Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del måtte jeg, så hadde ikke noe valg :p

Men er ikke du DPS? Som DPS er det veldig lett å time akkurat det der, har ikke så mye annet en trenger å følge med på uansett.

Fordi det er så mye å følge med på som tank? -_-

Focus taunt. Vanskelig :(

Lenke til kommentar

Hva tror folket blir ca system req for cata og tror dere jeg kan kjøre det på full guffe med dette oppsettet:

Intel Core 2 Duo E8200 2.66Ghz

6GB DDR2 RAM

Nvidia GTX 460

Aner ikke hva som blir system req, men noe av suksessen med WoW opprinnelig var at "alle" kunne kjøre det. Den linja tror jeg Blizzard fortsetter å holde i cata. Det beviser selvfølgelig ikke at man kan kjøre full guffe, men nvidia har hvertfall følgende å si om gtx460 og cata:

"Between Starcraft II, Mafia II, Lost Planet 2, World of Warcraft Cataclysm, Crysis 2 and FEAR 3 there are a ton of great games coming out this year and I can’t wait to tear ‘em up with a GTX 460." - http://blogs.nvidia.com/ntersect/2010/07/new-geforce-gtx-460-the-next-great-gamers-gpu-is-here.html

Lenke til kommentar

Man tjener mest på mining, men da må man nesten gå litt inn for å levle det. Skinning er kjempekjekt siden man får masse leather av å queste vanlig, og man vil aldri ha et problem med å gå for fort fra områder slik man kan ha med herbalism eller mining. I tillegg er det en masse oppstyr med kinesiske goldfarmere og/eller bots på høyeste nivå som miner rundt i Northrend.

tl;dr: Tjener mest på mining, mye lettere og gøyere med skinning.

Lenke til kommentar

Man tjener mest på mining, men da må man nesten gå litt inn for å levle det. Skinning er kjempekjekt siden man får masse leather av å queste vanlig, og man vil aldri ha et problem med å gå for fort fra områder slik man kan ha med herbalism eller mining. I tillegg er det en masse oppstyr med kinesiske goldfarmere og/eller bots på høyeste nivå som miner rundt i Northrend.

tl;dr: Tjener mest på mining, mye lettere og gøyere med skinning.

Ja, det var nesten det jeg tenkte meg. Skinning er mer tilgjengelig, men man tjener mest på mining. Da blir det nok herbalism og skinning på meg. :)

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Kan tracke flere ting samtidig nå, bare å huke av.

Det som er enda lurere er å legge inn Gatherer-modden, og laste ned wowdb database til den. Da får du ALLE mining/herbalism nodene frem på worldmap eller minimap eller hva du vil. Det er mange som er tomme selvsagt, men alle punktene i gatherer er steder de har spawnet for andre spillere. Det ser litt kaotisk ut med drøssevis av spots på worldmap, men da kan du hvertfall fly mellom alle så finner du en aktiv node 1/4 tilfeller. Så slipper du fly rundt selv og oppdage nodene først. Er noden aktiv blir det uansett en gul flekk på minimap når du er i nærheten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Takker for svar; det var gode råd; jeg endte opp med herbalism/skinning (litt ok egentlig, hadde det med første karakteren min så det faller litt naturlig). :)

Er det flere som har problemer med dungeonfinder`n på Outland nå? Blei kasta av servern ved loadingscreen til Scarlet Monastery, og når jeg logga med på fikk jeg samme loadingscreen men endte opp i vertshuset i Thunder Bluff. Ikke fikk jeg lov til å køe for dungeon igjen heller....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...