Slimda Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hmm. Piratene i Tanaris og Barrens forsvinner vel ved Shattering, gjør de ikke? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Joa men bryr meg ikke noe særlig om rep med dem, ville bare ha pirathatt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hmm. Piratene i Tanaris og Barrens forsvinner vel ved Shattering, gjør de ikke? Bah, kan være vi får et tabard system for Steamwheedle *håpe håpe* Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser på tier sett i Beta atm. Worgen helmene ser FUGLY ut! Human ser bra ut! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjapt spm, hvor ligger filene som blizzard sin downloader laster ned oppdateringer med? Har fullført 20%ish på en pc, og vil gjerne overføre de 20% til en annen, så jeg slipper å ta ned mer enn jeg trenger. (Dårlig nettkapasitet). Hvilke filer fra hvor til hvor? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Utrolig kjedelig når achievmenten Full House bugger og ikke gir achievmenten selv om en hadde de riktige adds oppe.. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Skal bare tease deg og si jeg fikk den istad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Og nå bugget gunship.. Hurra! EDIT: Fester og Rot fungerte. Riktignok zerget ned med 1 tank og 1 healer. Endret 11. november 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Advarsel: aldri stack Necrotic Plauge på LK i håp om at du skal få achv. /bummer. Jeg fikk MOUNT DA!!!11!!!!1!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvorfor ikke, JuletreDuden? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fordi "Necrotic Plague" som er på Lk ikke er det men "Plague Siphon" som gir stack etter hvor mange ganger Necro har hoppa elns.. @ Wowhead: Don't be fooled by this achievement like we were! Necrotic Plague gains a stack each time it kills or runs out of time--NOT EVERY TIME IT JUMPS. There is a misleading debuff on the Lich King, where he will gain one stack of Plague Siphon each time Necrotic Plague jumps from one target to the next, and if you're special like I am, you might confuse 30 stacks of Plague Siphon with 30 stacks of Necrotic Plague unless some guy on Wowhead explicitly warns you otherwise. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Åja, man kan tenke på den måten også ja. Hah. Når vi tok killet vårt og fikk achievement, gikk vi fra 29 til 31 disease, så fikk en spiller den, og vi dispella den til 30. Score \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Advarsel: aldri stack Necrotic Plauge på LK i håp om at du skal få achv. /bummer. Jeg fikk MOUNT DA!!!11!!!!1!!! Vi fant det ut etter første forsøket. Tok den nå for et par minutter siden. Mangler bare Full House, I'm on a boat og All you can Eat for mount. De to første bugget seg ut, og den siste misset vi med et sekund.. Neste gang skal jeg ikke sette pet på passive og så bruke AMS hakket senere.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Advarsel: aldri stack Necrotic Plauge på LK i håp om at du skal få achv. /bummer. Jeg fikk MOUNT DA!!!11!!!!1!!! Vi fant det ut etter første forsøket. Tok den nå for et par minutter siden. Mangler bare Full House, I'm on a boat og All you can Eat for mount. De to første bugget seg ut, og den siste misset vi med et sekund.. Neste gang skal jeg ikke sette pet på passive og så bruke AMS hakket senere.. HAHAHAHA. kanskje resse pettet når du bruker pots og hero for mest DPS av den ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 HAHAHAHA. kanskje resse pettet når du bruker pots og hero for mest DPS av den ? Oppskrytt! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 HAHAHAHA. kanskje resse pettet når du bruker pots og hero for mest DPS av den ? Oppskrytt! Forskjellen på ACHV OG IKKE ACHV! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 HAHAHAHA. kanskje resse pettet når du bruker pots og hero for mest DPS av den ? Oppskrytt! Forskjellen på ACHV OG IKKE ACHV! Problemet var vel mest at healeren feilet litt, og alle melee døde 4-5 sekunder før Sindragosa. Men jo, idiotisk av meg. Fikk svar fra GM angående Full House, er visst en bug som gjør den helt RNG basert nå, selv om alle de riktige adds er oppe når Deathwhisper dør. Og han visste heller ikke når det blir fikset. Noe som betyr at vi neste forsøk vurderer 4 tanks og så bare holde så mange adds som mulig i live. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 vi bare nuka henne ned med 2 tank og ignorerte adds helt , funka fint når vi hadde fått nokk resurected ting og hadde ventet litt for og få nokk adds Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Plz nerf holy pala. 3 Lenke til kommentar
Colado Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Plz nerf holy pala. Noo, blir buffa i Cata fortsatt så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå