Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg som trodde man spilte spill fordi det var gøy.. Er vel bare meg, da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ifølge den logikken vil jo folk bare gå BG når de nettopp har dinget ettersom man f.eks i sesongen som var vil dinge og få furious, stange hodet i veggen litt og i verste fall få relentless uten å komme seg lenger. Og så, neste sesong ville man kunne kjøpe relentless for honor som absolutt alle som ikke er nydinget/ikke driver med pvp allerede har. Er nok mer sannsynlig at BG q stoppet opp fordi alliansen/horden var på en losingspree og logget på alts i en annen bracket. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er jo gøy med progresjon i spill. Og når mye av progresjonen når står på pause frem til 7. desember så blir det sånn. Er det samme før hver expansion - "alle" bare venter på expansion Selv om kanskje ett brett i Super Mario er gøyere enn de andre, så gjør jeg det ikke mange ganger om de ikke er flere mynter, blomster eller annet rask å finne. Da går man videre til neste brett og leiter der Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Eg levla i ganske masse pvp gear i wotlk. En av ulempene med å spele på en pvp server der du blir kraftig outnumbered. Då hjalp vengeful(?) gear ganske greit på den biten, når du kjem ut for folk som skal ganke deg kvart 2-3. minutt. Og om alle er lei av å tape, og reroller anna battlegroup, så vil det jo igjen gå opp i opp? =) Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg spiller forresten ikke PvP, og har migrert bort fra PvP-server for lengst. Det er ikke noe som ødelegger så mye for spillgleden min som gankere! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Advarsel: Forumets desidert verste bruk av komma og punktum følger i dette innlegget: Jeg liker PvP godt, men på grunn av mangel på arenapartner har jeg nesten bare gått bg. Jeg har rundt 11k HKs på hunteren og 5.5k på DK-en, og jeg har kun gått i de battlegroundene fordi det er gøy. Honor er en bonus, siden alt blir gøyere med bedre gear (ikke oneshottet er også et pluss), men å si at BG er noe man gjør for å få honor points slik at man kan skaffe seg FURIOUS FUCK YEAH og så begynne med arena, og at ingen køer for BG fordi arena season er over blir for teit, siden furious suger baller og nok honor til shizzlet som koster arenapoints får man på en halv dag om man gidder. Grunnen til at så få køer er vel fordi folk er lei av WOTLK og er coolbros som meg og heller sparer pengene, eller bare fordi køene er bugget til helvete med instant kø med to personer men 2 timer-ish kø som enslig spiller. Endret 3. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det var da veldig hvor man skulle bli lagt ord i munnen på her da... (om det var meg du siktet til). Jeg sier jo at patch 4.01 (aka venter på ny expansion) trolig er grunnen til mye lavere aktivitet enn før. Om køene er bugget hjelper jo ikke det akkurat. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Får ikke kjøpt Northern Spices av cooking supplies dama i Dalaran Inn, selv om jeg har 3 Dalaran Cooking Awards. Noe jeg har oversett, eller er det bugged? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Misforstå meg rett her. Eg tar poenget med at folk er leie wrath og venter på cata etc og det er mindre pågang etter patch etc. MEN, når det går fra 0-1 min que til langt over 1 time que, i samme bracket, etter patch begge deler. DÅ begynner eg å lure på ka som er feil. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det var da veldig hvor man skulle bli lagt ord i munnen på her da... (om det var meg du siktet til). Jeg sier jo at patch 4.01 (aka venter på ny expansion) trolig er grunnen til mye lavere aktivitet enn før. Om køene er bugget hjelper jo ikke det akkurat. Siktet ikke til deg, men den generelle påstanden at arena-rating er det eneste PvP handler om, og at BG kun er for gear. At arena-seasonen er over er en teit grunn til at folk slutter å køe for BG. At WOTLK er kjedelig og at folk er hypet til cataclysm er en bedre grunn. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Misforstå meg rett her. Eg tar poenget med at folk er leie wrath og venter på cata etc og det er mindre pågang etter patch etc. MEN, når det går fra 0-1 min que til langt over 1 time que, i samme bracket, etter patch begge deler. DÅ begynner eg å lure på ka som er feil. Du har fått svar om og om igjen, det er en bug når man køer til random bg. Kø til en spesifikk eller med en kompis. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det eg har fått til svar er at det er pga at folk er lei pvp. Waiting for cata. etc. Og ja, eg og er jo overbevist om at det er en bug. Men har ikkje sett noke bluepost om det. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hey guys, I'm afraid that the queues depend on how many players are available from your own faction and the opposite faction, this, unfortunately, means that you will not always get fast queues as sometimes there aren't enough from the other side. Another thing to note, the average wait time is based on how long it took the last 10 players to get in since the last server restart, which means that it could have been a few days ago. http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=15111021257&sid=1 Endret 3. november 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nå spiller vi i hvertfall Arathi Basin uten noen lolianser. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det eg har fått til svar er at det er pga at folk er lei pvp. Waiting for cata. etc. Og ja, eg og er jo overbevist om at det er en bug. Men har ikkje sett noke bluepost om det. /reload Køene er sikkert bugget, prøv å Q direkte til AV eller wsg elns. Greit nok at dette ikke var rettet mot deg, men handler om det samme problemet, ikke sant? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Noen som kan hjelpe meg med en macro? #showtooltip Vampiric Touch /script UIErrorsFrame:Hide() /use 13 /stopcasting /use 14 /stopcasting /script UIErrorsFrame:Clear(); UIErrorsFrame:Show() /cast Vampiric Touch Denne aktiverer trinkets og caster VT. Har den på musehjulet, men viss eg scroller mer enn ett tikk så stopper den. Hvordan kan eg unggå det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Putt den på en annen knapp? Du har jo /stopcasting i macroen, og den gjør akkurat som du vil. Den stopper cast, starter VT, og stopper den igjen fordi du "trykker" to ganger. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har du prøvd å ikke skrolle mer enn ett tikk? Er ikke helt sikker på at jeg skjønte hva du mente, det er mange typer macroer (som cast:sequence og cast:random) som Blizzard har tenkt og fjerne og derfor ligger det inne sperrer for å hindre bruken av dette. Hvis du mente at den sluttet å caste VT mens du scrollet er det sannsynligvis pga /stopcasting Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Den bugger seg vel ikke noe særlig om du fjerner /stopcasting? Jeg har det ikke i mine CD-macroer i hvertfall, og har aldri opplevd noe problem med de. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Se der ja. Fungerte fint når eg tok bort /stopcasting. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå