Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker veldig lite når jeg levler en profession og presterer å kjøpe alt som ligger på AH av enkle greier som cloth. Den billigste stacken runecloth ligger nå på 100g. Prøvde å farme etter det på DK-en, det gikk sykt treigt.

Jeg er bare sånn 8 levler unna flying carpet på min level 60 warlock :(

Lenke til kommentar

Indeed :p

Over til noe annet, tror jeg overgår meg selv til 80 denne gangen. Er lvl 73 cirka på en warlock jeg levler, 1 dag, 20 timer played så langt :) Skal sies at jeg RaF-et fra lvl 15-60 da :p

Usikker på hva jeg skal levle som main i cataclysm...mange klasser (med unntak av Hunter for min del), fikk fornyet tillit etter patch 4.0.1

Lenke til kommentar

Hva har disse elemental invasion greiene å gjøre med at Deathwing kommer opp av jorda 7. desember? Jeg har jo gjort noen kult oppdrag og sånt..men ser ikke helt relevansen ift cataclysm? Kulten preker jo om dommedag skal komme snart og alle landene vil bli gjort ugjenkjennelige..det visste vi jo for 2 år siden :p

Lenke til kommentar

O! M! G!

Lv 80 Druid med 455k helse

WG selvfølgelig. Er det rart jeg farmer herbs isteden og springer motsatt vei med en gang jeg ser en alliance.

Hoho, det er syykt morsomt, en venn av meg hadde oppe i 400k hp selv, meg og 2 andre healere satt på skype og holdt han oppe mens han hadde 20+ hordes på seg elns. Faen så morsomt det var =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...