Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven kor kjedelig i hvertfall d å skaffe featet var, fort gjort på ca 2 timer.

Campe orebor harborage til vann elementals spawne drep så du får buffen så flyr du fort til grishnath og drep elementalen der så flyr du til area 52 og tar elementalen der å, lett å få alle 3 på en gang hvis du er så heldig at ingen andre campa der.

Så er det bare å campe et spawn point i hellfire å featet e sikra.

 

 

Bare ikke gå etter elementals i alliance eller horde områda leser at folk slit med at di da despawna så snart du kommer nær dem.

 

Det viser seg at nesten ingen leter etter rifts klokka 0630. :p Hoo-rah!

 

Neppe så veldig mange som har fått det med seg at det har startet ^^

 

 

Disse spawn stedene, er de like på alle servere, eller bare din? Kan de også spawne andre steder?

Lenke til kommentar

Dæven kor kjedelig i hvertfall d å skaffe featet var, fort gjort på ca 2 timer.

Campe orebor harborage til vann elementals spawne drep så du får buffen så flyr du fort til grishnath og drep elementalen der så flyr du til area 52 og tar elementalen der å, lett å få alle 3 på en gang hvis du er så heldig at ingen andre campa der.

Så er det bare å campe et spawn point i hellfire å featet e sikra.

 

 

Bare ikke gå etter elementals i alliance eller horde områda leser at folk slit med at di da despawna så snart du kommer nær dem.

 

Det viser seg at nesten ingen leter etter rifts klokka 0630. :p Hoo-rah!

 

Neppe så veldig mange som har fått det med seg at det har startet ^^

 

 

Disse spawn stedene, er de like på alle servere, eller bare din? Kan de også spawne andre steder?

 

De er like på alle servere, men de kan sannsynligvis også spawne andre steder, da det står i linken at det er alle kjente spawnsteder. Slik jeg tolket det siste blue postet om saken virker det som om det blir mye lettere å få achievment om noen dager/uker, så jeg venter med det til da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ja, for om noen uker/dager så har jo alle starta å farme den (jeg fikk over 25 whispers når jeg posta min achiev i trade i går), og da blir det jo det samma.. Nå går man jo å leter etter de alene, tar jo maks 1 time med "leting" om man gidder.. Jeg fant alle mine på første forsøk.

Lenke til kommentar

Hei drevne WoW spillere, håper dere kan hjelpe en som aldri har prøvd dette før med dette spørsmålet.

 

Jeg har blitt overtalt av noen kompiser å joine de i kveld, og slo til på en 10 dagers trial fra denne siden.

Har kommet så langt at jeg har laget en konto og installert downloaderen, men ligger rundt 250 kb/s på nedlastingen av de 5,4gb som spillet viser seg å være, noe som vil ta en liten evighet.

 

Lurte derfor på om det var mulig å laste denne ned fra en annen side eller via torrent, og så bare logge inn med kontoen jeg opprettet og det vil virke?

Planen var jo at vi skulle få spilt litt i kveld, så hadde jo håpet på litt raskere og mer normal nedlastingshastighet enn jeg får av denne klienten.

 

Får bare beklage om dette blir et dumt spørsmål, men vil ikke stoppe den nedlastingen som alt er i gang for å prøve noe som viser seg å være bortkastet tid :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du har ikke mulighet til å installere via CD? De selger vel trial til wow på steder som narvesen/ekspert ++ for sånn 20,- inkludert en installasjons CD.

 

Ellerså tror jeg det finnes noe på wowwiki.com, men fant bare Denne. Og det er vel mer komplisert for din del.

Lenke til kommentar

Hei drevne WoW spillere, håper dere kan hjelpe en som aldri har prøvd dette før med dette spørsmålet.

 

Jeg har blitt overtalt av noen kompiser å joine de i kveld, og slo til på en 10 dagers trial fra denne siden.

Har kommet så langt at jeg har laget en konto og installert downloaderen, men ligger rundt 250 kb/s på nedlastingen av de 5,4gb som spillet viser seg å være, noe som vil ta en liten evighet.

 

Lurte derfor på om det var mulig å laste denne ned fra en annen side eller via torrent, og så bare logge inn med kontoen jeg opprettet og det vil virke?

Planen var jo at vi skulle få spilt litt i kveld, så hadde jo håpet på litt raskere og mer normal nedlastingshastighet enn jeg får av denne klienten.

 

Får bare beklage om dette blir et dumt spørsmål, men vil ikke stoppe den nedlastingen som alt er i gang for å prøve noe som viser seg å være bortkastet tid :)

 

Det er faktisk en torrent du laster ned ^^

Lenke til kommentar

[What A Long, Strange Trip It's Been] now also rewards Master Riding.

 

Gratis master riding. Til de som farmer acieves.

 

[Gladiator] now rewards a "Custom Gladiator mount and Master Riding".

 

Den liker jeg bedre.

jeg ahr master riding helt siden 4.0.1 kom. med [What A Long, Strange Trip It's Been] achv.

 

FoS Suggestion:

[What A Long, Strange Patch It's Been]

Survive with your class through the buffs and nerfs of patch 4.0.1

Lenke til kommentar

[What A Long, Strange Trip It's Been] now also rewards Master Riding.

 

Gratis master riding. Til de som farmer acieves.

 

[Gladiator] now rewards a "Custom Gladiator mount and Master Riding".

 

Den liker jeg bedre.

jeg ahr master riding helt siden 4.0.1 kom. med [What A Long, Strange Trip It's Been] achv.

 

FoS Suggestion:

[What A Long, Strange Patch It's Been]

Survive with your class through the buffs and nerfs of patch 4.0.1

 

4.0.1 begynte som en nerf, men siden launch har jeg ikke opplevd noe annet enn buffs som hunter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er ganske fornøyd med 4.0.1, hadde endel bugs de første dagene med random DC's og høy latency.

Dog, mye av det skyldes nok utdaterte addons.

 

Eneste som irriterer meg litt er at Horn of Winter er bugga, og ikker overskriver Battle shout/Strengh of Air totem, noe som gjør at vi ikke får 10rp fra HoW.

Dog, det er ikke noe verre enn å fikse det ved å lage en /cancelaura macro på Battle shout, og pent be shamanen om å ikke bruker Strength of Air totem.

Lenke til kommentar

Var litt avansert igjen det på denne siden, men takk for tipset.

 

Vet det er en torrent jeg laster ned, men den var ikke en veldig god torrent. hehe

Får bare ta det tiden det tar.

 

Takk for hjelpa :)

 

Man regner ikke med å få spille samme kveld som man begynner nedlasting. Sånn er det bare.

Pluss at du skal patche i noen timer etterpå også. Du får heller be homiene dine om å legge seg tidlig så de ikke leveler fra deg som ikke har startet enda.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...