Slush1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva slags elixir er best til arcane mage? Spellpower, haste? Elixir: Frost wyrm. Flask: Potion of Speed - e.g i boss fights. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som vet hvordan man fikser profession bug? Kan ikke bruke mining i det hele tatt nå, kommer bare opp at jeg ikke har professionet. Har prøvd å unlearne og learne igjen, hjelper ikke. Skjønner ingenting, får ikke brukt det til noe. Erik Du kan enten gå til treneren din og lære alle Smelting recipes på nytt eller sende ticket til Blizzard. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva slags elixir er best til arcane mage? Spellpower, haste? Elixir: Frost wyrm. Flask: Potion of Speed - e.g i boss fights. Frost wyrm er en flask, Potion of Speed er som navnet sier en potion. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En flask er en elixir, bare at den dekker både guardian og battle. Om du faktisk velger elixirs over flasks er du dum. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Var en periode når paladins brukte int + sp? elixir framfor flaks. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Beklager. La meg omformulere. Om du faktisk velger elixirs over flasks og spiller en skikkelig klasse er du dum. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Blue Plz! rescheduled to Saturday, usual time. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Beklager. La meg omformulere. Om du faktisk velger elixirs over flasks og spiller en skikkelig klasse er du dum. Som dk? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja. DK/Hunter er kombinasjonen for de som er pro. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg var dum før patchen fordi jeg brukte elixirs? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikke hør på Pokey, han bare troller. Det er avhengig av hvilken klasse og spec du bruker, men i de fleste tilfeller er flasks bedre. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja. DK/Hunter er kombinasjonen for de som er pro. Dk er en undervurdert klasse =.= Skal gi dere hevn! HEVN SIER JEG DERE! *surmule mens han ser LK regimet falle i grus.....* Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg var dum før patchen fordi jeg brukte elixirs? På hvilken av karakterene dine? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikke hør på Pokey, han bare troller. nei jeg er orc 2 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så jeg var dum før patchen fordi jeg brukte elixirs? På hvilken av karakterene dine? Det var et retorisk spørsmål. Jeg vet fint hva jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hm, nå fikk jeg lyst til å starte med Alchemy. Har skinning og herbalism men har ikke gatheret noe på evigheter. Men det suger vel en del penger å level alchemy fra bunnen av? Tenkte å rusle rundt og plukke blomstrene selv. Hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hm, nå fikk jeg lyst til å starte med Alchemy. Har skinning og herbalism men har ikke gatheret noe på evigheter. Men det suger vel en del penger å level alchemy fra bunnen av? Tenkte å rusle rundt og plukke blomstrene selv. Hvis jeg gidder. Rene utgifter er minimale om du plukker blomstene selv. Alt du bruker gull på da er recipies og de flaskene du må bruke når du lager en potion/elixir/flask. Endret 5. november 2010 av Gakks Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikke hør på Pokey, han bare troller. Det er avhengig av hvilken klasse og spec du bruker, men i de fleste tilfeller er flasks bedre. Nei han bare vet ikke bedre. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som har gjort race-change før og byttet navn og har angret på navnbyttet og fått en GM til å unlocke det gamle navnet før 90 dager har gått? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Noen som har noe bra leveling specc til rogues med kun pvp gear og daggers fra 80-85? Endret 5. november 2010 av Slettet-3t93k9 Fjernet referanse til slettet innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå