The Doctor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det JonasKs sier er ganske greit å gjøre føler jeg. Gjorde det for en uke siden elns, var 700 mb å laste ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jess + da kan man kjøpe CDversjon uten å tenke på å installere osv. (For de som vil ha en fysisk samling) Lenke til kommentar
Brad Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Hallo dere. Har norsk foredrag i morgen om World of Warcraft og trenger litt mer info enn det jeg har. Vi har allerede hatt det for læreren, og hun sa det var veldig bra og at det var på høyde med de aller beste i klassen. Hele greia lagde jeg på 15 minutter eller noe, fordi vi hadde foredraget dagen etter. Dere kan ta en titt på det her: http://www.mediafire.com/?d077xsy5wdx1cgt Som dere ser så er det veldig "dårlig" skrevet. Har jo forenkla det meste så læreren skulle forstå litt. Men forslag til mer jeg kan ha med? Hun sa at det var virkelig spennendes og at vist vi virkelig ville ha toppkarakter måtte vi ha litt mere stoff! Hehe, ganske så komisk at et 70 år gammelt skrell vart så rivi med av hele WoW Takk på forhånd Endret 15. november 2010 av Brad Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Men forslag til mer jeg kan ha med? Linken til oppgaven. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kan laste ned uansett, bare å skrive CT istedet der det står LK i config.wtf og Launcher wtf. SET accounttype "LK" = SET accounttype "CT" SET accountType "LK" = SET accountType "CT" Åssen program brukes for å komme inn i en .wtf fil da? Får ikke åpna den spnn som den er. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kan laste ned uansett, bare å skrive CT istedet der det står LK i config.wtf og Launcher wtf. SET accounttype "LK" = SET accounttype "CT" SET accountType "LK" = SET accountType "CT" Åssen program brukes for å komme inn i en .wtf fil da? Får ikke åpna den spnn som den er. Notepadd Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Kan laste ned uansett, bare å skrive CT istedet der det står LK i config.wtf og Launcher wtf. SET accounttype "LK" = SET accounttype "CT" SET accountType "LK" = SET accountType "CT" Åssen program brukes for å komme inn i en .wtf fil da? Får ikke åpna den spnn som den er. Høyreklikk > Åpne i > Notepad Funka på meg iallefall foredrag om WoW snipsnipsnip Trollmann og kriger :!: Synes den var bra jeg. Enkelt å forstå for de som ikke spiller spillet selv. Kunne fint gått litt dypere inn i stoffet og skrevet litt mer. Endret 15. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Flere QQ har jeg ikke fått på en dag http://bildr.no/view/759106 UI disable Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Prøver å huske åssen det var når wotlk kom ut, men jeg tror ikke jeg lasta ned noen patch etter jeg hadde innstalert diskene. Men du burde jo forhåndsbestille fra battle.net SvennAndre sånn at du kan laste ned spillet på forhånd. Tror jeg satser på den CD-en jeg gitt, vil ikke ta noen sjangser på å downe noe som helst hvis jeg ikke må. 93%! Tjohei, blir det kanskje wow ila kvelden. Nagina: Forklar hva det er vi ser for oss noobs? Flyvende mount utenfor org? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jau, får vel regne med 72h ban om ikke så lenge Endret 15. november 2010 av nagina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hahaha, lett verdt det! Hvordan om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Er ikke du i beta da? Tok feil av deg og en annen, nagina Endret 15. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Brukte du internettbuggen? Disable nettet hvert *sekund og skru på igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Magni Bronzebeard has left the building! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Invasion er i gang! Orgrimmar bernner ned =( Edit: Og to nye "dungeons" Endret 15. november 2010 av Wacom Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Brenner Orgrimmar?????? What the.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 jeg er stuck i ICC great -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Petter, det er guildet mitt også, mens jeg nyter kaoset og spammer dem med hva som skjer, til deres store irritasjon. "STOP SPOILING SOS!" xD Invasion er i gang! Orgrimmar bernner ned =( Edit: Og to nye "dungeons" Fire. ZF på lvl 80 er den mest awesome. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå