Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Får man noe ut av å gjøre de questene? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Pokey: Du får litt gull og en del lore, egentlig ikke noe mer. Del3 startet i går, den består bare av quests, blant annet en der du drar til Outland for å møte Thral. Men ingen nye achivments enda, tror det blir en i del4. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 meeeeeh, med andre ord. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 meeeeeh, med andre ord. absolutt ikke Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Må man være 80 for å gjøre de? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lvl 5 på alle helt til den du skal til Outland på. Den er 60 tror jeg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fikk levert questen til Thrall i Outland, men han ga meg ingen flere quests. Hvor henter jeg flere? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Når del 4 begynner. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er en farlig fisk ^^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=oJoJ51mm5Nc Vet ikke om den er posta før, men jeg syns den er fet og verdt en repost isåfall. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har vi noen form for exploration tråd her på wow forumet? Hadde vært artig om det var flere som holdt på med det og kanskje har lyst til å vise det fram, men gidder ikke lage en tråd hvis det bare er meg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har vi noen form for exploration tråd her på wow forumet? Hadde vært artig om det var flere som holdt på med det og kanskje har lyst til å vise det fram, men gidder ikke lage en tråd hvis det bare er meg tenker du da på The explorer eller "hvordan komme seg til Hyjal" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er en farlig fisk ^^ *snip* Nice navn Lenke til kommentar
Zt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) tenker du da på The explorer eller "hvordan komme seg til Hyjal" Tenker i retning av ukjente steder få har vært tidligere. Alt fra IF airport til snodige plasser i fjell osv. Man kommer over en del rart når man beveger seg rundt i fjellene i WoW. For eksempel denne plassen jeg kom over igår. http://www.youtube.com/watch?v=qC2ydgAGguk Endret 14. november 2010 av Zt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 tenker du da på The explorer eller "hvordan komme seg til Hyjal" Tenker i retning av ukjente steder få har vært tidligere. Alt fra IF airport til snodige plasser i fjell osv. Man kommer over en del rart når man beveger seg rundt i fjellene i WoW. For eksempel denne plassen jeg kom over igår. http://www.youtube.com/watch?v=qC2ydgAGguk Høres fint ut! lag tråd jeg er ganske aktiv når det kommer til å vandre rundt på steder jeg egentlig ikke skal så Lenke til kommentar
Zt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Flott å se at det er flere som har alternative måte å bruke sin tid i WoW på Er på vei til en bursdag så du må gjerne lage en nå eller så kan jeg ta det når jeg kommer hjem igjen ikveld. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Dkzrogue-Arathor's Ambush hits Necroknallis for 1743 Physical.(3289 Overkill) (Critical) Necroknallis died. Dkzrogue-Arathor's Ambush hits Necroknallis for 5691 Physical.(Critical) herp vi har balansert lowlevel pvp derp Endret 14. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Mount Hyjal: Ironforge Air Strip: Old Caverns of Times: Dancing Troll Village: Secret Doodad location in Deadmines: Rawr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå