Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikke så vanskelig å lage specs for tiden. Siden det er daggers blir det vel Assassin eller Subliety. Assassin har dog +15% runspeed. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 lvling er det veldig fint med bedre av den heale greia som jeg aldri husker hva heter. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg selv levler med Subtlety, går som det suser. Er bare level 30 men topper DPS'en i de fleste dungeons og questing er ikke vanskelig. Assassin er også bra ifølge en kompis av meg som har en 80 rogue. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sub er awesome tror jeg, men jeg sikler litt på Combat. Mye nytt og bra der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikke så vanskelig å lage specs for tiden. Siden det er daggers blir det vel Assassin eller Subliety. Assassin har dog +15% runspeed. Har helt ærlig ikke prøvd, så kan vel bare gjøre et forsøk.. Blir nok en av de to, ja.. Kommer vel ikke langt uten swords i combat Men hvordan er skaden for tiden? Vet at før patchen fungerte det jo fint med muti specc i pve. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mutilate er best enda, før patch hadde jeg 12-13k dps i raid nå har jeg rundt 10-11k Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som har gjort race-change før og byttet navn og har angret på navnbyttet og fått en GM til å unlocke det gamle navnet før 90 dager har gått? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ingen svar = ingen som vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mutilate er best enda, før patch hadde jeg 12-13k dps i raid nå har jeg rundt 10-11k Pent. Vil du linke armoryen din? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mutilate er best enda, før patch hadde jeg 12-13k dps i raid nå har jeg rundt 10-11k Pent. Vil du linke armoryen din? Her Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takk Pleier å bruke Brewmaster også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takk, har nettop copy/pasta speccet ditt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bare hyggelig, skal sies at det er litt "rart" for jeg har sånn at jeg slower target ( meget greit på valkyrer på Lk kampen) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Deadly Brew 1/2 er med på andre specs jeg har sett hos Assassination også. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Deadly Brew 1/2 er med på andre specs jeg har sett hos Assassination også. Ja altså det er ikke uvanelig, men har sett flere som ikke har det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har tatt det selv, om jeg husker korrekt. Men nå er jo roguen min særdeles dårlig. Og jeg skjønner ikke hvorfor du har talentet som refresher buffs ved kill. trenger ikke full duration når bossen dør. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har tatt det selv, om jeg husker korrekt. Men nå er jo roguen min særdeles dårlig. Og jeg skjønner ikke hvorfor du har talentet som refresher buffs ved kill. trenger ikke full duration når bossen dør. grinder ganske masse om dagen så det er veldig greit at SLD og recuperate refresher seg automatisk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ihaz, men på secondary har jeg et latterlig pvp spec ting jeg satt sammen en sen natt. Bruker forsåvidt det mutilate specet jeg har nå i pve om dagen siden alt er så enkelt å greit at jeg ikke trenger å vøre 110% hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå