Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er det slik at man kan punge ut 5k gull i cata for å få 310% speed? Er vell ikke så mye vits det om man får 310% av ulduar hard/icc? Blir northrend uforandret ved cata? mounts fra raids ikke lengre 310% Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 whaaat? Det er jo lame da! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ruby Sanctum 10m HC! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kun under en omstendighet jeg er elitist som faen. Pug's som wiper på Marrowgard. Egentlig er du vel ikke så veldig elitist der, siden du først ble med i en sånn retardgruppe. Nei. Du er vell ikke så Elitist (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Elitist) når du raider 3 ganger i uka i ICC 25m. deretter ikke har tid til å bli med i 10m grupper at man pugger det. ikke Elitist i det hele tatt. Har vell ingenting med saken og gjøre heller? Elitister blir vel ikke med i "dethpalaX" sin gruppe. Om man blir med en gjeng opplagte tullinger for å deretter begynne å whine er man bare en idiot, ikke elitist. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kun under en omstendighet jeg er elitist som faen. Pug's som wiper på Marrowgard. Egentlig er du vel ikke så veldig elitist der, siden du først ble med i en sånn retardgruppe. Nei. Du er vell ikke så Elitist (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Elitist) når du raider 3 ganger i uka i ICC 25m. deretter ikke har tid til å bli med i 10m grupper at man pugger det. ikke Elitist i det hele tatt. Har vell ingenting med saken og gjøre heller? Elitister blir vel ikke med i "dethpalaX" sin gruppe. Om man blir med en gjeng opplagte tullinger for å deretter begynne å whine er man bare en idiot, ikke elitist. Elitister trenger ikke å være opplagt for å være idiot. Var jo med en group til RS 10 hvor alle hadde achv. endte jo med at vi wipa på trash ^^ Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Poenget jeg prøver å få frem er at Elitist ikke har noe med HVA raider. det er mer en Tilstand hvor du tror eller hvet du er BEDRE enn dem du raider/er med. Da så jeg sarkasme der det ikke var ment sarkasme. Da er vi egentlig ganske enige. Men du kan ikke si du er elitist når du er i en spesiell situasjon, men ikke elitist i en annen. Enten så er du elitist eller ikke. Det er bare at "elitismen" din viser seg bedre frem (og føles sterkere) når du spiller med folk som ikke har like mye peiling som deg. Det kan være både i en pug og i en guild, kommer ann på graden av "elitisme" det er snakk om. Og Bob er bare helt ute på jordet -_- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 whaaat? Det er jo lame da! Eneste måte å skaffe 310% på nå hvis en ikke hadde en mount med det fra før er å gjøre "What a long strange trip it has been" eller kjøpe 'det. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Poenget jeg prøver å få frem er at Elitist ikke har noe med HVA raider. det er mer en Tilstand hvor du tror eller hvet du er BEDRE enn dem du raider/er med. Da så jeg sarkasme der det ikke var ment sarkasme. Da er vi egentlig ganske enige. Men du kan ikke si du er elitist når du er i en spesiell situasjon, men ikke elitist i en annen. Enten så er du elitist eller ikke. Det er bare at "elitismen" din viser seg bedre frem (og føles sterkere) når du spiller med folk som ikke har like mye peiling som deg. Det kan være både i en pug og i en guild, kommer ann på graden av "elitisme" det er snakk om. Og Bob er bare helt ute på jordet -_- Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 UnderAchiever er en ganske kul fyr. Wiper grupper og gjør ikke redd for noe. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Poenget jeg prøver å få frem er at Elitist ikke har noe med HVA raider. det er mer en Tilstand hvor du tror eller hvet du er BEDRE enn dem du raider/er med. Da så jeg sarkasme der det ikke var ment sarkasme. Da er vi egentlig ganske enige. Men du kan ikke si du er elitist når du er i en spesiell situasjon, men ikke elitist i en annen. Enten så er du elitist eller ikke. Det er bare at "elitismen" din viser seg bedre frem (og føles sterkere) når du spiller med folk som ikke har like mye peiling som deg. Det kan være både i en pug og i en guild, kommer ann på graden av "elitisme" det er snakk om. Og Bob er bare helt ute på jordet -_- Generalisering: alle som migrerte til Ravencrest under WOTLK er elitists som tror de eier servern og har vært der siden dag 1. :] Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Poenget jeg prøver å få frem er at Elitist ikke har noe med HVA raider. det er mer en Tilstand hvor du tror eller hvet du er BEDRE enn dem du raider/er med. Da så jeg sarkasme der det ikke var ment sarkasme. Da er vi egentlig ganske enige. Men du kan ikke si du er elitist når du er i en spesiell situasjon, men ikke elitist i en annen. Enten så er du elitist eller ikke. Det er bare at "elitismen" din viser seg bedre frem (og føles sterkere) når du spiller med folk som ikke har like mye peiling som deg. Det kan være både i en pug og i en guild, kommer ann på graden av "elitisme" det er snakk om. Og Bob er bare helt ute på jordet -_- Generalisering: alle som migrerte til Ravencrest under WOTLK er elitists som tror de eier servern og har vært der siden dag 1. :] Migrerte på starten av TBC mens jeg lvla. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ..hvorfor ville noen migrere til Ravencrash? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vet ikke. Spør alle som kom under WOTLK. Serveren var kjempefin før den exp'en. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ..hvorfor ville noen migrere til Ravencrash? Siden den er (var?) ranka som den beste servern på wowprogress.com? Derfor tror vell alle at "jeg er best siden jeg er på servern lol!"? Dessuten har den ikke crasha på lenge en god stund nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Men den er jo full av dansker! :| Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 dkdk er jo bare søtt da. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har en belf DK på Bronze Dragonflight som heter Xxdkofdoomzz. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva er absolutt den raskeste og beste veien å bli exalted med alle main cities? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva er absolutt den raskeste og beste veien å bli exalted med alle main cities? Raskeste er vel å levere runecloth, men beste er vel inntil videre å queste. Eventuelt vente til Cataclysm slippes og systemet som følger med der. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bli champion med alle i Argent Tournament, og så gjøre questene som gir Champion's Writ, samt queste i startzonene. I Cataclysm har alle byene sin egen tabard som gir rep i level 85 dungeons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå