Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du går inn i WTF-folderen din og endrer slik at du har Cataclysm isteden for WotLK. Ble skrevet en ørliten howto 2-3 sider tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har allerede lastet ned pakken som trengs. Jeg er 100% klar til Cataclysm, datamessig. Hvor gjør jeg dette? 1) Make sure World of Warcraft and/or the launcher and background downloader are completely closed. 2) Open up your World of Warcraft folder. 3) Open Launcher.wtf in Notepad and change the "accountType" line from LK to CT. 4) Open Config.wtf in Notepad and change the "accountType" line from LK to CT. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Evt lese det tøsa skrev. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Dere vet kanskje det fra før av, men folk som kjøpte vanilla c.e. kunne bare velge mellom én av de tre pets. Men om man lager en ny character nå så får man alle 3 i posten og de er nå bind to account, noe jeg ikke viste. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Regner med det fungerer som alt annet. Du kan transferre karakteren din for å få de resterende 2 petsa om karakteren er original. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 -Léon-: Frem til nå har det vært slik at du gjør ett quest også får du velge mellom en av de 3. Den du velger ble så en BOA-item du kunne sende til dine andre chars, og laget du da 2 nye chars å valgte de andre, kunne du da til slutt få alle hos alle. Jeg gjorde det på denne måten, hadde i banken på en char alle 3. Men som du sier, nå blir alle 3 sendt direkte til alle nye chars uten at man bør gjøre quests. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har allerede lastet ned pakken som trengs. Jeg er 100% klar til Cataclysm, datamessig. Hvor gjør jeg dette? 1) Make sure World of Warcraft and/or the launcher and background downloader are completely closed. 2) Open up your World of Warcraft folder. 3) Open Launcher.wtf in Notepad and change the "accountType" line from LK to CT. 4) Open Config.wtf in Notepad and change the "accountType" line from LK to CT. Ty Babe! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det vi laster ned idag er ikke en patch som endrer klasser og talents og sånt, bare masse nye textures til cataclysm-eventen som kommer snart. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det vi laster ned idag er ikke en patch som endrer klasser og talents og sånt, bare masse nye textures til cataclysm-eventen som kommer snart. Talents er allerede endret Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det vi laster ned idag er ikke en patch som endrer klasser og talents og sånt, bare masse nye textures til cataclysm-eventen som kommer snart. Talents er allerede endret Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det vi laster ned idag er ikke en patch som endrer klasser og talents og sånt, bare masse nye textures til cataclysm-eventen som kommer snart. Talents er allerede endret Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det vi laster ned idag er ikke en patch som endrer klasser og talents og sånt, bare masse nye textures til cataclysm-eventen som kommer snart. Nei, men det spås at den kommer neste uke. Dersom alt går etter planen selvsagt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Feil, Patchen som endret talents har allerede kommet for flere uker siden. Det som spås å komme neste uke er patchen som ødelegger verdenen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Åja, leste Bytex sin post feil. Poenget mitt var uansett at 4.0.3a sannsynligvis kommer neste uke. Da regner jeg med at man også kan lage de nye race/class-kombinasjonene? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det tror jeg faktisk du kan. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Åja, leste Bytex sin post feil. Poenget mitt var uansett at 4.0.3a sannsynligvis kommer neste uke. Da regner jeg med at man også kan lage de nye race/class-kombinasjonene? Nei det blir ikke før cataclysm er released 7 desember Edit: nei vent kommer ann på hvilke race kombo du tenkte på, worgen/goblin er ikke aktiv før cataclysm kommer og du har kjøpt spillet, di andre nye race/class komboene skal visstnok komme med 4.0.3a Endret 17. november 2010 av M3X Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Og det vet du 100% sikkert? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg mente nok de andre kombinasjonene ja. Jeg regner nok med at man ikke kan lage Goblins og Worgens før 7. desember. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) 4.0.3a patchen kommer 1 desember. den er atm ute på beta og blir nok der i 2 uker. Mente Ptr ikke Beta >.< Endret 17. november 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 2 uker? Sikker på det? Den er jo allerede markert med "release". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå