Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

første tryet på huhuran hadde vi for 2uker siden, vi hadde bare 1 førsøk for var bare noen få som hadde nrgear, fikk hu ned på 23%.

idag prøvde vi igjen, første try gikk til helvete, uten pots osv. vi ble enige om at vi ikke skulle bruke pots før vi hadde hu vertfall nede på 15%.

andre tryet vårt ble jævelig bra, selv døde jeg på 3% og måtte se guildet falle en etter en, 3try ever og 1% uten pots.

4try ble en fjasko(om jeg får kalle det det) med pots og 4%.

menmen, vi tar hu neste søndag(har bare 3 raidedager, en dag til mc, en til bwl og en til aq40.)

edit; hadde et 5. også før vi gav oss, men det var ikke noe bra, men under 10% var det :)

Endret av Sink
Lenke til kommentar
jada eneste kvelden eg ikke kan komme på neffy tries så dør han =| jaja en warrior i guilden blei den glade eier av askhandi. Ingen warlock drops så er fornøyd! :p

6714127[/snapback]

Har aldri droppa askhandi for oss, og dere får på første kill :cry:

4-5 crul'shoruk har vi fått, men intet sverd. :mad:

Lenke til kommentar

I dag skulle jeg være litt grei mot en horde guild på serveren, selv om min guild og den guilden har slags intern krig på serveren, dum som jeg er.. Vi har ofte kriger utenfor UBRS når vi eller de skal til BWL, som regel kapwner vi de. Men 20 mot meg, da ble jeg litt smålig overbemannet. Men ihvertfall, de holdt på en 20 manns boss i Silithus. så kommer jeg og hjelper med noen dots og shadow bolts. Takken er og bli corps campa >.< :wallbash:

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar

Da var mainen trygt over på ny server (Boulderfist) i en ny guild og hata av alle andre eksisterende guilder på serveren fordi vi kommer til å gå opp som den guilden med mest progress etter kort tid ^_^

Og alten dinga 60 i går, ny alt på vei..

Lenke til kommentar
Jadda! Soloet nettopp raptoren Tethis til siste del av raptor mastery.

Han var 43 elite og jeg 41 mage, hadde 36% etter kampen, ingen pots brukt. :) *Stolt*

6709285[/snapback]

Tok han på lvl 39 med magen min :p (ingen potions eller gadgets brukt, bare evocation)

6712076[/snapback]

Hehe samme her. Var ikke vanskelig, bare cleane litt trash og kite han. :)

Soloet elite scorpiden i Silithus som er 59 på samme måte som lvl 57.

Mage er en sykt bra klasse :thumbup:

Lenke til kommentar
Jadda! Soloet nettopp raptoren Tethis til siste del av raptor mastery.

Han var 43 elite og jeg 41 mage, hadde 36% etter kampen, ingen pots brukt. :) *Stolt*

6709285[/snapback]

Tok han på lvl 39 med magen min :p (ingen potions eller gadgets brukt, bare evocation)

6712076[/snapback]

Hehe samme her. Var ikke vanskelig, bare cleane litt trash og kite han. :)

Soloet elite scorpiden i Silithus som er 59 på samme måte som lvl 57.

Mage er en sykt bra klasse :thumbup:

6715179[/snapback]

reroll warlock og fear ;)

Lenke til kommentar
Corpse camping var kanskje litt å ta i, ble drept 2-4 ganger. Så var det tilbake til rep farming, har 1337 rep med CC nå :p

6714385[/snapback]

hadde jeg vært deg hadde jeg tatt livet av tanken dems og håpa de wipa :O

6715142[/snapback]

Enklere sagt enn gjort kanskje? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...