Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Wands telles som spells, bue/gevær som melee.

6706051[/snapback]

Her må det skilles mellom begrepene melee, ranged, physical og magical damage.

Melee damage er damage gjort på nært hold, ranged på avstand.

Physical er "vanlig" damage, f.eks. gjør warriors nesten kun physical damage.

Magical damage er åpenbart magisk skade og er oppdelt i forskjellige typer magi (spell schools) som f.eks. shadow og fire.

Wands teller som spell damage (men ikke som spells), bue/gevær som ranged physical damage mens sverd er melee physical damage.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2x for melee, 1.5x for casters. Warlock har Ruin, som gjør at crits gjør 2x skade, og det samme har mage.

6705632[/snapback]

Mulig jeg tar feil. Men melee har ikke 2x damage? :hmm: Eller, så svak som jeg er til å regne, ville ikke det bety at ett normalt hit på 400 vil critte 800? Isåfall skjer ikke det. Mer likt 600. Dette er da som paladin though. Mener veldig at alle melee har 1.5 også.. Warriors har jo Impale, og rogue den assassianation greia..

Lenke til kommentar
nei, seriøst?

woooow...

hva med å gjøre questene du får etterpå? de gir (tro det eller ei) mye rep for å levere, og 200 eller noe hvis du leverer et hvist antall av hver.

6706592[/snapback]

Nja, det er noen som bare farmer text .

Jeg gjør di andre 3 questene ja, det jeg skriver om i epic tråden hvor jeg må drepe 90 eliter.

Endret av War
Lenke til kommentar
2x for melee, 1.5x for casters. Warlock har Ruin, som gjør at crits gjør 2x skade, og det samme har mage.

6705632[/snapback]

Mulig jeg tar feil. Men melee har ikke 2x damage? :hmm: Eller, så svak som jeg er til å regne, ville ikke det bety at ett normalt hit på 400 vil critte 800? Isåfall skjer ikke det. Mer likt 600. Dette er da som paladin though. Mener veldig at alle melee har 1.5 også.. Warriors har jo Impale, og rogue den assassianation greia..

6706823[/snapback]

Du har level 60 warrior, paladins og hunter, og har ikke funnet ut at physical damage crits er x2 dmg? Ebay? :hmm:

Lenke til kommentar

6705632[/snapback]

6706823[/snapback]

Du har level 60 warrior, paladins og hunter, og har ikke funnet ut at physical damage crits er x2 dmg? Ebay? :hmm:

6707263[/snapback]

Langt ifra :p spillt siden beta tilogmed. Er bare at det IALLEFALL ikke føles som jeg gjør dobbel damage når jeg spiller noen av classene når det kommer til crits.

Lenke til kommentar
Langt ifra :p spillt siden beta tilogmed. Er bare at det IALLEFALL ikke føles som jeg gjør dobbel damage når jeg spiller noen av classene når det kommer til crits.

6708929[/snapback]

Hehe, bare spøkte :p

Er jo vel litt under 100 damage i forskjell på max min med meg hvertfall, så det er ikke utenkelig å hitte 500 for så critte 800, men for det meste (hvite crits) er det nok 500 hit-->1000 crit her ja.

Lenke til kommentar

da har jeg for første gang vært i Zul-Farrak, tok hele stedet og mange quests.

var dritgøy jo :) eneste teite var at jeg mangla 3 scarab shells, og 4 troll tempers, så dro alle fra gruppa...

har engineering på 274 nå, så tenkte at jeg ikke trengte Mining lenger, så bytta det mot enchanting for å disenchante ting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...