Kraziebone Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bjorshol, jeg ser du har ganske digg gear. Hvor mye dps greier du? Hvis du fremdeles dreper lk25hc, lykke til med å få den crossbowen. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 For min del måtte jeg, så hadde ikke noe valg Men er ikke du DPS? Som DPS er det veldig lett å time akkurat det der, har ikke så mye annet en trenger å følge med på uansett. Fordi det er så mye å følge med på som tank? -_- Focus taunt. Vanskelig Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva tror folket blir ca system req for cata og tror dere jeg kan kjøre det på full guffe med dette oppsettet: Intel Core 2 Duo E8200 2.66Ghz 6GB DDR2 RAM Nvidia GTX 460 Aner ikke hva som blir system req, men noe av suksessen med WoW opprinnelig var at "alle" kunne kjøre det. Den linja tror jeg Blizzard fortsetter å holde i cata. Det beviser selvfølgelig ikke at man kan kjøre full guffe, men nvidia har hvertfall følgende å si om gtx460 og cata: "Between Starcraft II, Mafia II, Lost Planet 2, World of Warcraft Cataclysm, Crysis 2 and FEAR 3 there are a ton of great games coming out this year and I can’t wait to tear ‘em up with a GTX 460." - http://blogs.nvidia.com/ntersect/2010/07/new-geforce-gtx-460-the-next-great-gamers-gpu-is-here.html Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg trenger et lite råd; skal jeg gå for mining eller skinning? Jeg er tauren, så herbalism bør jeg nesten ha, men veit ikke helt hva jeg skal velge av disse to. Hva vil jeg tjene mest på på høyeste nivå? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Man tjener mest på mining, men da må man nesten gå litt inn for å levle det. Skinning er kjempekjekt siden man får masse leather av å queste vanlig, og man vil aldri ha et problem med å gå for fort fra områder slik man kan ha med herbalism eller mining. I tillegg er det en masse oppstyr med kinesiske goldfarmere og/eller bots på høyeste nivå som miner rundt i Northrend. tl;dr: Tjener mest på mining, mye lettere og gøyere med skinning. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Man tjener mest på mining, men da må man nesten gå litt inn for å levle det. Skinning er kjempekjekt siden man får masse leather av å queste vanlig, og man vil aldri ha et problem med å gå for fort fra områder slik man kan ha med herbalism eller mining. I tillegg er det en masse oppstyr med kinesiske goldfarmere og/eller bots på høyeste nivå som miner rundt i Northrend. tl;dr: Tjener mest på mining, mye lettere og gøyere med skinning. Ja, det var nesten det jeg tenkte meg. Skinning er mer tilgjengelig, men man tjener mest på mining. Da blir det nok herbalism og skinning på meg. Takk for svar. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Å ha mining og herbalism på samme char blir bare rot edit: eller vent, kan man tracke begge samtidig nå med 4.0? Endret 6. november 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Kan tracke flere ting samtidig nå, bare å huke av. Det som er enda lurere er å legge inn Gatherer-modden, og laste ned wowdb database til den. Da får du ALLE mining/herbalism nodene frem på worldmap eller minimap eller hva du vil. Det er mange som er tomme selvsagt, men alle punktene i gatherer er steder de har spawnet for andre spillere. Det ser litt kaotisk ut med drøssevis av spots på worldmap, men da kan du hvertfall fly mellom alle så finner du en aktiv node 1/4 tilfeller. Så slipper du fly rundt selv og oppdage nodene først. Er noden aktiv blir det uansett en gul flekk på minimap når du er i nærheten. Endret 6. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Takker for svar; det var gode råd; jeg endte opp med herbalism/skinning (litt ok egentlig, hadde det med første karakteren min så det faller litt naturlig). Er det flere som har problemer med dungeonfinder`n på Outland nå? Blei kasta av servern ved loadingscreen til Scarlet Monastery, og når jeg logga med på fikk jeg samme loadingscreen men endte opp i vertshuset i Thunder Bluff. Ikke fikk jeg lov til å køe for dungeon igjen heller.... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Blizzard restarter instance serverne, dvs BG og instancer er ute av drift en kort periode. Shadowsong fikk denne restarten for 30-60 min siden. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dwarf Female er uten tvil det kuleste jeg har spilt. Er så stilig at flettene flyver i alle retninger når jeg caster Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dwarf Female er undervurdert. 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dwarf Female.....flashback fra denne serien her...... http://www.youtube.com/watch?v=3od9aUtrcz4 http://www.youtube.com/watch?v=bfINbd-GblA Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Aww. Du minte meg på Chronicle of the annoying quest nå. Det prosjektet ser veldig dødt ut nå Venta i over ett år for S3... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Aww. Du minte meg på Chronicle of the annoying quest nå. Det prosjektet ser veldig dødt ut nå Venta i over ett år for S3... Hvor mange episoder var den serien oppi? tror jeg ikke gadd mer etter.. 30 eller no... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Var vel bare 26-27 elns. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Var vel bare 26-27 elns. aner ikke.... husker noe med 3.... en Iphone. en doktor..... Lenke til kommentar
Populært innlegg Pilkern Skrevet 7. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2010 Gjorde noe som var litt på kanten nå i UP HC Kom i group med 3 cocky svensker fra Lightning's Blade, og en nydinget 80 rogue fra Vashj, serveren som jeg også spiller på. Gjennom hele instancen kom de med fornærmelser og kjeftet på denne roguen for DPS'en hans. Pratet litt med roguen gjennom /whisper, forklarte at det var ingenting å bry seg om, og at dessverre blir mange høye på pæra pga at de har epics. Roguen viste seg å være en skikkelig grei person, og han prøvde jo så godt han kunne. Så kom vi til Skadi the Ruthless, og Reins of the Blue Proto-Drake droppet. Jeg har mounten fra før av, men har ingenting til overs for folk som oppfører seg som drittsekker, så jeg trykket også need som de andre, og jammen vant jeg ikke Så tenkte jeg å gjøre det litt interessant, og spurte i party chatten om roguen ikke kunne tenke seg mounten. Joda, det kunne han, så jeg tradet den til han. De tre svenskene ble jo selvsagt litt pissed, men brydde meg ikke noe særlig om det. Etter siste boss innrømte jeg at jeg hadde den fra før av, og at grunnen til at jeg needet var fordi at slik oppførsel de hadde hører ingen sted hjemme. Fikk servert noen gloser på svensk da ja 11 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ./clap Ikkno med på kanten. det der fortjener de. Greit å være elitist noen ganger. men når du begynner å kjefte på folk i Random heroic kan de gå til H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå