Kea Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kommer ikke inn. Enten blir jeg stuck på "Logging in to game server", eller så connecter jeg og får instant disconnect, eller så får jeg opp en tom character select screen og når jeg trykker på "Change Realm" står det "Retrieving realm list" elns i en evighet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Høres ikke ut som et Argent Dawn-problem, men heller loginserver-problematikk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Aha. Og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det fikser ikke du. Login serverne er blizzard sine. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Ja,, jeg vet det. Men er litt merkelig at det er bare jeg har det problemet da. Virker sånn ihvertfall. Endret 4. november 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du er i Tyskland, er ikke du? Ser ut som det er en annen som har problemer der: link Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg hadde login problemet for noen uker siden, det varte i noen dager så gikk det over av seg selv. Jeg kunne logge på alt untatt Doomhammer. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Srs bsns gusy. Hvorfor du bør skaffe deg en authenticator, og hvorfor gullkjøp presser spillselskaper til å fokusere på mikrotransaksjoner fremfor tradisjonell pay to play: http://www.youtube.com/watch?v=PWvHcoqru7I&feature=player_embedded#at=586 Forkortelser som blir brukt i intervjuet: RMT = Real Money Transactions (kjøp og salg av gull, kontoer og items), VPN = Virtual Private Network tl:dw: Gold buying is bad, m'kay? 1 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Velding interessant video! Men fyren var litt spesiell. Prøver å late som han ikke snakker om WoW, eller ikke har fingre med i spillet.. Hva er vitsen liksom. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Han vil ikke si noe som han kanskje kan saksøkes av Blizzard for, regner jeg med. De er ganske aggressive på sånt. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ny guild. Første Natt. 3 og en halv time senere. 11/12 HC. Digg Minimalt med Wipes å!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg for min del tok 10/12hc i går, tar Sindragosa på søndag for å så bedrive resten av kvelden på å wipe på LK. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg for min del tok 10/12hc i går, tar Sindragosa på søndag for å så bedrive resten av kvelden på å wipe på LK. Synes det avr skill at det var første natt. Wipa da en del på Sindragosa. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skjønner ikke hva som er så vanskelig med sindragosa. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Skjønner ikke hva som er så vanskelig med sindragosa. VI slet med at Tanks døde under siste fase. ikke nok ehaling når det ble tombs, pluss sånn...eksplosjon ting og en frost breath...... med rundt 10-20% igjen. Tombs ble nydelig lagt hver gang Endret 5. november 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) http://bildr.no/view/752300 Enchant på OH, wtf :o Endret 5. november 2010 av nazrm Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som vet hvordan man fikser profession bug? Kan ikke bruke mining i det hele tatt nå, kommer bare opp at jeg ikke har professionet. Har prøvd å unlearne og learne igjen, hjelper ikke. Skjønner ingenting, får ikke brukt det til noe. Erik Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva slags elixir er best til arcane mage? Spellpower, haste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå