Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Merket det samme, hadde ei venninne som ble kicket nylig fra en instance med grunnen (you suck). Hun har helt nylig nådd level 80 og (no offense) siden hun er jente så er hun ikke like nerdy som mange av oss når det kommer til alt. Dog, hun lærer og er villig til å lære. Og selvsagt, hun har dårlig gear (noe jeg også hadde på den charen jeg brukte, vi lå 200 DPS fra hverandre). Blir utrolig frustrert over folk som instantly nerdrager over folk som er kanskje helt nye til spillet og nye til endgame og dermed ikke har full 264-gear. Og selvsagt så må de showe off e-peenen sin med å vise fra recount hvor mye DPS de gjør. Og sist men ikke minst; de greier ikke være hyggelige og hjelpsomme men ender alltid opp med "omfg, u suck. l2p tard" og lignende.

 

Enda morsommere er det når du kan vise til aktivitet/damage done og si at de suger mer. Ender alltid opp i fantastiske flamewars og utrolige unnskyldninger for alt mulig. Som shamanen som var så latterlig elitist i ei tidligere gruppe, skrøyt av hvordan han hadde raidet ICC og whatnot. Tullingen gjorde 900 DPS i Halls of Lightning. Og av og til over 1100, på bosser. Men på meg (som gjorde 4.5k DPS) var det bare klaging og "DKs are OP, faceroll" samt "You pulled aggro ffs, l2p noob" (måtte redde healeren for en mob som... shamanen pullet).

 

Huff, må bare få det ut av systemet. Jeg virkelig hater elitister som er bedre enn alle andre, kicker og hater nye spillere og det eneste formen for verbal kommunikasjon de kan gi er enten skryting av sine (gjerne overdrevne) skills og hvor dårlige andre er. Glad jeg møtte på hjelpsomme folk i instancer når jeg levlet som hjalp meg med stort sett alt i spillet. Så jeg prøver å gi tilbake til folk jeg ser enten ikke har særlig bra gear/virker til å være nye til spillet ved å gi dem tips, forklare ting og whatnot. Som å forklare for tactics i HCs (som strengt tatt ikke er nødvendig for det meste, men det kan være greit for nye spillere å være obs), gi forklaringer på rekkefølgen av abilities, gear, gems osv (takk Gud for elitist-jerks og MMO-Champion) og alt slikt.

 

tl;dr: Jeg misliker virkelig sterkt elitister og prøver så godt jeg kan å hjelpe newbies (dog ikke noobs som tydeligvis suger, men nekter å godta noen som helst form for hjelp, uansett hvor hyggelig du prøver å være).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gått endel dungeons i det siste, low level; er vel 41 nå. Og jeg syns det er synd det er så mange dritale grupper; sikkert halvparten av de jeg har kommet i prater dritt til hverandre (mange svensker virker det som, men det er sikkert tilfeldig). Det er så mye greiere med grupper hvor folk kan prates sammen på en hyggelig måte, eller i det minste være stille. Jeg var så lei etter ei skikkelig fæl gruppe i går, at da jeg kom i en koselig en måtte jeg bare si det på chatten. Det var mange som kjente seg igjen. I den greie gruppa gitt det til og med bra når en spurte om han kunne neede på noe, og en annen sa nei. Det er jo sånn det skal være, så lenge det er en god grunn til at noen sier nei. Ikke var det noen som blei halshugd for å være newbies heller; det var forfriskende. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke tilfeldig at det er mange svensker. Alt for mange svensker som spiller wow. Både Outland og Ragnaros er proppa med svensker.

Det har i allefall vært en overvekt av dem i gruppene jeg har havna i. Men litt rart at så mange av dem er fulle av f...! :(

 

De er svensker...

 

 

Neida, sikkert fordi det er ekstra mange svensker rundt 12 års alderen som spiller tenker jeg.

 

Selv liker jeg grupper som snakker lite og fungere bra.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Ikke tilfeldig at det er mange svensker. Alt for mange svensker som spiller wow. Både Outland og Ragnaros er proppa med svensker.

Det har i allefall vært en overvekt av dem i gruppene jeg har havna i. Men litt rart at så mange av dem er fulle av f...! :(

 

De er svensker...

 

 

Neida, sikkert fordi det er ekstra mange svensker rundt 12 års alderen som spiller tenker jeg.

 

Selv liker jeg grupper som snakker lite og fungere bra.

Det skal vel også nevnes at jeg har spilt mye tidlig på dagen, det virker som det er mye mindre dritprat i gruppene jeg spiller på kvelden/natta. Så det kan jo absolutt ha noe med alder å gjøre. Må kanskje tøffe seg litt eller noe.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kjenner til den, ble med i en gruppe for noen dager siden som tank det var min første gang som tank og kom med i en gruppe som var halvferdig i nexus (lvl 71) jeg fortalte hvordan ståa var og at jeg var ny som tank. Første jeg fikk høre var å komme meg til HELVETE ut av gruppa og lære meg og tanke i lvl 50 instancer. Jeg bare ignorerte han og prøvde meg klarte det helt fint og gjorde tilogmed bedre dps en han som begynte å kjefte på meg. Mistet heller aldri aggro på noen mobbs, skal si jeg fikk et par /w av de andre i gruppa om at han var retard og jeg hadde gjort en god jobb.

Lenke til kommentar

Jeg synes grupper i lange instancer (som BRD eller fullt Maraudon-run) om kvelden ofte er kjempehyggelige, men om dagen er de fleste sånn OMG NOT THIS AGAIN. Å ha en hyggelig gruppe som prater sammen og køer for flere dungeons etterpå er utrolig koselig, og er mye av det som får meg til å fortsette å spille wow.

Lenke til kommentar

Jeg synes grupper i lange instancer (som BRD eller fullt Maraudon-run) om kvelden ofte er kjempehyggelige, men om dagen er de fleste sånn OMG NOT THIS AGAIN. Å ha en hyggelig gruppe som prater sammen og køer for flere dungeons etterpå er utrolig koselig, og er mye av det som får meg til å fortsette å spille wow.

Helt enig, men da er det viktig at tank/og healer har kontroll

Lenke til kommentar

Jeg synes grupper i lange instancer (som BRD eller fullt Maraudon-run) om kvelden ofte er kjempehyggelige, men om dagen er de fleste sånn OMG NOT THIS AGAIN. Å ha en hyggelig gruppe som prater sammen og køer for flere dungeons etterpå er utrolig koselig, og er mye av det som får meg til å fortsette å spille wow.

Innimellom har jeg vært så heldig å komme i grupper som spiller dungeons i to timer i strekk; det er veldig hyggelig. Da rekker man å bli litt kjent og det blir litt småprating. Da er wow veldig veldig hyggelig! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synes grupper i lange instancer (som BRD eller fullt Maraudon-run) om kvelden ofte er kjempehyggelige, men om dagen er de fleste sånn OMG NOT THIS AGAIN. Å ha en hyggelig gruppe som prater sammen og køer for flere dungeons etterpå er utrolig koselig, og er mye av det som får meg til å fortsette å spille wow.

 

Vegvesen+Necroknallis=raep

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...