Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er topic i denne tråden da?Småprat om/rundt wow?

eneste jeg nevnte var Wow spilling i skole og forbindelsen med at norske elever gjør det dårlig på tester.

Men jeg gidder ikke kvine med deg, så du prapla i vei 9 sider her i en annen tråd, og det gidder faktisk ikke jeg. Venter bare på " gi meg kilde" for så du var flink i det i den forrige tråden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

haha ja er jo syt med en gang, det er jo ett faktum at norske elever suger hardt på fag, og når man ser at folk driver å spiller wow, så kan man lure på om det kan være grunnen.

Tja, jeg spilte WoW på skolen i 1. og 2. klasse og hadde godt over 5 i snitt i begge årene. Nå, i år som jeg ikke gamer WoW har jeg faktisk sunket litt til rett rundt 5. Hah.

Lenke til kommentar

En fase har hvertfall vært elemental rifts som åpnes på diverse plasser hver time, som man kan lukke ved å drepe 5 elemental som flyr rundt. Pluss masse quester i hovedbyene ang. dommedagskulten som tilber disse riftene.

De preiker ivei om verdens undergang og at alt skal bli "consumed by fire and earth". Det stemmer jo i og for seg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Feil.

Første dag det skjedde noe var første november. Da kom Elemental Rifts forskjellige plasser i spillet. Det var fase 1.

Fase 2 startet en uke etterpå, nå på mandag. Da kom det to nye oppdrag til alliance og horde.

Det er da lett å trekke slutningen om at Fase 3 starter mandag neste uke, og fase 4 uka etterpå igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...