Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Er det mulig å lage en trial account på min battle.net som jeg recruiter en ny trial på min account? Altså at:

'hoved account'

'trial 1 - Veteran RAF'

'trial 2 - Recruit account'

Slik at jeg kan booste de to underliggende accountsene til 60 med min hovedaccount?

Forstår selvfølgelig at jeg må paye gametime på alle tre.

Edit: Eller må jeg ha minst en lvl60 på veteran accounten?

Endret av carzas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Kun under en omstendighet jeg er elitist som faen.

Pug's som wiper på Marrowgard.

Verre på Frostwhisper, jeg har vært i Onyxia 25 (to ganger, en på druiden og en på DKen) samt Onyxia 10 (på DKen). De begynte med tre wipes på trash, ikke spør hvordan. Det store var jo selvfølgelig: Folk som blir slappet inn til whelpsene fordi de tror at det er ren cakewalk. Folk som dør på Deep Breath fordi de er KINGSLAYERS FFS N00BS!!!. Tanker som kun står ved Onyixa når alle addsene kommer løpende inn. Og til slutt står som regel meg, og to-tre andre igjen etter en Deep Breath og addsene.

Instant raid-disband etterpå. Jeg hater pugs på vår server.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Pugs er grusomme og bør dø, uansett realm.

Er i grunn enig, problemet for meg er bare at jeg har ikke helt faste arbeidstider så det varierer når jeg jobber så det funker ikke for meg å ha ett raidingguild fordi jeg ikke kan holde faste raiding-tider. Så pugs er i grunn eneste måten for meg å gjøre noe som helst på med raiding i WoW. Og det er litt kjipt.

Lenke til kommentar

Hvor/åssen får man flying mount 310%?

1. Kjøper flying skill for 5 000 gull.

2. Får achievementen "Long strange journey" som gir en lilla drage samt 310% flying.

Kommer ikke på flere. :p

Glory of the Ulduar/Icecrown raider gir og 310%, gjør de ikke?

Lenke til kommentar

Kun under en omstendighet jeg er elitist som faen.

Pug's som wiper på Marrowgard.

Egentlig er du vel ikke så veldig elitist der, siden du først ble med i en sånn retardgruppe.

Nei. Du er vell ikke så Elitist (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Elitist) når du raider 3 ganger i uka i ICC 25m. deretter ikke har tid til å bli med i 10m grupper at man pugger det. ikke Elitist i det hele tatt. Har vell ingenting med saken og gjøre heller?

Lenke til kommentar

Skulle det ikke være Blue PLZ i dag?

Show is cancelled tonight. Too fatigued from the medication. I'm off most of the meds Sunday, so I'll reschedule then.

about 22 hours ago via Chromed Bird

Hvorfor er det ingenting på kanalen og ingen i chatrommet?

Lenke til kommentar

Nei. Du er vell ikke så Elitist (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Elitist) når du raider 3 ganger i uka i ICC 25m. deretter ikke har tid til å bli med i 10m grupper at man pugger det. ikke Elitist i det hele tatt. Har vell ingenting med saken og gjøre heller?

Ser du prøver veldig hardt å bruke sarkasme her, men det funker ikke så bra når poenget du prøver å få frem er helt feil. Du er absolutt ikke elitist bare ved å joine en 10 man icc pug, uansett hvor mye du raida før.

Og det har absolutt noe å gjøre med saken, selv om argumentet til Bob også er feil -_-

Lenke til kommentar

Ser du prøver veldig hardt å bruke sarkasme her, men det funker ikke så bra når poenget du prøver å få frem er helt feil. Du er absolutt ikke elitist bare ved å joine en 10 man icc pug, uansett hvor mye du raida før.

Og det har absolutt noe å gjøre med saken, selv om argumentet til Bob også er feil -_-

Poenget jeg prøver å få frem er at Elitist ikke har noe med HVA raider. det er mer en Tilstand hvor du tror eller hvet du er BEDRE enn dem du raider/er med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...