Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg har allerede lastet ned pakken som trengs. :) Jeg er 100% klar til Cataclysm, datamessig.

Hvor gjør jeg dette?

1) Make sure World of Warcraft and/or the launcher and background downloader are completely closed.

2) Open up your World of Warcraft folder.

3) Open Launcher.wtf in Notepad and change the "accountType" line from LK to CT.

4) Open Config.wtf in Notepad and change the "accountType" line from LK to CT.

Lenke til kommentar

-Léon-: Frem til nå har det vært slik at du gjør ett quest også får du velge mellom en av de 3.

Den du velger ble så en BOA-item du kunne sende til dine andre chars, og laget du da 2 nye chars å valgte de andre, kunne du da til slutt få alle hos alle.

Jeg gjorde det på denne måten, hadde i banken på en char alle 3.

Men som du sier, nå blir alle 3 sendt direkte til alle nye chars uten at man bør gjøre quests.

:)

Lenke til kommentar

Jeg har allerede lastet ned pakken som trengs. :) Jeg er 100% klar til Cataclysm, datamessig.

Hvor gjør jeg dette?

1) Make sure World of Warcraft and/or the launcher and background downloader are completely closed.

2) Open up your World of Warcraft folder.

3) Open Launcher.wtf in Notepad and change the "accountType" line from LK to CT.

4) Open Config.wtf in Notepad and change the "accountType" line from LK to CT.

Ty Babe!

Lenke til kommentar

Åja, leste Bytex sin post feil. Poenget mitt var uansett at 4.0.3a sannsynligvis kommer neste uke. :new_woot:

Da regner jeg med at man også kan lage de nye race/class-kombinasjonene?

Nei det blir ikke før cataclysm er released 7 desember

Edit: nei vent kommer ann på hvilke race kombo du tenkte på, worgen/goblin er ikke aktiv før cataclysm kommer og du har kjøpt spillet, di andre nye race/class komboene skal visstnok komme med 4.0.3a

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...