Maeriwen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enda en ny boss nede på beta, gleder meg sånn til Cata Trenger dere DK ? Frost DPS atm ^^ På Beta? Bare guildies så langt :/ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enda en ny boss nede på beta, gleder meg sånn til Cata Trenger dere DK ? Frost DPS atm ^^ På Beta? Bare guildies så langt :/ Mente på beta ja ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 BigJack sa at det vi så i videoen var fikset. Å redusere effekten fra resilience med 25% forandrer ikke på at holypalas er udødelige. nevn en gang du kunne drepe holypalas uten en raid group? wat Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva holder dere på med i natt da? Har en sjelden gang tid til å spille, men kjenner at jeg er drittlei etter kun et par timer. Holder for øyeblikket på å booste opp en shaman på min konto og en rogue for fetteren min med RAF, og bruker paladinen til bruttern til boostingen. Shamanen har gått fra 18 til 28 nå, og roguen har vel gått fra 18 til 26. Jeg ble så lei SFK på level 25 at jeg kan spy, og det frister ikke egentlig å gå løs på SM nå heller. Det er ikke mer enn et par uker siden jeg RAF'et opp en priest for meg og hunter for fetteren min, og jeg føler at om jeg noen gang skal orke å levle opp noen flere character må det bli nå som jeg har trippel XP. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gaming - you're doing it wrong. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 å raffe opp karakterer er dritkjedelig. Ikke rart du blir lei. Det er slik type spilling som gjør deg dritt lei spillet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 å raffe opp karakterer er dritkjedelig. Ikke rart du blir lei. Det er slik type spilling som gjør deg dritt lei spillet. Jeg raffet opp 3 karakterer boostet 2 og granted 1 har aldri fått spilt på noen av de før nå ( var over 1 år siden jeg lvlet de opp) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Prøvde å installere wow på skolen og spillet var spillbart etter: http://bildr.no/view/754820 Kan vel ta minus 3-4min fra fordi jeg brukte vel det til å accepte det der blizz crap og login Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Frister å installere WoW på min skole PC og, men da ender det med at jeg sitter å gamer WoW i timen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Her må vi bruke Sockscap og yourfreedmo for å få spilt. Aldri giddet å stresse med det.. Alltid kunne spilt før, men så var det evig mange 1. klassinger som spilte wow, så da sperra de... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har ikke prøvd på min nåværende skole men greide fint å spille i 1. og 2. klasse. Satt i timen med to kompiser og spilte wow, hyggelig det Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 [19:37:07] Rufina joins the party.[19:37:07] Adreas joins the party. [19:37:07] Saftkalas joins the party. [19:37:07] Looting set to Need Before Greed. [19:37:27] [DG] [52:Rufina-Dra]: no ninja pulls! [19:37:27] [DG] [52:Rufina-Dra]: no passive/aggresive pets! [19:37:28] [DG] [52:Rufina-Dra]: failure to comply will result in me using divine protection, pulling a load of trash and leaving [19:37:45] [P] [55:Necroknallis]: Oh my. [19:37:50] [P] [55:Necroknallis]: and we sure don't want THAT. [19:38:11] Rufina leaves the party. Takk gud for dungeon deserter-debuffen.. Noen folk, altså.. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Liker hvordan du var passiv-agressiv. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Impen min er veldig koselig, den ville aldri vært passiv-agressiv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har ikke prøvd på min nåværende skole men greide fint å spille i 1. og 2. klasse. Satt i timen med to kompiser og spilte wow, hyggelig det Funka på min skole inntil en måned siden Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke rart norske skoler suger på undersøkelser, når man ser hva elevene driver med. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Synd jeg drar inn gode karakterer uansett Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke rart norske skoler suger på undersøkelser, når man ser hva elevene driver med. Syteforumet er den veien -> Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 haha ja er jo syt med en gang, det er jo ett faktum at norske elever suger hardt på fag, og når man ser at folk driver å spiller wow, så kan man lure på om det kan være grunnen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Vi bryr oss ikke, for helvete. Dra til et annet forum og syt, eller kom deg tilbake på topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå