kaaasen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Aaaah, takk for svar. Kjedelig å måtte fly rundt og lete etter det. Hadde jeg visst det hadde jeg fikset det i natt istedet for Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Idee: Farm Bloodsail IDAG! Du får ikke farmet dette i Cataclysm. Sjekka selv på Cata Beta. hørt om no quest som gjøre det mulig men hadde farmet det for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Leste at Bloodsail-fiendene hadde blitt level 85 ellerno. Uansett så er jeg revered med de. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Testa med lvl 85 Premade. dro til Booty Bay. var Neutral. kunne ikke angripe selvom jeg hadde trykka War. Bloodsail mobs er enda rundt. PS! Den Goblin statuen gjemmer noe.... stort...... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 MEN DU! Feats of StrengthInsane in the Membrane no longer requires the Shen'dralar reputation. FUUUuu! De kunne bare fjærna achievementen :< Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 FML blizz begynner å bli passe retarda nå: Feats of Strength * Insane in the Membrane no longer requires the Shen'dralar reputation. Di kan da i det minste legge til en annen rep som gjør at det fortsatt er insane, et som passer godt er mc reppen kanskje ikke dyr etc som shen dralar men det er en lang grind, tar rundt 8 måneder å bli exalted med dem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Shen'dralar tar deg iallefall ikke en måned å bli exalted med. Har du tid og penger til råde, tar det deg en uke. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ohh, der kom Deathy i mail ^:^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 E-mail eller WoW-mail? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Email med kode, så ingame mail da jeg la den til! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Alright. Da håper jeg at jeg får den snart jeg óg. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Testa med lvl 85 Premade. dro til Booty Bay. var Neutral. kunne ikke angripe selvom jeg hadde trykka War. Bloodsail mobs er enda rundt. Hva skjer da hvis man er hostile med Booty Bay? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Da angriper mest sannsynlig, forutsatt at de ikke er bugget. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Testa med lvl 85 Premade. dro til Booty Bay. var Neutral. kunne ikke angripe selvom jeg hadde trykka War. Bloodsail mobs er enda rundt. Hva skjer da hvis man er hostile med Booty Bay? Du har enda Bloodsail rep. så da tipper jeg du kan drepe guards og få tilbake rep. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja, da legger jeg farming av mats til Shen'dralar rep på hylla. Er på 8500/12000 Honored. Synes ikke den er spes vanskelig. Ta med en av hver libram (Rapidity, Focus og Protection) og mats til disse. Finn NPC-en med questene. Start de 3 questene og lever dem igjen og du har økt rep med 1500. Det vanskelige er Pristine Black Diamonds som det ikke nytter å farme. De må kjøpes. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 For those who already earned Exalted reputation with this faction, don't worry -- we haven't forgotten about your accomplishments. In a future patch, we'll be adding in a separate Feat of Strength to recognize your deep love of Dire Maul. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er bra. Da blir alle fornøyde. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Og der fikk man 72 timers pause for å ha brukt en speed hack fra Dalaran til Borean Tundra. Absolutt fortjent, det er som er interesangt er at det tok de 5 minutter å ta meg, er imponert over hvor god oversikt de faktisk har. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er ikke de som var kjappe å ta deg, var du som endten brukte "feil" programm eller "brukte" det feil. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Joda. Men var fortsatt kjapt som faen. Om det var Warden eller en GM som så det så er det imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå