MrLuni Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det spesielle klokkeslett elemtental instance tingene kommer? Lenke til kommentar
j0pp Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 som jeg har hørt så er d every 3 hours.. noen som har link drops til alle bossene? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Patch notes! World of Warcraft Client Patch 4.0.3 The latest patch notes can always be found at http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/ The latest test realm patch notes can always be found at http://www.wow-europe.com/en/info/un...testrealm.html General Much of the data being downloaded in patch 4.0.3 will pave the way for the shattering of Azeroth shortly before the release of World of Warcraft: Cataclysm on December 7. The leader of Wintergrasp raids can no longer kick players from the raid (this change will also apply to Tol Barad in Cataclysm). When in a Looking For Dungeon group, using an instance portal to that instance will now take players to the Looking For Dungeon entrance point instead of the normal destination of that portal. This will make it easier to return to the instance after dying in an LFD group. Honorable Kills are no longer awarded for killing players below level 5. User Interface Added pets to the new raid unit frames when displayed in party. The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors. Players may now adjust the local "Lag Tolerance" time for better precision of spell timing. This is an advanced-users-only feature found in the Interface Options (Combat) panel. Bug Fixes Macros now handle spell variant transitions better. For example, Trap Launcher causes a different version of Frost Trap to be cast. Previously the macro system was not handling this transition properly. Queuing in Looking For Dungeon for a different wing of the instance a player is already in now works properly. For example, a party can now queue for Scarlet Monastery - Library after completing Scarlet Monastery - Graveyard. Killing High Interrogator Gerstahn before killing Emperor Dagran Thaurissan in a Blackrock Depths - Upper City random Looking For Dungeon run will now provide the proper reward. This also applies to Archmage Arugal and the Crown Chemical Company bosses in Shadowfang Keep during the Love is in the Air holiday event. Repeatedly inspecting other players should now function correctly. Area heal-over-time effects should no longer cause players to stand up. Male blood elves have received a crash course in dancing and now know to stop dancing when they run. Drake mounts have gotten bored with gliding and will flap their wings again when flying forward. Druid Flight Form now properly appears in the Spellbook before Expert Riding is learned. Sunfire's damage-over-time effect now deals damage at the same rate as Moonfire's damage- over-time effect. GM Ticket messages should now displace buff icons instead of obscuring them. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 som jeg har hørt så er d every 3 hours.. noen som har link drops til alle bossene? Her er loot. http://www.mmo-champion.com/content/2074-Elemental-Invasion-Part-4-We-re-under-attack! Lenke til kommentar
j0pp Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 som jeg har hørt så er d every 3 hours.. noen som har link drops til alle bossene? Her er loot. http://www.mmo-champion.com/content/2074-Elemental-Invasion-Part-4-We-re-under-attack! takk for linken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Heh, da missa jeg en event AKKURAT igår, da. Jeg så fortsatt de 4 bossene i dungeon finder, men så at det er jo bare i gamle dungeons så det er sikkert en bug. Ante ingenting om noe event da, Orgrimmar så helt normalt ut. Når jeg sjekka 10 minutter senere var bossene borte. javel, da..får vel se om det klaffer i kveld etter jobb en gang. Epic loots Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det dropper 251-loot, som er det samme du får fra 10mann Icecrown Citadel. Rimelig bra utstyr, hvis du får droppene. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kjekt å kunne skaffe noe dps-gear til starten av Cataclysm på DK-tanken Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Digger det Nydelig hvis man akuratt har kommet seg til 80 også Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Elsker at når det endelig dropper noe jeg trenger i disse nye dungeon'ene så er det alltid noen andre som needer, selv om de ikke trenger. Tapt 3 ganger på rad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Klart, alle needer jo når det er nytt gear som ingen har fra før..kan i det minste prøve mere enn 1 gang om dagen (som Headless Horseman). Endret 16. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ser ikke poenget med å neede på noe man ikke kan/skal bruke. Hva er poenget med å ødelegge for andre, misunnelige drittunger. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis jeg ser en mage neede på plate armor blir jeg forbanna. Hva faen skal de med plate? Men om det er en paladin som needer på melee dps gear men er healer kan jeg ha forståelse hvis han er retri offspec f. eks. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Mager kan ikke neede på plate. det er umulig Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 En mage kan ikke neede på plate armor. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Slutt å herm etter meg da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Slutt å herm etter meg da. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Soz for uvitenhet Har aldri sett at de har gjort det, så det dere sier er vel grunnen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Folk i fullt ICC-gear som needer på alt de kan i FoS, HoR eller PoS for å vendore det (spesielt når andre needer fordi de TRENGER det) er så jævlig store idioter at noen bør drepe de. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg needer for å disenchante det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå