Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo dere.

 

Har norsk foredrag i morgen om World of Warcraft og trenger litt mer info enn det jeg har.

 

Vi har allerede hatt det for læreren, og hun sa det var veldig bra og at det var på høyde med de aller beste i klassen.

 

Hele greia lagde jeg på 15 minutter eller noe, fordi vi hadde foredraget dagen etter.

 

Dere kan ta en titt på det her: http://www.mediafire.com/?d077xsy5wdx1cgt

 

Som dere ser så er det veldig "dårlig" skrevet. Har jo forenkla det meste så læreren skulle forstå litt.

 

Men forslag til mer jeg kan ha med?

 

Hun sa at det var virkelig spennendes og at vist vi virkelig ville ha toppkarakter måtte vi ha litt mere stoff!

 

Hehe, ganske så komisk at et 70 år gammelt skrell vart så rivi med av hele WoW :p

 

Takk på forhånd

Endret av Brad
Lenke til kommentar

Kan laste ned uansett, bare å skrive CT istedet der det står LK i config.wtf og Launcher wtf.

 

SET accounttype "LK" = SET accounttype "CT"

SET accountType "LK" = SET accountType "CT"

Åssen program brukes for å komme inn i en .wtf fil da? Får ikke åpna den spnn som den er.

 

Høyreklikk > Åpne i > Notepad

Funka på meg iallefall

 

foredrag om WoW snipsnipsnip

 

Trollmann og kriger :!:

Synes den var bra jeg. Enkelt å forstå for de som ikke spiller spillet selv. Kunne fint gått litt dypere inn i stoffet og skrevet litt mer.

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Prøver å huske åssen det var når wotlk kom ut, men jeg tror ikke jeg lasta ned noen patch etter jeg hadde innstalert diskene.

 

Men du burde jo forhåndsbestille fra battle.net SvennAndre sånn at du kan laste ned spillet på forhånd. :tease:

Tror jeg satser på den CD-en jeg gitt, vil ikke ta noen sjangser på å downe noe som helst hvis jeg ikke må.

 

93%! Tjohei, blir det kanskje wow ila kvelden.

 

 

Nagina: Forklar hva det er vi ser for oss noobs? Flyvende mount utenfor org?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...