Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skjønner. Har bare 10k DPS på LK heroic for tiden også. Må holde tilbake så jævlig mye grunnet tanken som ikke klarer å holde aggro. Og så må jeg kaste soothe på enraga adds. og så må jeg passe meg for shadow tarps. Slitsom fight. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 aldri prøvd LK hc fikk Kingslayer på mandag (Endelig var der første gang i mars eller noe) Etter ei lang pause. Tror ikke jeg gidder å satse på HC uansett grunnet dårlig progresjon i guilden og dårlig oppmøte blant folk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 HC er... gøy. Men kjedelig at noen personer gjør feil, på feil, på feil, på feil. Jo flere feil folk gjør, jo lavere blir konsentrasjonen min, og da gjør jeg feil selv. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stemmer, som vi sier på jobb: Gå ut ifra at folk er dumme og ikke forstår hva de driver med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Pytt pytt. Moro å høre på vent da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er klart, har hatt mange fine studer på vent og fortvila raidledere som har prøvd å forklare folk at de skal komme seg til helvete ut av flammehavet som ligger på bakken Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jo flere feil folk gjør, jo lavere blir konsentrasjonen min, og da gjør jeg feil selv. Så det er andres feil at du generelt gjør feil? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Prøvde en kveld i gamle guilden med LK HC. vi kom til første defile.... den var vi ikke forberedt på..... Har ikke set en defile så stor før...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skjønner. Har bare 10k DPS på LK heroic for tiden også. Må holde tilbake så jævlig mye grunnet tanken som ikke klarer å holde aggro. Og så må jeg kaste soothe på enraga adds. og så må jeg passe meg for shadow tarps. Slitsom fight. Slitsomme og hektiske fights er bare gøy, husker når jeg tok Saurfang heroic 10m for første gang. Jeg var tank (som er offspeccet mitt), og var i tillegg på Chains of Ice duty på adds Noe som betydde at jeg måtte spare frost runes, og passe på å taunte til rett tid, noe som gjerne skjedde sånn ca. samtidig som jeg måtte caste chains på ene adden. Det tok noen wipes før jeg fikk helt kontroll på det der. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skjønner. Har bare 10k DPS på LK heroic for tiden også. Må holde tilbake så jævlig mye grunnet tanken som ikke klarer å holde aggro. Og så må jeg kaste soothe på enraga adds. og så må jeg passe meg for shadow tarps. Slitsom fight. Slitsomme og hektiske fights er bare gøy, husker når jeg tok Saurfang heroic 10m for første gang. Jeg var tank (som er offspeccet mitt), og var i tillegg på Chains of Ice duty på adds Noe som betydde at jeg måtte spare frost runes, og passe på å taunte til rett tid, noe som gjerne skjedde sånn ca. samtidig som jeg måtte caste chains på ene adden. Det tok noen wipes før jeg fikk helt kontroll på det der. Fikk samme beskjed av min RL. Sa bare "i hate you.". fikk med Dk tanken vår og så det gikk smurt bare å time blood Runes og Blood tap ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Prøvde en kveld i gamle guilden med LK HC. vi kom til første defile.... den var vi ikke forberedt på..... Har ikke set en defile så stor før...... Yay. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 aiaiaiaiaiai. Umenneskelige greier det der Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Synes du skal fikse UI'et ditt litt Pokey! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Alle addons er out to date? Eller har de fleste blitt updata, bare at jeg ikke har lasta ned..? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei! Jeg lurte på noe; kommer Blizzard til å forandre noe på utseende til Moonkin i cataclysm? Eller vil de beholde det; hva skal jeg si....spesielle utseende uten endringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fikk samme beskjed av min RL. Sa bare "i hate you.". fikk med Dk tanken vår og så det gikk smurt bare å time blood Runes og Blood tap ^^ For min del måtte jeg, så hadde ikke noe valg Men er ikke du DPS? Som DPS er det veldig lett å time akkurat det der, har ikke så mye annet en trenger å følge med på uansett. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hva tror folket blir ca system req for cata og tror dere jeg kan kjøre det på full guffe med dette oppsettet: Intel Core 2 Duo E8200 2.66Ghz 6GB DDR2 RAM Nvidia GTX 460 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pokey, du er så useriøs når du sender inn screenshots fra 3.3.5, ingen bryr seg om at du wipet om og om igjen på LK og fremdeles bare er 11/12. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fikk samme beskjed av min RL. Sa bare "i hate you.". fikk med Dk tanken vår og så det gikk smurt bare å time blood Runes og Blood tap ^^ For min del måtte jeg, så hadde ikke noe valg Men er ikke du DPS? Som DPS er det veldig lett å time akkurat det der, har ikke så mye annet en trenger å følge med på uansett. Joda. men det betyr som oftest litt dps tap... og guilden hart bestandig dps konk under den bossen XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå