raWrz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) VG1, spiller i timene i matte, hva fikk jeg sist prøve? 6- And you said whaaaat? Edit: Liker forresten det faktum at du selv sier du suger i fag Endret 9. november 2010 av Submit Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Og hva er topic i denne tråden da?Småprat om/rundt wow? eneste jeg nevnte var Wow spilling i skole og forbindelsen med at norske elever gjør det dårlig på tester. Men jeg gidder ikke kvine med deg, så du prapla i vei 9 sider her i en annen tråd, og det gidder faktisk ikke jeg. Venter bare på " gi meg kilde" for så du var flink i det i den forrige tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 haha ja er jo syt med en gang, det er jo ett faktum at norske elever suger hardt på fag, og når man ser at folk driver å spiller wow, så kan man lure på om det kan være grunnen. Tja, jeg spilte WoW på skolen i 1. og 2. klasse og hadde godt over 5 i snitt i begge årene. Nå, i år som jeg ikke gamer WoW har jeg faktisk sunket litt til rett rundt 5. Hah. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 ja altså skal ikke være bastant å si at wow= dårlig på skolen, men man kan jo lure Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) @Snushane: Tror du forresten kan starte med Facebook og bli sur på det Gå i en klasse med verst snitt i landet også ser du hva de gjør. Wow? neppe. Facebook? Yes Endret 9. november 2010 av Submit 1 Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Joa tror nok facebook har en god del av skylda:) skole pc`er generelt med internett på i timen, gjør det nok ikke lettere Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spiller ikke wow på skolen lenger, men snittet holder seg på 4 og oppover Ikke noen grunn til å gre alle over en kam. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Handler litt om hvordan du legger opp til det selv. Noen klarer kanskje ikke å begrense seg, og dermed sliter på skolen. Men de aller fleste behersker dette bra vil jeg tro, vertfall jeg. Endret 10. november 2010 av Continum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tja, minoriteten spiller wow, og ihvertfall på skola.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den dagen jeg blir admin på skolen eller kommunen skal jeg begrense PCene så hardt, elevene skal bare grine som faen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den dagen jeg blir admin på skolen eller kommunen skal jeg begrense PCene så hardt, elevene skal bare grine som faen Liker tankegangen Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den dagen jeg blir admin på skolen eller kommunen skal jeg begrense PCene så hardt, elevene skal bare grine som faen Liker tankegangen we still got our freedom. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ikke hvis du ikke har tilgang til å innstallere spill eller programmer på pcen? :> Men er vel sikkert noen løsninger på det og Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 På jobb her er det totalt umulig å installere noe som helst på PC-en. Vi sitter med 100% kontroll over enhver PC. Men over til TOPIC. Fase 3 med Elemental Invasion neste uke! Jippy! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 På jobb her er det totalt umulig å installere noe som helst på PC-en. Vi sitter med 100% kontroll over enhver PC. Men over til TOPIC. Fase 3 med Elemental Invasion neste uke! Jippy! Woothoot? Link saus! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hva var phase 1 + 2? Edit: Fant! http://www.wowhead.com/guide=cataclysm&prelaunch Endret 10. november 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) En fase har hvertfall vært elemental rifts som åpnes på diverse plasser hver time, som man kan lukke ved å drepe 5 elemental som flyr rundt. Pluss masse quester i hovedbyene ang. dommedagskulten som tilber disse riftene. De preiker ivei om verdens undergang og at alt skal bli "consumed by fire and earth". Det stemmer jo i og for seg. Endret 10. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ah, ser det skjedde noe fom 8. november. Får ta de questene når jeg kommer hjem Kan jo ikke gå glipp av Pre-Launch / Launch events! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Feil. Første dag det skjedde noe var første november. Da kom Elemental Rifts forskjellige plasser i spillet. Det var fase 1. Fase 2 startet en uke etterpå, nå på mandag. Da kom det to nye oppdrag til alliance og horde. Det er da lett å trekke slutningen om at Fase 3 starter mandag neste uke, og fase 4 uka etterpå igjen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hypotese: Phase 3 (invasjon) 15 November Phase 4 (hemmelig?) 22 November 2 uker: CATACLYSM! :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå