Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal man inspecte folk hele tiden?

Det er sånn Gearscore virker.

Mass inspect = server lag = få bedre venner og spill med de i stedet for scrubs som har fått epics gjennom facerolling

Dette. Fatter ikke poenget med å bruke memory på noe sånt tull, med mindre man er en sånn forbanna dust som whisperer folk man ikke kjenner om at gems er feil og lignende. En gang fikk jeg whisper fra en blood elf hunter (alle blood elfs er drittunger) om at jeg var noob som stacket agility som hunter. Jeg fikk lyst til å sparke han i ansiktet med knyttneven min.

Lenke til kommentar

Yeah, var mitt i en dungeon selv, men vi raska på, og kom oss igjennom og jeg rakk å teleport tilbake til org. med 15 sekunder elns til overs :new_woot:

Men jeg blir litt frustrert. Starter nå nedlastning av den Syvende+ GB med patchfil på snart en uke, greit nok at jeg er treg, men hva skal vi egentlig med Cata-dvden som kommer 7 desember? Bare oppevare den for morroskyld?

Jeg blir sprø, og håper nedlastninga er ferdig med denne nå. Er lei av å se på downloaderen, selv om den har fått nytt gui. QQ again! :!:

Lenke til kommentar

Flott da burde det gå greit for hvis det er mye som må lastes ned etter at jeg har installert med CD kommer jeg ikke til og få spille før et par dager etter release.

Kan alle laste ned før release og bare "oppgradere" kontoen slik at kan spille med en gang etter at kontoen er up to date?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...