nagina Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hadde begynt med argent tournament greie men så tok jeg migrate og alt gikk liksom rett i vasken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Driver med det nå. Hadde liksom ingenting annet å drive med. Nå er jeg Champion for undercity..så må jeg grinde gjennom 5 dager med dailies for hver av de andre byene for å bli champion med dem også. Yayy.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Samme her. Akkurat det sugde med faction change... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har igjen Orgrimmar og Thunder bluff, får vel somle meg til å begynne på de igjen. Føler det er litt unyttig siden jeg alt er exalted med byene. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg gjør det for gull og achievements. Er i hvert fall litt motivasjon... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Får jo 13-14G per daily så jeg får litt igjen for det hvertfall. Men det kunne godt vært litt flere enn 4 dailies hver dag, når man må ha 25 marks for å komme til neste del. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja blir derfor jeg også kommer til å gjøre det, men FY FAEN å kjedelig det er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tar også bare 10 minutter så er det gjort. Ikke klag, jeg har alle på exalted, og har nesten nok til de siste to mountene som koster 100 marks per stk.... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tar også bare 10 minutter så er det gjort. Ikke klag, jeg har alle på exalted, og har nesten nok til de siste to mountene som koster 100 marks per stk.... Tar da lengre tid en 10 min :S Gjøre alle tingene oppe i turneringsområdet tar ca 10 så skal du gjerne fly ned til gokk for å hente et eller annet som gjerne tar 5-10 min det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Den delen hoppet jeg alltid over. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 En kan jo undre på hvordan disse championene greier å miste våpnene sine helt ned til en annen region HVER dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 De mister ikke våpnene sine, men henter gamle og mystiske våpen som var tapt for lang tid tilbake. Hvorfor du henter det hver dag? Spillmekanikk. På samme måte som du dreper Lich King hver uke. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har komt til konklusjonen at holypaladins ikkje går an å drepe. punktum. =) Eller..trur vi fikk ned 1 en gang..vi var vel en 7-8 stk då. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har komt til konklusjonen at holypaladins ikkje går an å drepe. punktum. =) Eller..trur vi fikk ned 1 en gang..vi var vel en 7-8 stk då. Dem har 2 liv. sier sitt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Små nabbs da, alle prøver vel å stunne han i 1sek, blir jo ingen problem for pallyen da.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Duellerte en venn av meg som blood dk pre-4.0.1.. Duellen varte i 20-30 minutter og da han til slutt vant var han på 26k/27k mana. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Men nå er det ikke snakk om pre-4.0.1 da. Nå er faktisk Holy Paladins ekstremt vanskelig å drepe for 3-4 personer. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, er klar over det. Så på en kombinasjon av talents i går som virket helt psyko, men tingen med pre-4.0.1 var at jeg hadde store problemer med å dø selv Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Husker en duel mellom de 2 tanksa i gamle guilden. Blood Dk og Druid Tank. begge med self healing. dem poppa CD's og gikk på do under duellen. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Arms Warrior har sjanse til å drepe Holy Paladins for tida har jeg erfart, men det tar fremdeles veldig lang tid. Synes nesten Resto Druid virker like vanskelig, kanskje vanskeligere å drepe, mest pga thorns - man slår seg selv i hjel før druiden er død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå