninger på skjermen heller Jeg likte denne forandringen. Tror jammen jeg må gjøre om på UIet mitt igjen. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Trolling er for 14 åringer. Jeg prøver å ha en seriøs diskusjon, og du kaller meg egoistisk og "kid". Den eneste grunnen til at den menneskelige rase har overlevd er fordi vi er egoistiske. Endret 17. november 2010 av Kraziebone Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Håper du troller. Hvorfor skulle han trolle? Å si at noen kan ninjae en legendary er jo helt tilbakestående. Endret 17. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Loot ninjas are, understandably, not well liked by other players. Often, a ninja will get a bad reputation on a realm which eventually prevents them from being invited to participate in any high level instances. Many guilds also have rules stating that ninjas/pirates should be kicked from the guild on their first offense. http://www.wowwiki.com/Loot_ninja Eneste måten å få slutt på krig er ved å krige imot. Han er en ninja. Hvilken diskusjon vil du ha? At det er kult å være ego i et multiplayer spill? Ser ikke helt tankegangen din, desverre. Og du mener det ikke er egoistisk å ninjaloote? Hva er det da? Hvem er det du setter først? De andre? De som faktisk vant rollen? Cowboy, du mener det å ninjae for "looks" ikke er tilbakestående? Endret 17. november 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva i satan har skjedd med curse.com?? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Loot ninjas are, understandably, not well liked by other players. Often, a ninja will get a bad reputation on a realm which eventually prevents them from being invited to participate in any high level instances. Many guilds also have rules stating that ninjas/pirates should be kicked from the guild on their first offense. http://www.wowwiki.com/Loot_ninja Eneste måten å få slutt på krig er ved å krige imot. Han er en ninja. Hvilken diskusjon vil du ha? At det er kult å være ego i et multiplayer spill? Ser ikke helt tankegangen din, desverre. Og du mener det ikke er egoistisk å ninjaloote? Hva er det da? Hvem er det du setter først? De andre? De som faktisk vant rollen? Cowboy, du mener det å ninjae for "looks" ikke er tilbakestående? Hva? Jeg needer jo, og når jeg får itemet vant jo jeg rollen? Jeg snakker om heroics her, ikke ICC. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du needer for penger. Det kalles ninjaing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå