Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Nei Phase 4: Invasion 29 November: Kabloom! *edit* tror jeg. Endret 10. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 BTW Slimda: http://us.battle.net/wow/en/blog/1116854#blog TOLD YOU! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei, phase 3 er invasjonen og elemental bossene. Det er ingen som vet hva phase 4 er. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Syntes Blizzard har tatt helt av med companion pets nå.. Husker da helt vanlige slanger osv.. var populært for companion pets generelt var nokså sjeldent og derfor ble de få som var veldig populære osv.. Nå har vi jo en hel arme av companion pets, og ikke bare det nå har vi Lil' Deathwing, Lil' Ragnaros og gudene vet hva? Gir en utrolig bismak når de skal tulle så voldsomt å lage små companion pets av de største badassene i Warcraft. Har aldri brydd meg så alt for mye om lore osv.. Men når jeg ser de kuleste og vanskeligste bossene i miniatyr løpende etter drøssevis av spillere så tenker jeg bare hva faen er det som skjer??! Er det en ting jeg føler World of Warcraft taper seg mer og mer på så er det at hele settingen bare blir mer og mer useriøs, med alle de forskjellige ground og flying mounts som vi har for øyeblikket og den massive mengden med companion pets som dukker opp her så kan jeg ikke annet enn å bli litt negativ til det hele dessverre. Ikke at det vil forhindre meg i å spille, men det virker så utrolig fjåsete og unødvendig? 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Feil. Første dag det skjedde noe var første november. Da kom Elemental Rifts forskjellige plasser i spillet. Det var fase 1. Fase 2 startet en uke etterpå, nå på mandag. Da kom det to nye oppdrag til alliance og horde. Det er da lett å trekke slutningen om at Fase 3 starter mandag neste uke, og fase 4 uka etterpå igjen. Ja, det er riktig. Jeg har tatt både den "lange" Quest-chainen i Orgrimmar og fått Feat og Strengt for riftene allerede Men har ikke fått med meg at de kom en ny chain på mandag (jeg er "aldri" i Orgrimmar). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 BTW Slimda: http://us.battle.net/wow/en/blog/1116854#blog TOLD YOU! Oooh, pur'dy! Kan ikke huske å ha benektet det der. Vært under tvil, ja, men ikke benekte. Nei, phase 3 er invasjonen og elemental bossene. Det er ingen som vet hva phase 4 er. Sikker på det? Har ikke sett det noen plass. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Phase 4 er vel the shattering - patch 4.0.3. Deathwing kommer å brenner ned alt! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 BTW Slimda: http://us.battle.net/wow/en/blog/1116854#blog TOLD YOU! Oooh, pur'dy! Kan ikke huske å ha benektet det der. Vært under tvil, ja, men ikke benekte. Nei, phase 3 er invasjonen og elemental bossene. Det er ingen som vet hva phase 4 er. Sikker på det? Har ikke sett det noen plass. http://www.wowhead.com/guide=cataclysm&prelaunch Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ja, det er riktig. Jeg har tatt både den "lange" Quest-chainen i Orgrimmar og fått Feat og Strengt for riftene allerede Men har ikke fått med meg at de kom en ny chain på mandag (jeg er "aldri" i Orgrimmar). Ikke så mye som skjer. Det er to oppdrag. I det ene sloss du mot noen elementer. Og i det andre så trykker du på et totem 20 ganger. Relativt... labert... http://www.wowhead.com/guide=cataclysm&prelaunch Fant det selv Wowpedia.org. Interessant. Da blir det bossfights på meg snart. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jojo, men det skaper stemning from mot Launch synes jeg. Er ikke det samme å komme inn i Expansion, 2-3 mnd etter launch liksom... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Var litt stusselig å ikke få med meg Ahn-Quirai portåpningen på serveren min, ja. "Alle" preika om hvor fett det var og hvor gigantisk, og jeg var ikke logga på engang.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Vet hvordan det var, Bytex. Jeg satt på en seilbåt langs oslofjorden når jeg leste på forumet at "nå var eventen startet! Hurra!". FY FAEN! Troll bat Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Worgen, Tauren og Night Elf får en variant av en fugl. Troll får en flaggermus. RAGE! Evil kule da! MEN DU! Feats of StrengthInsane in the Membrane no longer requires the Shen'dralar reputation. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tror du kommer over til Horde med pusekatten din jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lite sannsynlig, jeg må jo være varulv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lite sannsynlig, jeg må jo være varulv. Joa, forstålig det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tenkte jeg skulle ta Tripping the Rifts, og når jeg rir rundt i Barrens ser jeg Fire Elementals langt borti der, men når jeg kommer nærme forsvinner de bare i luften... er det bare en indikasjon på at de skal spawne der, eller er det noe som er bugget? Mener å huske at de skulle spawne hver hele time, men vet ikke om det stemmer eller ikke =/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det spawner en gang i timen, avhengig av når det ble drept sist gang. Om du ser noen som forsvinner nær du kommer nærmere, betyr det at det har despawnet og vil dukke opp igjen innen en times tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå